قسمت آخر سریال ماه و پلنگ چی میشه ؟

قسمت آخر سریال ماه و پلنگ چی میشه ؟

خلاصه قسمت آخر سریال ماه و پلنگ

قسمت آخر سریال ماه و پلنگ چی میشه ؟

سریال ماه و پلنگ :

سریال ماه و پلنگ سریال جنجالی شبکه 3 که جدیدا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و همه ایرانی های بیشتر خانه دار به دیدن این سریال مینشینند . این سریال روایت گر یک اتفاق تلخ تصادف و اتفاقات بعدی این جریان است که وکیلی پول میگیرد تا این قضیه را ختم بخیر کند و موفق میشود . در تصادف رانندگی 2 نفر که نامزد بودند عزادار میشودند و شوهر تازه عروس که به مراسم ختم میرفتند در تصادف جان خود را از دست میدهد و میمیرد .

خلاصه قسمت آخر سریال ماه و پلنگ :

همه ما به دنبال داستان این جریان هستیم و منتظریم که ببینیم آخر این سریال جذاب چه میشود . قصه به آنجا میرسد که شاهرخ استخری از زن وکیل خود طلاق میگیرد و بخاطر پول از هم جدا میشوند و زن عزادار میخواهد انتقام بگیرد و ملکا را اینگونه به ظاهر بدبخت میکند در حالی که ملکا آرامش خود را کامل حفظ کرده است و هیچ گونه نگرانی راجع به این موضوع ندارد . لطفا نظرات خودتونو درباره آخر این سریال جذاب بنویسید تا با بقیه به اشتراک بزاریم .

قسمت آخر سریال ماه و پلنگ چی میشه ؟

سریال  سریال بسیار زیبای بود کرد یک بار پخش شده است و اکنون تکرار آن در شبکه های فرعی در حال پخش میباشد در قسمت آخر سریال ماه و پلنگ شاهد بودیم که شاهرخ استخری می‌خواست و زمین دوم اینکه با من ازدواج کرده بود از ایران برود ولی آخر راه پشیمان میشود و وقتی که پشیمان می شود و دوم می آید و از شاهرخ استخری درخواست می‌کنند که با من بیاد شاهرخ استخری امتناع می‌کنند و دعوای شما نمی شود و زن دوم شاهرخ استخری از بالای ساختمان به پایین پرت می‌شود شاهرخ استخری اول همه این قضایا را انکار می‌کنند و بعد از مشخص شدن حقیقت ماجرا همه چیز را اعتراف می کنند زن شاهرخ استخری نیست وکیل می شود تا از در مقابل اتهام به قتل دفاع کنند سوال دیگری راجع به این سریال داشتید در نظرات پایین سایت برای ما بفرستید.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 1 سال قبل
1

ایا محسن و ملکا دوباره ازدواج میکنند

برای پاسخ کلیک کنید