علت دستگیری مدیران تاینی موویز شایعه واقعیت دارد ؟ + خبر

خبر دستگیری مدیران تاینی موویز حقیقت دارد ؟

به گزارش نکس لود احتمالاً همه شما سایت تاینی موویز را می شناسید  سایتی که همه فیلم ها و سریال های مورد نیاز افراد مختلف را تهیه می‌کرد. اخیراً خبری شنیدیم که از دستگیری شش نفر از افراد و مدیران این سایت بزرگ که تاینی موویز نام دارد در فضای مجازی پیچیده است و سایت تاینی موویز مدتی است که فعالیت خود را از دست داده است این خبر بسیار بدی برای اهالی فیلم و سریال است.

چرا مدیران تاینی موویز دستگیر شدند ؟

مدیران تاینی موویز همانطور که در خبر آمده است به دلیل نشر و انتشار فیلم‌های مستهجن و دوبله کردن آن مان در فضای مجازی و پخش آنها به کسب درآمد از این راه توسط پلیس فتا دستگیر شدند و همگی بازداشت شدند بنابراین باید سایت تاینی موویز را خاتمه دهیم و به دنبال سایت‌های دیگری باشیم چون سایت خوب تاینی موویز دیگر بر نخواهد گشت این خبر بدی برای اهالی فیلم و سریال است.

آیا تاینی موویز به فعالیت خود ادامه خواهد داد ؟

فکر نمی کنیم که دوباره سایت تاینی موویز به فعالیت خود ادامه دهد و به زودی این سایت بزرگ همه سرورها و دامنه های خود را پاک خواهد کرد و پایان نمی‌برد این سایت بزرگ و مشهور خواهد بود. اگر دور از انصاف نگاه نکنیم این سایت فیلم های صحنه دار را دوبله نمی کرد و سریالهایی که صحنه آنها بسیار بود دوبله نمی‌شدند و علت دستگیری آنها نیز ناعادلانه است و نیم قوانین ایران است و باید احترام بگذاریم. بسیاری از افرادی که از این سایت استفاده کردند زبان انگلیسی خود را توسط همین  سایت تقویت کردند امیدواریم که مدیران این سایت با کمترین مجازات روبه‌رو بشوند.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید