دانلود فیلم مناظره انتخابات ریاست جمهوری 96

دانلود فیلم مناظره انتخابات ریاست جمهوری 96

را به صورت مستقیم از سایت نکس لود به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و لذت ببرید . مناظرات انتخاباتی از روز جمعه در هفته ی گذشته شروع شده اند و در ساعات و روز های مختلفی از شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده اند ، همچنین شما میتوانید این مناظرات را که به صورت آنلاین نیز از سایت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش میشود را نگاه کنید .

دانلود فیلم مناظره انتخابات ریاست جمهوری 96

مناظره های انتخاباتی هر چهار سال یعنی قبل از انتخابات ریاست جمهوری بین کاندیدا های تایید شده برگذار میشود و در آن کاندیداها به بحث و گفتگو میپردازند و اهداف خود را نیز در انها میگویند ، مردم نیز میتوانند انها را نگاه کنند و به صحبت هایشان گوش دهند و سپس از بین آنان انتخاب خود را انجام دهند .

هدف برگذاری مناظرات به صورت 6 نفره :

هدف از برگذاری این مناظرات تبلیغ هر یک از کاندیداها برای خود و آشنایی مردم با آنها است تا مردم بتوانند به طور درست انتخاب کرده و به آنها رای دهند و رئیس جمهوری لایق برای کشور انتخاب کنند .

در وبسایت نکس لود شما میتوانید فیلم های مناظرات را دانلود کنید تا اگر وقت نکردید در تلوزیون به آنها نگاه کنید ، با خیال راحت در گوشی ، کامپیوتر و یا حتی با انتقال آنها به فلش بر روی تلوزین نیز انها را مشاهده کنید .

فیلم مناظره انتخابات

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید