واریز عیدی یارانه ای 96 صحت دارد ؟

واریز عیدی یارانه ای 96 صحت دارد ؟

آیا عیدی یارانه پرداخت میشود

واریز عیدی یارانه ای 96 صحت دارد ؟

واریز عیدی یارانه 96 که بیشی در ذهن مردم حضور ذهن یافته است که این افکار در ذهن مردم اشکار میشود که ایا چه عجب دل مسئولان به رحم امده است که دولت اعلام کرده است که مبلغ این یارانه که بیست و پنجم ماه اسفند سال 1394 به حساب سرپرست خانوار ها واریز میشود طی یکی از سخنگویان مجلس اعلام شد که خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به میزان 20 در صد از حداقل حقوق خود را روی یارانه ها دریافت میکنند که این مبلغ از یارانه افراد پر درآمد صورت خواهد گرفت .

توضیحات واریز عیدی یارانه 96 :

همیشه موقع عید اولین چیزی که به ذهن اکثر مردم میرسد عیدی دادن و عیدی گرفتن است!افراد شاغل منتظر عیدی از صاحب کارشان ، کودکان از بزرگتر ها و عده ای از دولت هستند!تا کنون چندین بار دولت در هنگام عید مبلغی را تحت عنوان عیدی به حساب عموم مردم واریز کرده است که باعث خوشحالی و استفاده بسیاری از هموطنان عزیزمان شده است.این عیدی هارا اکثر مردم تحت عنوان عیدی یارانه ای میشناسند.

اخبار امسال :

امسال نیز طبق سال های پیشین که چنین اتفاقی افتاد ، احتمال وقوع همچین کاری ممکن است!چه بسا که به انتخابات نیز نزدیک میشویم و دولت آقای روحانی نیز به رای مردم احتیاج دارد!پس به احتمال زیاد اواخر سال 1395 مبلغی را تحت عنوان عیدی به حساب تمامی مردم واریز کنند.این مبالغ بر اساس تعداد افراد خانواده (برای مثال هر یک نفر 50هزار تومان) محسابه شده و به حساب سرپرست خانواده واریز میشود.

آیا واریزی حقیقت دارد ؟

اما تا کنون هیچ خبری در خبرگذاری های رسمی و غیر رسمی در این رابطه گفته نشده است.با این حال بازهم مردم و ما نیز امیدواریم که مبلغی هرچندد ناچیز به مردم پرداخت شود تا در این شب های عزیز ، کسانی که وضعیت مالی خوبی ندارند نیز بتوانند حداقل برای خانواده اشان لباس و میوه و… تهیه کنند تا همه ی مردم کشور عزیزمان ایران در این جشن باستانی و زیبای نوروز شاد باشند.در حال حاظر صبر کردن تنها کاری است که میتوان برای فهمیدن واریز عیدی یارانه ای در سال 1396 هجری شمسی انجام داد.

تا کنون تنها خبری که دولت در رابطه با یارانه ها اعلام کرده است این است که مبلغ یارانه ها 48 میلیارد طبق سال های پیشین در سال 96 نیز به مردم بهه صورت نقدی و غیر نقدی داده خواهد شد. مبلغ عیدی و پاداش کارمندان دولت هم برای امسال 700هزارتومان و 5000 هزار تومان تعیین شده است.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید