دانلود فیلم لحظه مرگ دختر دانشجو در حمام زهره قاسمی + کلیپ

دانلود فیلم عکس لحظه درگذشت کلیپ مرگ دانشجو پزشکی شهر کرد در حمام علت مرگ از سایت دانلود کنید. شاید برای شما هم جالب باشد که چرا دختر جوانی کرد در خوابگاه دانشگاه شهرکرد زندگی میکرد در حمام به علت چه چیزی مرده است ی آن می‌گویند به خاطره ایست قلبی بوده است و برخی دیگر می‌گویند گازگرفتگی موجبه آن است.

دانلود کلیپ مرگ دختر دانشجو در حمام

زهره قاسمی  دختر بیچاره ای که در حمام دانشگاه و خوابگاه به علت نامعلوم دار فانی را وداع گفت و دیده از جهان گشود فیلم و عکس این ماجرا به زودی در سایت گذاشته خواهد شد و مردم اعتراض زیادی به امکانات خوابگاه کردند که در تأسیسات آن بوی گاز می آید و علت مرگ زهره قاسمی بوی گازی است که در تمام دانشگاه پیچیده بود فیلم لحظه مرگ در گذشته فوت مردن زهره قاسمی در دست نیست و شاید هم بتوانیم آن را برای شما پیدا کنیم ولی تلاش خود را خواهیم کرد.

دانلود فیلم لحظه مرگ زهره قاسمی

زهره قاسمی دانشجوی پزشکی شهرکرد که در یکی از روستاهای اصفهان درس می خواند و به دانشگاه پزشکی شهرکرد قبول شد ولی به علت سهل انگاری در بعضی مسائل دار فانی را وداع گفت و به علت مرگ قو را نیست با توجه به فیلمی که منتشر شد ایست قلبی می گویند ولی اعتراضات امروز ادامه دارد دوستانی که اطلاعات زیادی از این ماجرا دارند می‌توانند اخبار خودرو در نظرات در پایین همین پست برای ما ارسال کنند تا ما در سایت قرار دهیم.

 
میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
0

من نوشتم خورشید و ماه ما

برای پاسخ کلیک کنید