انشا تلفن همراه طنز خنده دار و غیر طنز ادبی صفحه 55 نگارش نهم

ناشناس

غیر طنزیاسیه دنیایی تو دنیای ما آدمها هست که بهش میگن دنیای مجازی با اینکه وجود خارجی ندارد هممون بلا استثنا دوسش داریم اونقدری که بخاطرش از با ارزش ترین داریمون به راحتی میگذریم با ارزش ترین داریمون که ساعت ها دقیقه ها و ثانیه های عمرمون هست رو به راحتی از دست مبدیم اونقدری دوسش داریم که عزیز ترین آدمای زندگیمونو می رجونیم یه مستطیل هزار رنگ زندگی واقعیمونو از مون گرفته خواب سالم مون رو گرفته چشای خوشگلمون رو گرفته اندام زیبا مون رو گرفته خلاصه شهیدمون کرده

محمد

خنده دار

جواب انشا صفحه ۵۵ کتاب نگارش پایه نهم انشا به صورت ادبی و خنده دار در مورد درباره با موضوع تلفن همراه طنز و غیر طنز همراه از سایت نکس لود دریافت کنید.

انشا طنز و غیر طنز درباره تلفن همراه

انشا درباره تلفن همراه به صورت طنز و غیر طنز

های زیادی را می توان راجع به تلفن همراه نوشته تلفن همراه یک وسیله ای است که امروزه بدون آن زندگی کرده غیر ممکن به نظر می‌رسد از تلفن همراه می‌شود کارهای خوب و کارهای بعدی استفاده کرد بیشتر از کارت تلفن همراه در ایران به تلگرام سپرده می‌شود و اکثر افرادی که تلفن همراه دارند در کانال های تلگرامی به خوشگذرانی مشغول است ولی خود تلفن همراه و کانال های مثبت است این های تلفن همراه در صفحه ۵۵ می‌باشد به زودی تکمیل خواهیم کرد و در همین پست برای خواهیم داد.

انشا درباره تلفن همراه به صورت طنز خنده دار

تلفن همراه یا گوشی را به خاطر این تلفن همراه می‌گویند که همیشه در کنار ما است از جمله خانه خیابان صف اتوبوس و غیره در فرهنگ ما این گونه است که هر چقدر اندازه تلفن همراه به سینی نزدیکتر باشد از نظر وجه اجتماعی دارای مقام و منزلت و کلاس بیشتری است و آن فرد را فرد مهم و با اهمیت در جامعه جلوه می دهد. زیرا دیگر در دست ما جایی برای این گوشی وجود ندارد و دیگران به جای ما مطالب گوشی را می خوانند و در برخی از مواقع نظرات خودشان را برای ما درباره انواع پیامک هایی که برای ما ارسال شده است می گویند. با تلفن همراه میشود به دوستانمان متن های درشت ریز و یا شکلک های خنده دار فرستاد و با این کارها دلمان را خوش کرد و روز خود را گذراند. این گونه می‌توان گفت که تلفن همراه راز دار ترین و قابل اعتماد ترین دوست ما انسانها است زیرا برای حفظ اطلاعات ما گفت دارد و کمتر دوستی را می توانیم پیدا کنیم که اطلاعات ما را داشته باشد وبر زبان خود قفل بزند. تلفن همراه با شدیدترین شکنجه‌ها را تحمل میکند ولی اطلاعات ما را لو نمیدهد. به عنوان مثال با چکش له می شود زیر دست و پا می ماند در خیابان به زمین می‌افتد و ماشین از رویش می‌گذرد ولی هیچ گونه و هیچ وقت اطلاعات ما را در هیچ شرایط به دیگران نمی دهد و پس از روشن کردن تلفن همراه برای اینکه تلفن همراه دوباره قابل استفاده باشد باید تلفن همراه را ریست کنیم و اینگونه کل اطلاعات ما حذف می شود و نمی توانند به اطلاعات ما دسترسی پیدا کنند. با اینکه تلفن همراه دوست بسیار رازداری است ولی آمریکا و اسرائیل دوست بسیار رازدار تری هستند زیرا تمام اطلاعات تلفن های همراه ما را دارند و می توانند صدای ما را ضبط کنند از ما فیلم بگیرند و هرگونه اطلاعاتی که داریم را در اختیار داشته باشند همه ما می‌دانیم که آمریکا آدم خوبی است و هیچ وقت اطلاعات ما را استفاده نمی کند و او نیز حافظ اطلاعات ما است !!!همه اخبار را نیز که درباره هک شدن اطلاعات توسط آمریکا و اسرائیل می‌شنویم همه دروغ است و آمریکا هیچ وقت اطلاعات ما را به دیگران نمی دهد !!!همه ما می‌دانیم که آمریکا نقش اصلی جاسوسی در ایران و بقیه کشورها را برعهده دارد و گوشیهای ما بهترین راه ارتباطی بین آمریکا و ایران است که آمریکا دیگر نیازی ندارد خبرنگار بفرستند و درباره شخصیت های ما تحقیق کند ما در گوشی خود ترجیح می خواهند می‌توانند به دست بیاورند.تلفن همراه هم بازی خوبی هم هست و بعضی وقت ها از صبح تا شب با آن بازی می کنیم تا خوابمان ببرد و وقتی خسته می شویم به جای استراحت بازی دیگری را شروع می‌کنیم در کل انسان به همچین دوستی نیاز دارد و از خداوند متشکریم که چنین دوستی را برای ما آفریده است امیدواریم که همیشه گوشی های همراه ما راز دار و قابل اعتماد باقی بماند و اصرار خودشان را در مقابل آمریکا و اسرائیل نیز حفظ کنند.

انشا درمورد تلفن همراه غیر طنز ادبی

اگر چهل سال پیش به کسی می گفتند که چیزی اختراع خواهد شد که بدون وصل شدن به سیم با آن خواهیم توانست با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم و در کف دست خودمان تصویر همدیگر را ببینیم و بتوانیم با یکدیگر حرف بزنیم بدون شکم با تعجب به ما نگاه می کرد و یا به ما می‌خندید. اما امروزه مهمترین وسیله ارتباط برقرار کردن تلفن همراه است بسیاری از بخش‌های زندگی ما به تلفن همراه مربوط می شود از پرداخت فیش های بانکی تا خرید شارژ تلفن همراه و مشاهده کردن تلویزیون به صورت اینترنتی پیامک فرستادن به دوستان حرف زدن با دوستان نگهداری فیلم و عکس خاطرات زندگی و به موارد بسیار دیگری می‌شود اشاره کرد.در تلفن همراه و یا گوشی می توان اتفاقات مهم و یا یادآوری ها را در آن یادداشت کرد و یا زمانی تنظیم کرد که در زمان مشخص ما را از خواب بیدار کند. در واقع می توان گفت که تلفن گوشی همراه او یک وسیله جامعه است که میتوان در آن کارهای مختلفی انجام داد عنوان مثال تقویم قران و انواع کتاب ها را می توان در آن نگهداری کرد می توان به راحتی گوشی را به هر جایی که بخواهیم ببریم و چون اندازه آن بسیار کوچک است از او نگهداری کتابها در قفسه ها بسیار با صرفه تر می باشد. با گوشی همراه می توانیم در هر زمانی که دلمان بخواهد با خانواده یا دوستان و یا فامیل ما حرف بزنیم و از آخرین اخبار جهان مطلع شویم ولی در همه حال این وسیله بدی هایی هم دارد. این دستگاه می‌تواند ما را انقدر مشغول کند که ما را از خانواده و فامیل و دوستان دور کند و ما را فردی افسرده و منزوی کند و در حالی که آنها در کنار ما هستند از آنها غافل باشیم ضعیف شدن چشم یک پدیده ای است که اکثراً در جامعه مشاهده می‌کنیم که بسیاری از افرادی که در کودکی همبازی بوده ایم اکنون عینکی شده اند و این نشان دهنده استفاده بیش از حد گوشی در بین جوانان است گوشی همراه زندگی را برای ما بسیار راحت تر کرده است ولی ما باید دقت کنیم که از این وسیله بسیار ارزشمند درست استفاده کنیم و مشغول فرعیات و جزئیات این وسیله نشویم.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

پریچهر : طنز : شب، زنگش را برای صبح کوک کرده تا به کار و بارم برسم ، صدایش را هم مصادف کرده بودم با صدای جیغی که خواهر کوچک ترم صبح ها سر داده و همه را بیدار میکند .
صبح شده و خورشید رخش را در آسمان نمایان کرده و صدای جیغ های خواهرم ، فضای اتاق را فرا گرفت . فریادی سر داده و میگفتم ساکت شو، بگذار حدعقل یک روز بخوابم ، مامان ، این بچرو ببر ، و او کماکان به جیغ هایش ادامه میداد . از جایم بلند شدم تا با به بغل گرفتنم آرامش کنم ، اما معلوم نبود کجا پنهان شده است ، زیر میز ، زیر تخت ، پشت پنجره ، داخل حمام ، زیر بالشت ، همه جا را با عصبانیب تمام گشته و با پیدا نشدنش روی تخت نشسته و حالت بغض به خود گرفتم ، با به دنبال گرفتن صدای جیغ ، به گوشی ام داخل دستانم رسیده و به این پی بردم که این جیغ های روی اعصاب ، تقصیر خوم و گوشی ام بوده و باید بیدار میشدم .

غیر طنز : امروزه ، در همه جا و همه وقت ، هستند چیزهای کوچکی که در دستا ها جای گرفته و کار های زیادی را راه می اندازند که به اصطلاح تلفن همراه نام گرفته اند ، تلفنی که توانسته برای بیشتر ما ، بهترین دوست و همراه در زندگی و به خصوص اوقات فراغت شود . زمانی که در دستانم جای میگیرد ، توانایی این را دارم که با لمس چند نقطه ، از اخبار و هر آنچه در وطن خود یا وطن بیگانه است سر بیاورم .
صبح ها می تواند مرا با صدایش از خواب بیدار و شب می تواند با خواندن موسیقی ملایمی مرا به خواب دعوت کند ، گاهی می تواند با بازی ای مرا سرگرم ، و گاهی با مطلبی علمی مرا متحول سازد .
اساسی و مورد نیاز ترین چیز در دنیایی که من در آن مشغول زندگی و تنفس هستم ، همین است ، شاید نیز بزرگ ترین باعث مخطل شدن دنیا همین است ، چه کسی می داند…

مهدی : طنز : این روزها تلفن همراه وسیله ای است علاوه بر ارتباط برقرار کردن با دیگران، استفاده ی بهینه نیز می توان کرد . که می توانی شب و روزت را با آن بگذرانی ! هم از تناسب اندامت دور شوی و هم عینکی شوی. آن وقت با شکم گنده و عینکی که هر شیشه اش اندازه یک قابلمه است، زیبا هم به نظر میرسی!! تلفن همراه آن قدر خوبی وبدی دارد که هرچه بگویم باز هم کم است! مثلا در مهمانی که نشسته باشی دیگر لازم نیست بدانی چه کسانی در آن جا حضور دارند! انقدر کله ی مبارکت را سمت تلفنت خم می کنی که ساعاتی بعد خود را در خانه ات می بینی!! روزها اگر بیرون از منزل باشید حتما صف های خلوت دستشویی عمومی را دیده ای؛ کمی که دور و اطراف آن را نگاه کنی، متوجه میشی که همه سرها به تلفن همراهشان گرم است و خبری از کلیه شان هم ندارند که مبادا سنگ کلیه بگیرند! بعد هم که کارشان اضطراری می شود و مجبورند سرشان را از گوشی بیرون بکشند، آن وقت صف های عریض و طولانی دستشویی عمومی را خواهی دید! تلفن همراه یک مهربانی به خصوصی دارد که شاید در خود آدم ها همچین مهربانی ای پیدا نشود؛ آن هم وقتی است که آن را زنگ میگذاری تا ۶ صبح بیدار شوی ولی با هربار زنگ زدنش، یک پس کله ای به او میزنی و بدون آنکه به او بر بخورد بازهم پشت سرهم زنگ میزند و سر و صدا می کند تا مجبور شوی با چشمان بسته رختخواب گرم و نرم را ترک کنی! اصلا اگر تلفن همراه نباشد که زندگی نمیتوان کرد! زندگی با تلفن همراه! در کوچه و خیابان که نمی توانی بروی و با دیگران مسابقه بدهی اما با همین تلفن همراه می توانی در ۵ دقیقه با هزاران نفر مسابقه بدهی و در آخر هم اگر باختی و حرفی بزنی باز کردی، فقط خودت صدای خودت را میشنوی و دعوا و بزن بزن هم راه نمی افتد! تلفن همراه استفاده های دیگری هم دارد که دیگر جای گفتنش نیست! فقط یادمان باشد که در هنگام غرق شدن در تلفن همراهمان، حواسمان به چشم و شکم و کلیه و جاهای دیگرمان باشد!!!

مهدی : غیر طنز : در این دنیای پیشرفته، ما به ابزاری نیاز داریم تا بتوانیم کارهایمان را به سرعت انجام دهیم و در وقتمان صرفه جویی کنیم. یکی از این ابزار، تلفن همراه است که با آن می توان به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کرد بدون آنکه بخواهیم مسافتی طولانی را طی کنیم. اگر مطلبی را ندانیم و کسی هم نباشد که از او بپرسیم می توانیم با جستجو کردن آن در اینترنت تلفنمان، کمتر از یک دقیقه جوابمان را پیدا کنیم. با تلفن همراه و امکانات آن هم می توانیم با تکنولوژی آشنا شویم و پیشرفت کنیم هم می توانیم با استفاده نابجا از آن از زندگی روزمره و کارهایمان عقب بمانیم وبه جای پیشرفت پس رفت کنیم؛ پس نحوه استفاده از تلفن همراه مهم است. این تلفن همراه انقدر کارایی دارد که خیلی از کارهای ما را انجام می دهد؛ از ماشین حساب و پیامک گرفته تا حل کردن سوالاتمان. گاهی هم باید مواظب کارایی های زیاد تلفن همراه باشیم چرا که کمک گرفتن بیش از حد از آن هم می تواند ما را تنبل کند هم خلاقیت را از ما دور کند.

مائده : خنده دار : تلفن همراه همان وسیله ای که می تواند مایه ی عذاب جانت باشد، همان چیزی که می تواند جان به لبت کند.
درست است که تو کار خاصی هم نمیکنی و در شبکه های مجازی میچرخی اما باز هم مادر یا پدرت چیزی برای حرص دادنت پیدا میکنند و می‌گویند .مثلا : «صفحه گوشی سوراخ شد بچه….» یا «کور شدی دیگ بسه» و از این قبیل غر های مادرانه و پدرانه ای ک میتواند خونت را به جوشت اورد.

مائده : عادی ادبی : تلفن همراه، وسیله ای برای ارتباط راحت تر با مسافت های طولانی تر. وسیله ای که زندگی بشر را راحت تر کرده و به جرعت می توان گفت که اگر یک روز بدون تلفن همراه بمانیم کمتر از چند ساعت جایی گیر میکنیم که راهش استفاده از تلفن همراه است . و چه وسیله ی پر مصرف و پر سودی برای ما و یا ایندگان و وقتی به این می اندیشیم که انسانهای قبل ما بدون ان چگونه زندگی میکردند، جوابی نمی یابیم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 1 سال قبل
1

خوب بود

محمد 2 سال قبل
13

خنده دار

نویسنده 2 سال قبل
0

بله خوبه

ناشناس 2 سال قبل
20

غیر طنزیاسیه دنیایی تو دنیای ما آدمها هست که بهش میگن دنیای مجازی با اینکه وجود خارجی ندارد هممون بلا استثنا دوسش داریم اونقدری که بخاطرش از با ارزش ترین داریمون به راحتی میگذریم با ارزش ترین داریمون که ساعت ها دقیقه ها و ثانیه های عمرمون هست رو به راحتی از دست مبدیم اونقدری دوسش داریم که عزیز ترین آدمای زندگیمونو می رجونیم یه مستطیل هزار رنگ زندگی واقعیمونو از مون گرفته خواب سالم مون رو گرفته چشای خوشگلمون رو گرفته اندام زیبا مون رو گرفته خلاصه شهیدمون کرده

برای پاسخ کلیک کنید