سید مناف هاشمی کیست ؟ استاندار گلستان + بیوگرافی زندگینامه عکس

بیوگرافی و زندگینامه سید مناف هاشمی استاندار جدید استان گلستان عکس فیلم آدرس اینستاگرام آدرس تلگرام سوابق از سایت دریافت کنید. سید مناف هاشمی جدیدترین استاندارد استان گلستان شده است که طی دستوری ۴ نفر از اعضای جدید استانداری ها معرفی شدند که سید مناف هاشمی گلستانی یکی از آنها بوده است.

سید مناف هاشمی کیست ؟

اطلاعات زیادی راجع به سید مناف هاشمی در دست نمی باشد ولی به زودی ان شاالله برای شما عزیزان اطلاعات کاملی راجع به سید مناف هاشمی در همین پست قرار خواهیم داد تا شما دوستان عزیز به راحتی بتوانید بیوگرافی عکس و زندگینامه این بزرگوار را مشاهده نمایید.

بیوگرافی سید مناف هاشمی

مناف هاشمی (زادهٔ ۱۳۴۶ – ملرد هزارجریب نکا) استاد دانشگاه و سیاستمدار ایرانی است. او تحصیلات خود را در مقطع فوق لیسانس در انستیتوی کارولینسکاسوئد در رشتهٔ شهرسازی به پایان رساند و موفق به اخذ گواهینامهٔ دکتری از این دانشگاه شد.[۱] وی پیش تر معاونت توسعه و پشتیبانی و جانشینی وزارت ورزش و جوانان را بر عهده داشت.[۲]

هاشمی در دوران مدیریت محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران مسئولیت‌هایی همچون معاونت برنامه‌ریزی و توسعهٔ شهری،[۳] قائم مقام معاونت خدمات شهری،[۴] مدیرکل تشخیص و وصول درآمد را بر دوش داشته است؛ و با روی کار آمدن حسن روحانی به معاونت وزارت ورزش و جوانان منصوب شد[۵]و بعد از استعفای محمود گودرزی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد.[۶]

وی در دولت اصلاحات مدیرکل دفتر برنامه و بودجهٔ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بود. وی برای شرکت در انتخابات شورای شهر تهران از سمت خود در وزارت ورزش استعفا داد.[۷] او در جلسه هیئت دولت که در تاریخ نوزدهم مهر ماه 96 به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن_روحانی ( رئیس جمهور ) برگزار گردید ، بعنوان هشتمین استاندار گلستان تعیین و  با تصویب هیئت وزیران برای این مسئولیت انتخاب شد.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
0

سلام مسولین استان گلستان باید محاکمه شوند از صدر تا ذیل فقط درصد اون ها فرق میکنه

برای پاسخ کلیک کنید