ابتدا زمان مکان علت و مدت سفرتان را بنویسید سپس صحنه هایی از آن سفر را در خاطراتتان جست و جو و تجسم کنید و بنویسید صفحه 91 کتاب نگارش یازدهم

سعیده

چرا همه انشا ها ی موضوع هستن لطفا موضوع های متفاوت بزارین🙏🙏مرسی❤❤

نگین

یه موضوع خوب بزارید ممنون

nastaran

مطالعه کتاب

انشا صفحه ۹۱ کتاب نگارش یازدهم یکی از موضوع های فعالیت (۱) را انتخاب کنید ابتدا زمان مکان علت و مدت سفرتان را بنویسید سپس صحنه هایی از آن سفر را در خاطراتتان جست و جو و تجسم کنید و بنویسید صفحه ۹۱ کتاب نگارش یازدهم از سایت نکس لود دریافت کنید.

انشا بکارگیری زمان مکان نگارش یازدهم

انشا درباره زمان و مکان پایه یازدهم

امروز می‌خواهیم در این پست برای شما دانش آموزانی که از پایه یازدهم رشته های ریاضی تجربی انسانی فنی حرفه ای وارد این سایت شده اید با به کارگیری زمان و مکان پایه یازدهم کلاس یازدهم نگارش ۲ را برای شما دوستان عزیز قرار بدهیم این انشا در صفحه 91 کتاب نگارش پایه کلاس یازدهم قرار دارد امیدواریم از انشا های ما لذت برده باشید.

انشا آزاد درمورد زمان و مکان پایه یازدهم

موضوع : لمس تجربه ای شیرین
اواخر اردیبهشت است. در باغ قدم می زنم و محو زیبایی های اطراف شده ام. قدم هایم را به طرف نرده ها بر میدارم، از نرده های باغ می پرم و به شالیزار های پشت باغ که برای همسایه هاست می رسم. از روی مرز های باریک عبور میکنم, هوای صبحگاهی خنک و تازه است و طراوت بی نظیری دارد. شالیزارها تاجایی که چشم کار میکند می رسند. چند بار زیر پایم خالی میشود و بخاطر باریکی مرزها نزدیک است تعادل خود را از دست بدهم و در شالیزار بیفتم اما خودم را کنترل می کنم. یک دست پرنده مهاجر که از نقاط سردسیر آمده اند از بالای سرم عبور می کنند و وسوسه شکار را در دلم زنده. احساس میکنم زمان بیش از حد راکد شده و نمیگذرد, مسیری که همیشه به یک چشم به هم زدن تمام میشد حالا بسیار طولانی شده. تلاش میکنم مسیر باقی مانده را همینطور آرام طی کنم و لذت ببرم؛انگار این مرزهای باریک تا ابد ادامه دارند و تمام نمی شوند. خورشید بالا آمده وبر شالیزار نوروگرما می پراکند. عرق گرم روی پیشانی ام نشسته اما احساس خستگی و گرما نمی کنم. زمین چسبنده است و آب سرد، کف پاهای لختم را که تا ساق در آن فرو رفته اند خنک می کند, این خنکی به قلبم هم می رسد و حس قشنگی را که در دل است، پمپ می کند و تا سرانگشتانم می رساند. دست هایی مشغول به کاراند؛دستهایی که گل ها را زیرورو می کنند و رشته های سبز وکوچک را یکی یکی درکنار هم می نشانند. نمی دانم اینجا برنج می کارند یا عشق را رشته رشته کنار هم می نهند تا ریشه یابد؟! به طرف رود می روم, روی زانو می نشینم و دستم را در آب فرو می کنم. آب شفاف و روشن است و رود می خروشد. زیباست؛دلنشین و پاک و جاری. . . درست مثل زندگی، درست مثل شیرینی یک خواب و درست مثل لمس تجربه ای شیرین !

انشا آزاد زمان و مکان نگارش یازدهم

موضوع انشا : باغ
به نام خدایی که تمام برگ های درختان جهان را افرید به نام خدایی که شگفتی را افرید مانند درختان آب برگ ها و. . . جایی را میشناسم که در فصل بهار مانند بهشت است درختان تنو مند و قدرت مند که نشانه ی عظمت خداوند است تا چشم کار میکند سبز است سبز سبز سبز شاپرک ها با خوشحالی اینطرف و آن طرف می پرند گویا آنها هم مانند طبیعت زنده شده اند در همان جا فصلی را میشناسم که نامش زمستان است سرد سرمایی که تمام وجودت را میگیرد اما وقتی به انجا نگاه میکنی به شاخه هایی که رویش سفید شده از درون گرم میشوی مثل فنجان چایی که در زمستان توی برف در دست داری در همان جا فصلی را میشناسم تابستان نام دارد به شدت فصل شادی است بچه ها در باغ به اینطرف و ان طرف میپرند و با توپ های پلاستیکی خود که رنگ های مختلف دارند بازی میکنند و دخترانی هستند که با موهای دوطرف بافته شده با دو چرخه هایشان در دل باغ ها چرخ میزنند و میخندند در همان باغ فصل زیبایی است فصل شگفتی های افرینش خداوند عظیم فصل پاییز فصل رنگ فصل زندگی فصل عُشاق فصل قدم زدن های بی بهانه تنها یا با یک دوست صمیمی فصل خش خش صدا دادن برگ ها به زیر پاهایتان فصل یک لباس پاییزه ای که عجیب میچسبد که بپوشی فصل زیبایی این زیبایی ها را میتوان همه جا دید ولی این زیبایی هایی که توصیف کردم توصیف باغیست که تمام فصل ها زیباست باغ تنها جایی است که همه ی زیبایی ها را دارد باغ را دوست دارم باغ را دوست داشته باشیم و از زیباییهایش لذت ببریم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
nastaran 1 سال قبل
3

مطالعه کتاب

. 1 سال قبل
-1

لطفاً انشاهای دقیق و با جزییات بذارین

smira 2 سال قبل
-1

صفحه ای 93 جواب با موضوع باغ

ناشناس 2 سال قبل
-1

عالیه

منا 2 سال قبل
1

چرا موضوعا تکراریه😶لطفا موضوعات جدید بزارین

سعیده 2 سال قبل
9

چرا همه انشا ها ی موضوع هستن لطفا موضوع های متفاوت بزارین🙏🙏مرسی❤❤

نویسنده 2 سال قبل
1

بیا بریم کوه کدوم کوه همون کوهی که آهیی ناز داره ای بله

1
خخخخ 2 سال قبل

خاک من سرت

نگین 2 سال قبل
5

یه موضوع خوب بزارید ممنون

ناشناس 2 سال قبل
1

لطفا موضوعات متفاوت ومتنوع بگذارید

ناشناس 2 سال قبل
1

لطفا موضوعات متفاوت ومتنوع بگذاریدممنون

برای پاسخ کلیک کنید