انشا ناخن صفحه 63 نگارش هفتم طنز تخیلی خنده دار کوتاه

نویسنده

ناخن پس از یک ماه شاید 2یا3 میلی متر رشد کند بعضی رشد ناخن زیادی دارند بعضی نه

نویسنده

ناخن را با ناخن گیر میگیرند😐😹😜

نویسنده ریز

ناخن یکی از اعضایی هستند که خداوند متعال برای حفاظت از انگشتان مان در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم از آنها استفاده صحیح داشته باشیم.

نویسنده

حرف اول وآخرم تنها فقط فقط BTS

مبین لطفی

عالی و جالب

انشا صفحه ۶۳ کتاب نگارش پایه هفتم ناخن کلاس هفتم طنز تخیلی خنده دار کوتاه مقدمه بدنه نتیجه با رعایت ساختمان بند درمورد درباره یک بند بنویسید از سایت نکس لود دریافت کنید.

انشا درباره ناخن کتاب نگارش هفتم

انشا با موضوع ناخن بدنه نتیجه گیری

مقدمه : شاید همه ی شما فکر کنید که ناخن عضو خیلی مهمی از بدن نیست؛ اما بدن ما از جمع همین عضو های کوچک ساخته شده،مثل سلول ها، رگ ها،مویرگ هاو ناخن هایی که میخواهم در موردشان صحبت کنم.ما بدون وجود هریک از این عضو ها به مشکلات متعددی بر می خوریم.

بدنه 1 : همانطور که میدانید هنوز انسان ها بسیاری از علم هارا نمیدانند .خداوند هم در بدن انسان از پیچیده ترین علم ها استفاده کرده است.برای مثال همین ناخن که خیلی ساده به نظر می آید.از گذشته نقل شده است که خوب نیست هنگام شب ناخن هارا کوتاه کنیم و دانشمندان تازه امروزه پی برده اند که هنگام شب بخشی از کلسیم بدن به انتهای ناخن ها می آید.

بدنه 2 : یکی دیگر از فواید این ناخن این است که ناخن خود نشان دهنده ی سلامتی بدن است.همین حلال سفیدی که انتهای ناخن به وجود می آید نشانه سلامت است.باز هم ناخن کاربرد های دیگری مانند خاراندن بدن،محافظت از انگشتان،انجام کارهای ظریف و….
تابه حال درد ناخن را تجربه کرده اید؟هیچ کدام از ما هنگام عافیت قدر ناخن هارا نمیدانیم و بهشان اهمیت نمیدهیم اما وقتی که لای در بمانند و مدام درد بکنند گویی بازبان بی زبانی میگویند حالا من به تو اهمیت نمیدهم تا قدرم را بدانی

نتیجه : هیچ گاه چیزی را کوچک و بی ارزش نشمارید.مانند همین ناخن ها،حتما ما به این ها نیاز داریم که خدا آنها را آفریده .مطمئن باشید هیچ کدام از آفریده های خدا بی حکمت نیست.حتماً هم از این به بعد به ناخن هایتان توجه بیشتری کنید و ارزش بیشتری برای آنها قاعل شوید.

انشا درمورد ناخن برای پایه هفتم با مقدمه و نتیجه

مقدمه : ناخن یکی از آن اجزای تکمیل کننده ی خلقت انسان که خود جاذبه ای از نشانه های قدرت الهی است‌. ناخن مکمل زیبایی انگشتانی است که خانواده ای به نام دست را تشکیل می دهند.

بدنه : چه خوب است اگر گاهی کمی ریزبینانه تر به خلقت خود بنگریم و رازهای بیشتری از آن را کشف کنیم.
مثلا همین ناخن های زیبای نقاشی شده روی انگشتان دست هایمان را اگر کمی دقیق تر نگاه کنیم در می یابیم شکل های طراحی شده آنها با افراد دیگر تفاوت های خاصی دارد که آن را متمایز از دیگری می کند.بعضی ناخن های دایره ای دارند چون فندق بعضی ناخن های کشیده دارند چون بادام و بعضی ناخن هاب بیضی یا مستطیلی
جالب تر آنکه همین ناخن های زیبای متفاوتِ ما انسانها خود یک شبه طبیبی است که با بعضی نشانه ها بر روی خود نوید سلامتی و یا انذاری از وجود بیماری یا مشکلی در وجود انسان را می دهد.
به عنوان مثال نماد هلالی شکل که بر انتهای ناخن ها جا گرفته نشانی از برگ سبز سلامت است.
علاوه بر این شاید دقت کرده باشید که یکی از همراهان نوازنده ی گیتار برای زیبا و به جانواختن،ناخن هایی است که بر روی انگشتان جا گرفته اند؟
یا یکی از وسایل دفاعی همیشه همراه که از انگشتان دست دربرابر آسیب های کوچک و بزرگ محافظت می کند نگهبانی به نام ناخن است.

نتیجه : به طور کلی میتوان گفت که ما بر خانه ی انگشتان مان مهمانی دائمی داریم که یکی از نعمت های خدای یکتاست.
نعمتی که برای ما هم جلوه گر و مکمل زیبایی است هم نوید دهنده ی سلامتی
هم همیار و همراه نوازندگان است هم نگهبان همیشه مراقب انسان
چه شایسته و نیکوست اگر ما پیوسته بر مراقبت از این نعمت کوشش بورزیم

انشا درباره ناخن با رعایت ساختمان بند

مقدمه : “به انگشت شستم نگاه کردم. هنوز هم بعد گذشت این همه مدت دردش رو احساس میکنم. دردِ از دست دادن ناخنی که با سهل انگاری خود لای درب گیر کرد و کنده شد و با کنده شدنش گویی جان از تنم ستاند.”

بدنه : “هنوز هم بعد از گذشت مدتها، با برخوردش به شیئی دردش تازه میشود. جای خالیش را چند مدتیست به رخ کشیده تا نشان دهد او هم وجود دارد. تا با زبان بی زبانی بگوید به من هم توجه کن. به منی که در عافیت اهمیتی نمیدادی، حال درد بکش تا بدانی اگر من هم به تو اهمیت ندهم چه میشود.
آنقدر ناراحتی درونم رخنه کرده بود که گویی انگشتم را از دست داده ام. گویی حس لامسه سر انگشتم دیگر کار نمیکنند. آخر کم از انگشت هم ندارد ناخنی که همواره چونان محافظ و بادیگاردی او را در آغوش کشیده بود.
راستش دلم برایش تنگ شده است. برای وقت هایی که با بلند شدنش زینت بخش انگشتم میشد یا وقتی جایی از تنم به خارش میوفتاد، او سریعا به کمکم میشتافت. دلم برای ناخنی تنگ شده است که بودنش را با بی مهری بی نبودنش ترجیح دادم.”

نتیجه :  “اعضای بدن، چونان اعضای یک خانواده همه در کنار یکدیگر تلاش میکنند تا حیات را به ارمغان آورند. و حیات در پرتو سلامتی است که به خوبی شکل میگیرد. اما در مریضی برای درد فرقی ندارد که تو به مغزت ضربه خورده یا ناخنت را از دست داده ای. برای درد همه ی از دست دادن یا ضربه دیدن ها، درد است و با آمدنش به تو هشدار میدهد. هشداری که میگوید در عافیت نیز قدر عافیت خود را بدان تا به ناراحتی دچار نشوی.” ف.میم

انشا درباره ناخن مقدمه تنه نتیجه گیری

مقدمه : خداوند بعد از آفرینش انسان ها و زمین هنگامی که انسان را آفرید فرمود : تبارک الله احسن الخالقین ! موجودی با تمام جزئیات !

بند اول : شاید در نگاه اول ناخن عضوی بی ارزش باشد تنها در صورت عدم وجود آن قادر به انجام خیلی کارها نخواهیم بود مثل یافتن سرچسب نواری …

بند دوم : ناخن گاهی اوقات در هنگام دفاع شخصی کاربرد خود را نمایان می‌سازد مثلا برای کور کردن چشم حسودان ! البته برخی ها انقدر خسیس است که نمیتواند کسی را بخاراند و اصطلاحاً ناخن خشک هستند.

بند سوم : داشتن ناخن فقط مختص انسان نیست خداوند بزرگ حیوانات را نیز فراموش نکرده و برای آنها ناخن قرار داده است که برای دفاع از خود یا کندن زمین یا بالارفتن از ارتفاع و….از آن استفاده می کنند.

نتیجه گیری : این روزها برای ناخن باید ارزش بسیاری قائل شد زیرا مثنوی هم نیز با شکل‌ها و رنگ‌های مختلف وارد بازار شده است و برای خیلی از مردم منبع درآمد است به هر حال ناخن را باید گرامی داشت زیرا کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من !

انشا درباره ناخن طنز رعایت ساختمان بند

مقدمه : یکی از کوچک ترین استفاده های ناخن این بود ، شاید کمتر کسی به این نکته توجه کرده باشد و به خاطر این قدر ناخن هایش را بداند!استفاده های دیگری نیز از ناخن میشود ، برای مثال اگر بخواهید چسب نواری را باز کنید اما ناخن نداشته باشید چگونه اینکار را خواهید کرد؟

بند بدنه : با ناخن به راحتی چسب را میکنیم و از آن استفاده میکنیم ، برخی ناخن هایشان را بلند میکنند و به ان لاک میزنند یا حتی برخی ناخن مصنوعی خریده و بر روی ناخن اصلی میچسبانند چون معتقدند که این کار باعث زیبایی دستانشان میشود !

برخی نیز این نکته اصلا برایشان مهم نیست و معتقدند که ناخن بلند مانع انجام کارهایشان میشود و همیشه مزاحم است و اگر ناخنشان را بلند کنند دوروزه میشکند و مجبورند آنرا کوتاه کنند.

نتیجه : البته بلند کردن ناخن از نظر بهداشتی مشکل دارد و ممکن است میکروب ها و الودگی های زیادی در زیر آن جمع شده و به بدن انسان منتقل شود.

انشا درباره ناخن با رعایت ساختمان بند نگارش هفتم

مقدمه : ناخن را همه شما می شناسید چه در حیوانات و چه در انسان ناخن یکی از مهم‌ترین اعضای بدن است که روی دست و پا ایجاد می شود و معمولاً ناخن ها از ویتامین ها و کلسیم ها تغذیه می کنند و ناخن انرژی اش را از بدن می گیرد.

تنه انشا : همانطور که در مقدمه متن قبلی اشاره کردیم ناخن یکی از اعضای بدنی است که روی انگشتان دست و پا قرار می گیرد روش تا با استفاده از ناخن وسایل و شی های مختلف را می تواند جابه جا کند از آنجایی که ساخت بدن ما توسط خداوند حکیم انجام گرفته است در تمام سلول به سلول بدن ما تدبیر و تفکر شده است ناخن هم یکی از اعضای از بدن است که در صورت نبودن آن استفاده از انگشت و کار کشیدن از انگشت بسیار سخت میشود و بعضی کارها اصلا غیر ممکن می گردد. ما به عنوان انسان باید همیشه به نظافت ناخن‌ها اهمیت بدهیم و از ناخن های خودمان مراقبت کنیم شاید بپرسید چرا جواب این است که چون ناخن همواره با دهن انسان ارتباط دارد و هنگام خوردن غذا همه میکروب ها و باکتری های روی دست و روی ناخن و زیر ناخن همراه غذا وارد بدن ما میشود. اکثر بیماری هایی که ما می گیریم از طریق دهان وارد بدن انسان میشود بنابراین ما باید نظافت لازم را برای ناخن ها مد نظر قرار بدهیم و هفتگی ناخن های خودمان را کوتاه بکنیم و قبل از خوردن غذا نیز بهتر است دست هایمان را بشوییم. ناخن علاوه بر این کاربرد هایی که قبلا گفته شد موجب زیبایی انگشتان دست و پا می شود و این نشان دهنده تدبیر و هوش خداوند متعال است. بنابراین برای داشتن ناخن های زیبا و خوشرنگ بهتر است نظافت را رعایت کنیم و لبنیات و شیر کافی بخوریم.

نتیجه گیری : همانطور که گفته شد ناخن وسیله ای برای بهتر انجام دادن کارهای مانده است و ما قطعاً باید به نظافت و پاکیزگی اهمیت بدهیم و آن را رعایت کنیم به خاطر اینکه ناخن کثیف یکی از متداولترین و آشکارترین ناقل ویروس ها و باکتری ها و میکروب ها در بدن است و بیماری ها  و مریضی های بسیار سختی را به وجود می آورد.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

فاطمه : ((ن)) مثل ناخن !!! امروز صبح که از خواب بيدار شدم و مي رفتم تا دست و صورتم را بشويم، يک دفعه يک چيز تيز رفت توي پام! – آخ مامان! اين صداي من بود. تازه يک کمي هم اشک توي چشم هاي جمع شده بود. نشستم روي زمين تا ببينم پام چي شده که ديدم يک ناخن گنده رفته توي پوست پام و داره مي خنده. منم با عصبانيت کشيدمش بيرون و گفتم: اي بد جنس! حالا که انداختمت توي سطل آشغال مي فهمي که نبايد اين کار را با من مي کردي.» اما ناخن اصلا نترسيد و تازه زد و زير خنده و گفت:« خب بنداز، من چه تقصيري دارم؟ آقاي پدر ديروز ناخن هايش را گرفت، وقتي داشت مي رفت تا ما را بندازه تو سطل آشغال، من از لاي دستمال افتادم بيرون! حسابي عصباني بودم و يک کمي هم پام مي سوخت. همون جوري نشستم و با عصبانيت نگاهش کردم. ناخن هم من را نگاه مي کرد که يک دفعه زد زير خنده و گفت: «اوه! ناخن هاش را نگاه کن چه بلند و زشته!» مي خواستم برم بندازمش توي سطل که ديدم راست مي گه. ناخن هاي من حسابي بلند شده اند و تازه لاي آن ها هم کلي آشغال جمع شده! شروع کردم به کج و معوج کردن ناخن ها تا بشکنمشون. داشتم با دندان هام حسابشان را مي رسيدم که مامان مسواک به دست آمد بالاي سرم و گفت: «عرفان چه کار مي کني؟» براي مامان تعريف کردم چه اتفاقي افتاده. مامان هم دست هاي من را توي دست هاش گرفت و گفت: «آفرين که مي خواستي ناخن هات را بگيري چون ناخن دراز مثل يک دست کثيف، مي تونه ما رو مريض کنه، اما نبايد با دندان اين کار را انجام بدي. اين طوري همه کثيفي ها به دهنت مي ره و انگشت هات هم زخم مي شه. مامان رفت و با يک ناخن گير آمد و ناخن هاي من را گرفت. دست هام حسابي خوشگل شدن! مي خواستم ناخن گير را از مامان بگيرم و ناخن هاي پام را هم کوتاه کنم که ماماني گفت: « نه، شما الان نمي توني و ممکنه پاهات رو زخم کني. اگر يک کم صبر داشته باشي، وقتي بزرگ تر شدي، خودت مي توني ناخن هات را بگيري.» بعد هم با ماماني رفتيم و ناخني که روي زمين افتاده بود، انداختيم توي سطل آشغال. دست هام را هم حسابي شستم و لاي ناخن هام را هم تميز کردم. ماماني باز هم برام درباره تميزي ناخن ها گفت. اگه گفتي ماماني به من درباره ناخن ها چي گفت؟! ۱- ناخن ها از انگشت هاي ما مواظبت مي کنند. ۲- ناخن هاي بلند ممکنه به ديگران آسيب بزنند. ۳- زير ناخن هاي بلند کثيفي جمع مي شود. ۴- ناخن را اصلا نبايد با دندان گرفت. ۵- وقتي ناخن هايت را مي گيري، حتماً آن ها را بندازي دور، چون ممکنه بره توي دست و پاي کسي! 6- ناخن یکی از اعضای مهم است.

نویسنده : ناخن پس از یک ماه شاید 2یا3 میلی متر رشد کند بعضی رشد ناخن زیادی دارند بعضی نه.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
کا 2 سال قبل
1

مقدمه : ناخن را همه شما می شناسید چه در حیوانات و چه در انسان ناخن یکی از مهم‌ترین اعضای بدن است که روی دست و پا ایجاد می شود و معمولاً ناخن ها از ویتامین ها و کلسیم ها تغذیه می کنند و ناخن انرژی اش را از بدن می گیرد.

تنه انشا : همانطور که در مقدمه متن قبلی اشاره کردیم ناخن یکی از اعضای بدنی است که روی انگشتان دست و پا قرار می گیرد روش تا با استفاده از ناخن وسایل و شی های مختلف را می تواند جابه جا کند از آنجایی که ساخت بدن ما توسط خداوند حکیم انجام گرفته است در تمام سلول به سلول بدن ما تدبیر و تفکر شده است ناخن هم یکی از اعضای از بدن است که در صورت نبودن آن استفاده از انگشت و کار کشیدن از انگشت بسیار سخت میشود و بعضی کارها اصلا غیر ممکن می گردد. ما به عنوان انسان باید همیشه به نظافت ناخن‌ها اهمیت بدهیم و از ناخن های خودمان مراقبت کنیم شاید بپرسید چرا جواب این است که چون ناخن همواره با دهن انسان ارتباط دارد و هنگام خوردن غذا همه میکروب ها و باکتری های روی دست و روی ناخن و زیر ناخن همراه غذا وارد بدن ما میشود. اکثر بیماری هایی که ما می گیریم از طریق دهان وارد بدن انسان میشود بنابراین ما باید نظافت لازم را برای ناخن ها مد نظر قرار بدهیم و هفتگی ناخن های خودمان را کوتاه بکنیم و قبل از خوردن غذا نیز بهتر است دست هایمان را بشوییم. ناخن علاوه بر این کاربرد هایی که قبلا گفته شد موجب زیبایی انگشتان دست و پا می شود و این نشان دهنده تدبیر و هوش خداوند متعال است. بنابراین برای داشتن ناخن های زیبا و خوشرنگ بهتر است نظافت را رعایت کنیم و لبنیات و شیر کافی بخوریم.

نتیجه گیری : همانطور که گفته شد ناخن وسیله ای برای بهتر انجام دادن کارهای مانده است و ما قطعاً باید به نظافت و پاکیزگی اهمیت بدهیم و آن را رعایت کنیم به خاطر اینکه ناخن کثیف یکی از متداولترین و آشکارترین ناقل ویروس ها و باکتری ها و میکروب ها در بدن است و بیماری ها و مریضی های بسیار سختی را به وجود می آورد.

2 سال قبل
5

عالیه دست تون درد نکنه بابت زحماتتون

هااا 2 سال قبل
5

یک بند صفحه ۶۳

حاجی 2 سال قبل
5

ناخن را با ناخن گیر میگیریند

انشا کوتاه تر از این دیده بودی ناموسن

اووووووف

سوسماس

باب اسفنجی 2 سال قبل
4

معلم ما حتی نمره مونم بهمون نمیگه کثافت😬

5
حاجی 2 سال قبل

خیلی پدر سگه

2
A 2 سال قبل

عع باب اسفنجی🤣😐

FREEFIRE 2 سال قبل
6

تموم شد خیلی تاثیر گذار بود!

.. 2 سال قبل
4

چرا فقط راجب ناخن

حالا کفشی چیزی و زیاد جالب نبود:-

‌‌‌‌‌‌..... 2 سال قبل
4

خوب نیست۰😐🙃😔

ناشناس 2 سال قبل
8

خیلیییییییی چرت بود اصلا ساختمان بندیش معلوم نبوده.

Abolfzl 2 سال قبل
6

به درد نخورد منظورت چیه که ناخن برای خاراندن بدن است

0
رهام 2 سال قبل

🤣🤣🤣اره واقعا

نویسنده 2 سال قبل
3

درسته شاید ناخن بلند از نظر شما کثیف به نظر برسهولی ما دخترا دستامون با ناخن کوته زشته😂😂به نظر من که دخترم ناخن بلند خیلی خوشگله ولی به شرطی که بهش برسیچمیدونم تمیزش کنی برق ناخن یا لاک بزنییا سوهان بکشی

4
ناشناس 2 سال قبل

لایک داری

4
نویسنده 2 سال قبل

بل بل

6
ناشناس 2 سال قبل

اره دقیقا دسته من با ناخن کوتاه خیلی کوچیک به نظر میاد

8
محدثه 2 سال قبل

دقیقاکاملا موافقم

ریحانه 2 سال قبل
1

خیلی خوب نوشتید .😀😀

یه بنده خدا 2 سال قبل
3

خخخ خو بابا فهمیدیم انشات خوبه

بهار 2 سال قبل
2

وقتی معلم 12 داد فهمیدی مسخره اس خدایا همون همیشه گی……

مهرناز 2 سال قبل
6

حیف که نمونه مثلا قبول شدی😐خب باهوش توکه ادعات میشه مدرسه نمونه درس میخونی خودت برو بنویس والا امروزه همش مردم با پارتی قبول میشن😑

سارا 2 سال قبل
1

من از بعضی مطالبی استفاده کردم شدم 20

نویسنده 2 سال قبل
1

درون ناخن ها ویروس، باکتری و میکروب وجود دارد و اگر هنگام غذا خوردن زیر ناخن ها کثیف باشند کثیفی در بدن ما می رود و ما را بیمار میکند

محمد مهدی شمسی 2 سال قبل
1

واقعا انشا های عالی،کامل و زیبایی دارد.ممنون

النا 2 سال قبل
4

😐😐کجای این انشا خوب بود

فاطمه 2 سال قبل
5

عالی بود ممنون

... 2 سال قبل
5

چیز جالبی توی این انشا ندیدم که توجهمو جلب کنه

نویسنده 2 سال قبل
12

حرف اول وآخرم تنها فقط فقط BTS

1
..... 2 سال قبل

بلیییییییییییییییییی عاشقتشم

7
حنا 2 سال قبل

موافقم 💖💖💖💖

5
پرنیان 2 سال قبل

دوتاشون گروهای خوبین❤❤❤

ناشناس 2 سال قبل
2

خوب بود ولی بهتر هم میتونست باشه

2
امر 2 سال قبل

اره ولی خیلی زیاد بود میتونست کمتر باشه

نویسنده 2 سال قبل
17

ناخن پس از یک ماه شاید 2یا3 میلی متر رشد کند بعضی رشد ناخن زیادی دارند بعضی نه

8
زهرا 2 سال قبل

عالی بود

1235 2 سال قبل
9

عالی بود نمرم ۲۰ شد😍😍😍

0
روژین قهرمانی 2 سال قبل

عالی

نگین یوسف زاده 2 سال قبل
0

من امروز خیلی خوشحالم 😘🤗چون ۱۰۰ برای من داد دوسش دارم 💟💕 عالئیییییییییییییی

فاطمه 2 سال قبل
5

متن طنزش برای ناخن بسیار خوب بود🤗

T. N 2 سال قبل
8

, دوستان خلافیت داشته باشید خودتون ویرایشش کنید که به مشکل بر نخورید بیست شید😊

محمد 2 سال قبل
3

خیییییلیییییی ععععععاااااللللیییییی بود حتما ازروی این سایت انشا بنویسید

0
m.s 2 سال قبل

خیلی ممنون از حمایتت محمد جانم❤❤❤

ناشناس 2 سال قبل
4

عالیییییی بود

0
m.s 2 سال قبل

ممنون❤❤❤

صابرین 2 سال قبل
6

عاللللللللللللییییییییی ممنون ازتون

2
m.s 2 سال قبل

خواهش میکنم❤❤❤

محدثه 2 سال قبل
1

حواسم نبودالبته نکس لود

مبینا نصرتزهی 2 سال قبل
6

عالیییییی

2
m.s 2 سال قبل

لطف دارید😆❤❤❤

نویسنده 2 سال قبل
1

عالی بود ولی ای کاش نتیجه گیری بهتری می کردید

3
m.s 2 سال قبل

سعی میکنیم دفعات بعد این کارو بکنم.ممنون از انتقاد سازندتون❤❤❤

ناشناس 2 سال قبل
5

انشاهاتون عالی بود ممنونم ازشماعزیزان گرامی بابای 👍

3
امیر 2 سال قبل

خواهش

امير محمد شیبانی 2 سال قبل
0

عالی بود💕

3
m.s 2 سال قبل

لطف دارید❤❤❤

میترا 2 سال قبل
4

ممنونم از زحماتتون

5
Hasti 2 سال قبل

.#عالی بود#

1
m.s 2 سال قبل

ممنونم از نظرات خوبتون❤❤❤

ناشناس 2 سال قبل
6

خیلی خوبهه

0
m.s 2 سال قبل

خیلی ممنونم❤❤❤

m.s 2 سال قبل
6

از حمایت و نظرات خوبتون ممنونم…🌷🌷🌷

محمد 2 سال قبل
6

عالی عالی عالی خیلی ممنونم از نویسنده و سایت نکس لود

❤Hasti❤ 2 سال قبل
4

خیلی خوبه لطفا جواب همه سوالات درس ها رو بگذارید ممنون🙏

زهرا 2 سال قبل
4

واقعا عالیهههه

نویسنده 2 سال قبل
-2

من ناخونام مشکنه

0
سما 2 سال قبل

خوب چیکار کنیم به سلامتی

نویسنده درجه ۱ 2 سال قبل
-1

خیلی خیلی خوبهعالییییییییییییییییییییییییی

نویسنده 2 سال قبل
15

ناخن را با ناخن گیر میگیرند😐😹😜

نویسنده 2 سال قبل
0

عالی

نویسنده ریز 2 سال قبل
12

ناخن یکی از اعضایی هستند که خداوند متعال برای حفاظت از انگشتان مان در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم از آنها استفاده صحیح داشته باشیم.

0
د 2 سال قبل

دقیقا

2
دیارا 2 سال قبل

بله واقعاً خداروشکر 🤲🤲🤲🤲🤲

دیارا 2 سال قبل
6

عالییی بود 👌👌👌👌

مبین لطفی 2 سال قبل
9

عالی و جالب

ناشناس 2 سال قبل
-2

عالی

. 2 سال قبل
1

عالی

پژمان 2 سال قبل
8

متنش خیلی طنز جالب بودبه دردمون خورد

Setti 2 سال قبل
-1

خیلی زیاد بووود😐ولی خوب بود مرصی:)🌸

ناشناس 2 سال قبل
0

عالی بود

.. 2 سال قبل
-1

فاصله نه فاضله

فاطمه 2 سال قبل
-1

اون نویسنده پایینی میگم

امیر 2 سال قبل
5

سلام واقعا عالیه من کلی سایت رو زیرو رو کردم ولی چیز بدرد بخور و جالبی ندیدم اما این سایت خیلی متناسبه👍👍👍😘😘

آره خیلی بی خودی طولانی هست 2 سال قبل
3

بعضی انشا ها خیلی طولانیوبعضی هم خیلی کوتاهوالله 1 انشا خیلی خوب بودولی باز هم ممنون 😋😏😊

محمد طاها 2 سال قبل
0

عالی

نویسنده 2 سال قبل
6

درباره کفش

m 2 سال قبل
7

واقعا ممنونم خیلی خوب بود واقعا بهم کمک کرد ممنون از شما😘😘

نویسنده 2 سال قبل
0

سلام عالی بود👍👍👍

نویسنده 2 سال قبل
3

عالیییییی

مرداد مهدوی ساکن پنیران 2 سال قبل
-1

با تشکر از لطفتان که به ما کمک میکنید سپاس فراوان 🙏

نویسنده 2 سال قبل
2

خیلی انشا هاتون عالیه

نازیلا 2 سال قبل
2

خیلی خوب بود

سلما 2 سال قبل
1

عالیه ممنون

یک نفر 2 سال قبل
5

ممونم

نویسنده 2 سال قبل
1

ه

..... 2 سال قبل
0

کامل نبود ولی اگر کاملش میکردید بهتر بودخوب بود

جسیکا 2 سال قبل
-1

چ ربطی به انشا ناخن داشت😐

نویسنده 2 سال قبل
7

کاشکی انشإ ها کوتاه تر بودند( ̄へ ̄)

1
حمزه 2 سال قبل

اره کاش😔😔😔😔

M 2 سال قبل
0

سلاملطفا نقاشی تخیلی و ساده هم بهش اضافه کنیدخیلی عاااالی

نویسنده 2 سال قبل
4

بد

نویسنده 2 سال قبل
0

سلام

Khaterh 2 سال قبل
-1

عالی بود💙

برای پاسخ کلیک کنید