چرا در اینستاگرام نمیشه پست گذاشت

چرا در اینستاگرام نمیشه پست گذاشت

علت و دلیل عدم موفقیت ‌در ارسال پست در اینستاگرام را از سایت نکس لود را بخوانید .

چرا در اینستاگرام نمیشه پست گذاشت

در ادامه مطلب با نحوه ارسال پست در اینستاگرام همراه شما هستیم .

اینستاگرام از بخشهای مختلفی به وجود آمده است و بخش اصلی آن ارسال پست یا گذاشتن استوری میباشد اینستاگرام نقش موثری در معروف کردن افراد ایفا کرده است که بعضی افراد اصلا این قیافه و قد و وزن و محبوبیت خاصی نداشتند با یک امر ساده به شهرت جهانی رسیدند .

علت عدم موفقیت در ارسال پست

این امر علت های مختلفی دارد که یکی از علت های اصلی آن کمبود اینترنت و یا آن کم بودن سرعت آن می‌باشد که به ای و تری جی منتهی می شود گاهی اوقات سرعت اینترنت فورجی را نشان میدهد ولی بازده آن را ندارد

چرا اینستاگرام باز نمیشه ؟

فیلتر شدن یا بستن بند شما توسط اینستاگرام یا گذاشتن عکس های مستهجن موجب می‌شود که پیج اینستاگرام شما بسته شود و باز نشود و وقت اینترنت هم کم باشد صفحه ۹۰ می می شود ولی فیلم و عکس های قبلی که شما یک بار آن را رد کرده اید در آن باقی میماند و لازم نیست دوباره آن را لود کنید .

چگونه بفهمیم اینستاگرام هک شده

راه خاصی وجود ندارد در هنگام هک شدن اینستاگرام شما شما نمیتوانید وارد پیج خود شوید و پیام اشتباه بودن رمز عبور خود را می توانید مشاهده کنید بعضی هک را که رمزش ما را پی می برند وارد اینستاگرام میشود ولی رمز شما را تغییر نمی‌دهند و مخفیانه پست و متن ارسال می کنند در ک** شما هرگونه حرکت مخفی یا مشکوکی در به جز خودتان را دیده اید به هک شدن پیج شک کنید .

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

وقتی اینستاگرام شما هک شد راه هایی برای برگشت آن وجود دارد مثل دادن شماره تلفن یا بازیابی رمز عبور توسط جیمیل می باشد و اگر شما این کار را بلد نیستید به یک فرد متخصص بدهید تا این کار را برای شما انجام دهد و هیچ گونه کار اضافی انجام ندهید .

چرا در اینستاگرام نمیشه پست گذاشت

دیلیت اکانت اینستاگرام

دلت اکانت اینستاگرام کار بسیار ساده ای است و اگر شما بخواهید این کار را انجام بدهید در اینترنت عکس و فیلم های آن موجود میباشد و براحتی با سرچ کلمه چگونه اکانت اینستاگرام خود را گلت کنیم می توانید به آن عکس و فیلم ها دسترسی پیدا کند و به راحتی و اکانت اینستاگرام خود را دلت کنید .

رفع ریپورت اینستاگرام

رفع ریپورت اینستاگرام دست شما نیستی محدودیتی است که اینستاگرام برای شما به وجود می آورد که نتوانید پست های اسپم ارسال نمایید .

مشکل آپلود ویدیو در اینستاگرام

ویدیو هم مثل عکس در اینستاگرام به عوامل مختلفی مربوط است که یکی از آن ها اینترنت و سرعت آن می باشد و یا حجم بسیار زیاد ویدیو که پردازش اینستاگرام موجب می‌شود تا این امر به سختی و قدیری انجام بگیرد و پری های موجود در آن و پردازش و مدت پردازش آن موجب میشود که بعضی موقع ها ویدیو در اینستاگرام آپلود نشود برای آپلود ویدیو در اینستاگرام به اینترنت پرسرعت و ثابت و بدون نوسان نیاز است .

ارسال پست اینستاگرام

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید