پاسخ جواب بخش گفتگو صفحه 91 کتاب علوم تجربی پایه و کلاس ششم

نویسنده

جواب

پاسخ جواب بخش گفت و گو صفحه ۹۲ کتاب علوم تجربی پایه و کلاس ششم به صورت کامل و رایگان همراه با مطالب تکمیلی جزئیات از سایت نکس لود دریافت کنید.

گفتگو در علوم تجربی صفحه ۹۱ بخش آخر

امروز قرار است که بخش آخر در کتاب علوم تجربی پایه ششم کلاس ششم که به عنوان اکنون در مورد هریک از مثال های بالا به این پرسش و پاسخ دهید کدام جانور سود می برد کدام جانور سود نمی برد را در این سایت قرار خواهیم داد ولی پس از اینکه مدتی بگذارد این پست را تکمیل خواهیم کرد و برای تصویر در تکمیل این پست نظرات برای ما نظر ارسال کنید.

شاینا : به نظر من شما اول باید جواب و می گفتین ولی اینکه نظرسنجی می کنین و نظر مردم و درباره ی سوالات درسی می پرسین جای تشویق داره من خودم به خوندن کتاب و تست زدن علاقه ی زیادی دارم و تو مسابقه ی ریاضیات ۵ تا مدال طلا کسب کردم ولی مردم دربه در دنبال جواب سوالاتن نه نظرسنجی.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
محمد 1 سال قبل
0

بله

مبینا 2 سال قبل
0

جواب رابگو

ناشناس 2 سال قبل
0

نکته ی تاریخی:

هستی 2 سال قبل
0

عالی بود

ادرینا 2 سال قبل
1

چه درختی میکارید

نویسنده 2 سال قبل
1

درس ششم دا بگذراید

0
ناشناس 2 سال قبل

لبتا

شعبانی 2 سال قبل
1

واقعا خوب بود

نویسنده 2 سال قبل
3

جواب

😍شاینا❤ 2 سال قبل
0

به نظر من شما اول باید جواب و می گفتین ولی اینکه نظرسنجی می کنین و نظر مردم و درباره ی سوالات درسی می پرسین جای تشویق داره من خودم به خوندن کتاب و تست زدن علاقه ی زیادی دارم و تو مسابقه ی ریاضیات ۵ تا مدال طلا کسب کردم ولی مردم دربه در دنبال جواب سوالاتن نه نظرسنجی😊

ابوالفضل 2 سال قبل
-1

غ

نویسنده 2 سال قبل
1

اول سوالات رو بگید با جواب بعد نظر ما میپرسیدید

برای پاسخ کلیک کنید