دانلود سریال پایتخت 5

دانلود سریال پایتخت 5 با لینک مستقیم

را از سایت با کیفیت عالی بالا به صورت HD تمام قسمت های سریال کامل از سایت نکس لود رایگان دانلود کنید . این سریال یکی از محبوب ترین سریال های ایران است که در طول این چندین سال از تلوزیون شبکه 1 پخش شده است .

دانلود سریال پایتخت 5

سریال پایتخت 5 در راه است . سریال پایتخت 5 که سریال پرطرفداری شده است در حالی که اکنون قسمت پنجم آن در حال ساخت است و همچنان محبوبیت خودشو از دست نداده . محسن تنابنده یکی از بازیگران شاخص این سریال است که نقش مهمی در جذابیت سریال ایفا میکند . این سریال با کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی و تهیه کنندگی الهام غفوری در حال ساخت است تا برای نوروز 96 آماده پخش شود سرمایه گذاری این سریال سازمان اوج میباشد که با سریال “هنگام بیداری” همزمان ساخته میشود سریال نامه این سریال در حال نگارش است و از اول بهمن 95 شروع به ساخت میشود و گفتنی است بخشی از این سریال در منطاق بحرانی کشور های همسایه فیمبرداری خواهد شد در ادامه این سریال رو بیشتر برسی میکنیم .

مشخصات سریال پایتخت 5 :

اسم سریال : پایتخت 5
اسم انگلیسی : Paytakht 5
کارگردان : سیروس مقدم
تهیه کننده : الهام غفوری
نویسنده : محسن تنابنده
سال ساخت: 1395
سال پخش : پخش: 96
موقع احتمالی پخش : نوروز 96
اسم کامل سریال : پایتخت 5
سایت منتشر کننده : نکس لود

بازیگران سریال پایتخت 5 :

محسن تنابنده , احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، محمدرضا علیمردانی، علی سلیمانی، سلمان خطی، علی درویش، مجتبی و مصطفی بلال حبشی، مهین رحیمی، الهه جباری، سکینه خاتون شفافی، بیژن اشکور کیایی، دامون فلاح، سارا و نیکا فرقانی اصل و .. خواهد بود گفتنی است بازی همه این بازیگران قطعی نیست و ممکن ست تغییر کند .

خلاصه سریال پایتخت 5 :

این سریال در مدت و طول نوروز پخش خواهد شد و هر روز این سریال رو قرار خواهیم داد . لینک های دانلود یا به صورت دانلود مستقیم یا توسط لینک غیر مستقیم گذاشته خواهد شد . سریال پایتخت 5 به نظر میرسد پربیننده ترین سریال سال آغازی 96 عنوان بگیرد و محبوبیت بیشتری رو شاهد باشیم . این سریال دارای صحنه های طنز و خنده دار زیادی است که با اتفاقات ناگوار ترکیب شده است که یک زندگی آشفته را به تصویر میکشد که با نداری و بی پولی با هزینه های کم و با قناعت بهترین و با صرفه ترین ایده ها و خلاقیت ها رو در انجام کار های خودشون انجام میدهند . محسن تنابنده که خوانواده اش و دامادش در این جریان حضور دارند .

اخبار سریال پایتخت 5 :

» به زودی اضافه خواهد شد .

تیزر به زودی اضافه میشود

دانلود تیزر سریال کیفیت بالا

| لینک غیر مستقیم |

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

دانلود سریال با کیفیت عالی به زودی

| لینک غیر مستقیم |

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
0

باسلام وتشکر از کلیه سارندگان فیلم پایتخت ۵ ما از طرفداران این فیلم میباشیم …وامید این رو داریم …که در سالهای آینده جذابتر باشد با تشکراز تهیه کنندگان بازیگران .انشالله هر لحظه این فیلم دیدنی وجذاب باشد

خانواده هاشمیان ...از خرمشهر 2 سال قبل
0

با تشکر از تهیه کنندگان فیلم پایتخت ۵ …امید است سالهای آینده هر لحظهای این فیلم دیدنی تر باشد …با تشکر سازندگان این فیلم

برای پاسخ کلیک کنید