قسمت آخر سریال فرار از زندان چی میشه

قسمت آخر سریال فرار از زندان چی میشه ؟

توضیحات قسمت آخر این سریال رو به صورت (کامل) و دقیق در سایت نکس لود دریافت کنید و از آینده مایکل باخبر شوید . فرار از زندان یکی از جموعه های تلوزیونی میباشد که در ژانر درام در کشور آمریکا توسط پل شیورینگ ساخته شده است.سریال فرار از زندان در طول سال های 2005 تا 2009 در قالب چهار فصل در شبکه ی فاکس پخش شد .

قسمت آخر سریال فرار از زندان چی میشه ؟

داستان فرار از زندان در رابطه با دو برادر میباشد که یکی از آنها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده است!حال برادر دیگر او نقشه کشیده است تا بتواند اورا از زندان نجات دهد.

موسیقی این سریال در سال 2006 نامزد دریافت جایزه امی بهترین موسیقی متن شد!شبکه ی فاکس در سال 2003 به دلیل نگرانی از طولانی شدن ساخت این مجموعه ، ساخت آنرا قبول نکرد.

توضیحات کامل سریال فرار از زندان فصل 5 :

اما پس از مدتی به دلیل موفیت دو مجموعه لاست و 24 ساخت این مجموعه را از سال 2004 شروع کرد.فصل اول این سریال قرار بود 13 قسمت باشد اما با توجه به استقبال کاربران از آن ، 9 قسمت دیگر به آن اضافه شد.

فرار از زندان در چندین جشنواره و در زمینه های مختلف نامزد دریافت جایزه های بسیاری شده است ، این مجموعه موفق به کسب جایزه بهترین سریال درام از نظر مردم شده است ، همچنین جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلوزیونی درام را نیز از آن خود کرده است.

فصل اول سریال فرار ا زندان مرتبط با نجات لینکلن باروز از زندان میباشد ، وی به قتل برادر معاون رئیس جمهور محکوم شده است در حالی که در حقیقت چنین کاری را انجام نداده است!

فصل دوم با هشت ساعت پس از فرار از زندان آغاز میشود و در ان هشت فراری راه خود را از هم جدا میکنند و به دنبال اهدافشان میروند… .

در فصل سوم نیز مایکل باید نقشه ای برای فرار از زندان سونا طراحی کند. سازمان ال جی پسر لینکلن و سارا را گروگان میگیرد تا انها مجبور شوند جیمز ویسلر را که یکی از اعضای سازمان است از زندان نجات دهند.

قسمت آخر سریال فرار از زندان

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید