بازیگر نقش مانی در تب سرد بیوگرافی زندگینامه عکس (ایلیا شهیدی فر)

بیوگرافی زندگینامه عکس بازیگر نقش مانی در سریال تب سرد ایلیا شهیدی فر آدرس اینستاگرام از سایت دانلود کنید. جدیدن در تلویزیون سریال تب سرد در حال پخش میباشد که بسیار پر بازدید بوده است مردم در حال جست‌وجو درباره ایلیا شهیدی فرد و یا همان مانی در سریال تب سرد میباشند.

ایلیا شهیدی

نفش مانی در سریال تب سرد کیست ؟

این سریال زیبا که در آن مانی در نقش پسر شهاب حسینی میباشد شهاب حسینی یک فرد در کارخانه دار در این فیلم باشد که نقش یک ورشکسته را بازی می کنند و بعد از اینکه ورشکسته شده می کوشد کارخانه نشر آبان روز اول و قرض گرفتن پول نجات دهد ولی در این راه شکست می‌خورد و به زندان می افتد و پس از آزادی از زندان داستان با مانی که فرزند همسر دوم شهاب حسینی است ادامه می یابد.

بیوگرافی ایلیا شهیدی فر بازیگر (نقش مانی تب سرد)

سریال تب سرد سریال بسیار خوبی است که خانواده های زیادی را پای تلویزیون کشیده است ایلیا شهیدی فر بازیگر نقش مانی در سریال محبوبه طبع سرد می باشد این سریال به کارگردانی علیرضا افخمی مجموعه تلویزیونی بسیار محبوب در صدا و سیما ایران است که در سال ۱۳۸۳ تولید شد .

نفش مانی در سریال تب سرد

زندگینامه ایلیا شهیدی فر

این بازیگر جوان که پسر بچه کوچکی بود در نقش مانی در این سریال بازی می کرد و این پسر شهاب کیانفر شهاب حسینی بود که کارخانه دارد ورشکسته است که با نقشه که پدرش طراحی کرده است توسط افرادی برای باجگیری از پدربزرگش طور دیده می شود این بازیگر جوان در نقش و پسر بچه بازی کرده است که قادر به صحبت کردن نیست فیلمهای هدیه این بازیگر جوان فیلم سینمایی باغ آلوچه سریال تب سرد سریال او یک فرشته بود مستند برای ایلیا راننده تاکسی سریال من و پوتی ۳ بازی کرده است .

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
0

استادان آخر میمیرد دانوب سرد

برای پاسخ کلیک کنید