علت و فیلم لحظه پایین انداختن متهم جوان از طبقه دادسرا محمد ماجرای جزئیات

دو جوان که با همدستی یکدیگر می‌خواستند کارتهای بانکی را جعل می کردند و آنها را به کارت هدیه تبدیل می کردند بازداشت شدند و وقتی دادگاه برای محمد رای مثبت داد محمد خود را از طبقه بالای دادسرای به پایین انداخت و مرد.

علت خودکشی محمد و انداختن خود از بالای دادسرا

علت خودکشی محمد و انداختن خود از بالای دادسرا

محمد همدست امیر بود که کارت های بانکی را هک می کرد و از آنها می کشید آنها را تبدیل به کارت هدیه می کرد و آنها را نقد می‌کرد با دوست خود و پس از تلاش های فراوان پلیس فتا توانست آنها را دستگیر کنند.

ماجرای پایین انداختن جوان متهم از دادسرا به پایین خودکشی

محمد متهم اصلی پرونده وقتی فهمید کرد دادگاه رای او را صادر نکرده و بر علیه او را صادر کرده است خود را از بالای ساختمان انداخت پایین و وقتی متوجه شد که پنجره ی آخر دادسرا باز است به سرعت تصمیم مرگباری گرفت و خود را پایین انداخت و خودکشی کرد سرش بر زمین خورد و مرد کلیپ این لحظه در فضای مجازی منتشر شده است.

جزئیات خودکشی محمد از طبقه بالای دادسرا همراه کلیپ

همانطور که در بالا آمد با همدستی امیر از بانکهای و موسسات مختلف ر می داشت و آنها را به کارت های خام وارد می‌کرد و آنها را تبدیل به کارت هدیه می کرد و در بانک آنها را نقد می‌کرد که بسیار کار ماهرانه و حرفه ای ایرانی بود ولی پس از اینکه پلیس فتا با هوشیاری آنها را دستگیر میکنند متهم خود را از بالای ساختمان دادسرا به پایین پرتاب می‌کنند و درجا میمیرد.

جرم و حکم محمد که خود را از دادسرا به پایین انداخت چه بود

دادگاه برای محمد وثیقه ۵۰۰ میلیون ریالی گذاشتنی تنها ۵۰ میلیون می‌خواهد که آزاد شود ولی این پول را نداشت و تصمیم خود را گرفت و خود را از بالای ساختمان دادسرا به پایین انداخت و فیلم و لحظه انداختن پایین خود در فضای مجازی منتشر شده است که از سر و صورت خون می آید و در حال جان دادن می‌شود می‌باشد دیدن این کلیپ برای افراد زیر ۱۸ سال ممنوع می باشد بنابراین پس از مدتی این کلیپ را در سایت قرار خواهیم داد اگر نظری راجع به این موضوع دارید در نظرات پایین سایت برای ما بفرستید.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید