انشا حس و حال صدای لالایی مادر صفحه 53 نگارش هشتم

نویسنده

حس و حال صدای دلنشین مادر یکی از بهترین صدا های جهان است صدای لالایی مادر همچون صدای موج دریا آرامش بخش است لالایی مادر که همه ی ما آن را در کودکی تجربه کرده ایم یکی از لذت بخش ترین قسمت از زندگی ما بوده است به نظر من آهنگ لالایی مهم نیست بلکه این مادر است که باعث می شود آن زمزمه لالایی برای نوزادش آرامش را با خود بیاورد….

فاطی

عالی ولی معلما میفهمن 😂❤

ناشناس

خوب بود

ناشناس

عالی ولی معلما میفهمن 😂❤

سانیا

عالیه

انشا صفحه ۵۳ کتاب نگارش پایه هشتم درباره در مورد انشا حس و حال خود با شنیدن صدای لالایی مادر با موضوع چه حسی دارد با مقدمه بدنه نتیجه از سایت نکس لود دریافت کنید.

انشا صدای لالایی مادر نگارش هشتم

انشا حس و حال شنیدن صدای لالایی مادر کتاب نگارش هشتم

مقدمه : می گویند هر چیزی که به دست می آوری باید در مقابلش چیزی از دست دهی… راست می گویند. بچه بودیم و آرزوی مان بزرگ شدن بود. 18 ساله شدن بود!
بزرگ شدیم ! به ارزوی مان رسیدیم اما تاوان سختی برایش دادیم. تاوانش کودکی بود. خنده های بی دریغ و آغوش مادر بود. تاوان بزرگی وداع با لالایی های مادرانه بود که حسرتش در اتاقک کوچک قلب هایمان خانه دارد.

بدنه : از لالایی مادرم چیزی به یاد ندارم. آخر آن زمان که برایم لالایی می خواند خیلی کوچک بودم. نمیدانم وقتی صدایش را می شنیدم خوش حال بودم یا ناراحت! آرامش آغوشش وجودم را فرا می گرفت یا هیاهوی ترس رهایی ام پس از به خواب رفتنم. مهم نیست چندسال از زندگی ات گذشته باشد. کوچک باشی یا بزرگ! مرد باشی یا زن! هرقدر هم غرق مشکلات باشی بازهم صدای لالایی مادرت در غالب نگرانی هایش و دلتنگی هایت به دلت می نشیند.
چقدر پول و جواهرات زحماتت را جبران می کند مادرم؟
شب هایی که در کنار گهوارۀ من خواب شیرین تر از عسل را رها کردی و برایم لالایی خواندی و حواست به همه چیز بود که مبادا چیزی خواب را از چشمان فرزندت بدزدد. چرا آن لحظه حواست به خواب خودت نبود؟
مانند شمع در بر من سوختی و ساختی و دم نزدی و من احمقانه تر از همیشه به جانت نق زدم و بازهم دم نزدی!
در برابرش چه دریافت کردی؟ بهشت را ؟
به خاطر کدامین بهشت دنیایت به خاطر من جهنم شد؟

نتیجه : از مادرم پرسیدم چرا بهشت زیر پای توست؟ گفت چون آن را زیر پا گذاشتم و تو را در آغوش گرفتم. مادرم! تک ستاره آسمان تاریک قلب من که لالایی هاییت چنان نوای عاشقانه گیتار روحم را نوازش میکند ، تا ابد دوستت دارم.

انشا حس و خال شنیدن صدای لالایی مادر مقدمه بدنه نتیجه

مقدمه : تازه خوابم برده بود که مادرم شروع به خواندن لالایی کرد، عصبانی شدم وگفتم مادر من ، من که خوابم برای چه کسی لالایی می خوانی ؟فهمیدم مادرم با خواندن لالایی برای من خودش هم خوابش برده است و وقتی از خواب پریده، فکر کرده من هنوز بیدارم و به همین خاطر لالاییش رااز سر گرفته است .

بدنه : آری مادران بارها برای خواباندن ما خود خوابشان برده است ، چه بسا خستگی به آنان غلبه کرده و نا خواسته آنان یک چرت کوچکی زده اند .
اولین صدایی که ما در کودکی شنیده ایم صدای لالایی مادر است بعضی وقتها انقدر دیر می خوابیدیم که مادرمان سرمان داد می زد و می گفت : بخواب دیگر ذلیل شده دیگر گلی نمانده است که بگویم لالا لالا گل ……چه مرگت است که نمی خوابی ؟ شاید صدایش را دوست داشتیم و می خواستیم مدام صدایش را بشنویم ، شاید هم صدای مادر آ نقدر گوش خراش بود که باعث بی خوابیمان می شد . در هر صورت تلاش مادر بی وقفه ادامه داشت گاهی ما را روی پاهایش می گذاشت و آنقدر ما را تکان میداد تا خوابمان ببرد . گاهی ما را در گهواره می خوابانید و گاهی ما را به پشت خود می بست و آنقدر ما راه می برد تا خوابمان ببرد.به هر حال بد خوابیهای ما هم دلیل داشت یا دلمان درد می کرد یا گرسنه بودیم یا شاید هم گوش درد داشتیم که گوشمان صدای لالایی مادر را نمی شنید.

نتیجه : صدای لالایی مادر گاهی اوقات به ما می گفت فرزندم ارام بخواب چون من کنارت هستم و مگسها وپشه های مزاحم را از تو دور می کنم تا مزاحم خوابت نباشند . شاید لالایی مادر در غم از دست دادن فرزند دلبندش باشد که بسیار جانگداز و دردآور است و امیدوارم هیچ مادری مجبور به خواندن چنین لالایی برای فرزند نباشد. به هر حال لالایی مادر شیرین است چه صدای مادر گوش خراش باشد و چه گوش نواز . این لالایی میتواند کودکی را به هوش بیاورد وباعث شفای فرزند بیمارش شود. لالایی مادر یعنی معجزه خداوند که آن را با صدای مادر در گوش فرزند نجوا میکند وبهترین ورساترین وشیرین ترین صدای دنیا است . به امید سلامتی برای تمام مادران فداکار چه آنان که لالایی بلدند و چه آنان که لالایی بلد نیستند.

انشای ادبی درباره شنیدن صدای لالایی مادر حس و حال

مقدمه : عالم بی نظیر خالق هفت آسمان در تاریکی فرو رفته و ستارگان و ماه تماشاگر این عالم هستند و شب پرده سیاهی بر جهان افکنده است.

بند اول : از پنجره اتاق به آسمان مینگرم که ناگاه صدای مادر مرا به سوی خود میخواند… به سوی بستر میروم٬ چشم از عالم میبندم و سرتا پا گوش میشوم و جان میسپارم به صدایی که شاید بتوان در آن زندگی یافت صدای لالایی مادر…

بند دوم : آنگاه که تو لب میگشایی و لالایی ات شروع به نوازش روحم میکند٬ بی محبا وارد دنیایی میشوم که نامش خواب نیست ٬ آرامش است؛ آرامشی که نمیتوان از آن دل کند و شاید به سبب همین آرامش است که ساعت زنگدار قادر به فراخواندن من از آن دنیا نیست…

بند سوم : بخوان مادرم…. بخوان که با شنیدن صدای لالایی هایت غم هایم شرمسار میشوند افکارم را آشفته سازند… بخوان که من تا آخر عمر محتاجم به بودن و شنیدن صدای پرمهرت…. بخوان مادرم… لالا لالا گل پونه… گل توهستی ای گل باغ بهشت… گل تویی که حتی شب هایی که از فرط خستگی تاب استراحت نداری باز هم جانم را منتظر نمیگذاری و لالایی هایت را نثار روح بی تابم میکنی… بخوان..
بخوان که عشق درصدای پرمهرت معنا میشود… صدایی که زیباترین موسیقی دنیاست و من بی تابم برای دل سپردن به این موسیقی روح نواز….

نتیجه گیری : ای کاش زودتر میفهمیدم لالایی تو٬ صدای پرمهرت و نوازش های روح بخشت تاچه میزان از خستگی هایم می کاهد و اگر فهمیده بودم کودکی خردسال باقی می ماندم… کودکی تمام دنیایش فاصله شانه های مادرش است و در آغوش مادر زندگی میکند… و ای کاش زودتر فهمیده بودم هیچ چیز جز صدای لالایی هایت نمیتواند طنین انداز روح آشفته ام باشد… ای کاش…

انشا در مورد حس و حال شنیدن صدای لالایی مادر

مقدمه انشا : موسیقی از بهترین راه های رسیدن به آرامش است، بدون شک خداوند می دانسته لحظاتی از زندگی هر انسانی وجود دارد که هیچ چیز جز گوش دادن به موسیقی او را آرام نخواهد کرد و به همین دلیل موسیقی را خلق کرد، چه موسیقی های دل انگیز طبیعت مثل آواز پرندگان یا صدای خوب آب یا آهنگ های ساخته انسان که بعضی از آن ها به طرز شگفت انگیزی در اعماق روح ما نفوذ کند …

بند بدنه : صدای لالایی مادر یکی از زیباترین صداهای دنیا است، من موسیقی را با صدای لالایی مادرم درک کرده ام، صدایی سرشار از عشق و مهربانی و محبت که از اولین روزهای زندگی در شب های تاریک همراهی ام کرده و هر بار با شنیدن آن به خوابی شیرین و رویایی عمیق فرو می رفتم.

بند بدنه ۲ : لالایی مادر صدایی قوی و در عین حال پراحساس است که به هر نوزادی آرامش می دهد و در ذهن او اثبات می شود به طوری که در همه روزهای زندگی، چه کودکی، یا نوجوانی یا بزرگسالی و حتی پیری با به یاد آوردن آن، به یاد مادر و فداکاری ها و خواب های خوش کودکی می افتد.
صدای لالایی مادر علاوه بر به خواب رفتن کودک، به سلامت جسم و روان او هم کمک زیادی می کند، کودکانی که با صدای لالایی مادرشان به خواب می روند تغذیه بهتر دارند و لالایی روی هوش و مهارت صحبت کردن بچه ها اثر خوبی می گذارد.

نتیجه گیری : مادران خوب ایرانی از روش های مختلفی برای خواندن لالایی استفاده می کنند، بعضی از آن ها فقط با چند کلمه، آهنگ زیبای لالایی را می خوانند، بعضی دیگر فقط آهنگی بی کلام را زمزمه می کنند و بعضی مادرها از شعرهای کودکانه استفاده می کنند و جالب است که همه این لالایی ها به یک اندازه زیبا و تاثیرگذار و آرامش بخش هستند.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

پریچهر : صدایی آشنا مرا ب خود آورد،صدایی ک یاد آور خاطرات زیبای کودکی ام است.
صدایی سرشار از عشق و محبت ک آرام ارام وجودم را لبریز از عشق و محبت میکند.
اشک هایم را پاک میکنم و سرم را روی زانو هایش میگزارم او هم شروع میکند ب خواندن لالایی ک تمام کودکی ام را بخاطر می آورد.
روز هایی ک بدون هیچ غم و غصه ای شب میشد.دورانی ک تمام دلخوشی ام لیس زدن ب بستنی یخی و سر خوردن از سر سره ی یک متری بود.دورانی ک تا مادرم برایم لالایی نمیهواند خوابم نمیبرد
کودکی ک نمیدانستم بازی روزگار یعنی چ،کودکی ک از تکالیف زیاد میترسیدیم اما الان از بی تکلیفی هراس داریم.
با دیدن مادر تنها میتوان ثابت کرد در جسم ما قلب وجود دارد.
وقتی کسی مادر میشود همه از عشق او ب پاره وجودش،از مهربانی ها و فداکاری های او سخن میگویند.
دلم گرفت،با بغض ب مادرم نگریستم،لحظه عجیبی بود مادری ک کودکش را روی پاهاش گذاشت و از شیره وجودش ب او طعام داد.
همه چیز ب سجده ب پاهای مادر افتاده بودند،چ کسی تمام وجودش متعلق ب توست.
اینجا بود ک کامه مادر برایم معنا دار شد،مادر مانند خورشیدی است ک تمام وجودش را وقف فرزندانش میکند.
مادر فرشته ای است ک ن تکرار میشود و ن تکراری.
شجاع کسی است ک جلوی همه دست پدر و مادرش را ببوسد ن سنگ قبرش را چون سنگ قبر احساس ندارد.

پریچهر : حس و حال صدای دلنشین مادر یکی از آرامش بخش ترین صداهای جهان است و لالایی های مادر که همه ی ما آن را در کودکی تجربه کرده ایم یکی از لذت بخش ترین قسمت از زندگی ما بوده است.
در واقع اولین آشنایی کودک با شعر و موسیقی از طریق لالایی خواندن مادر بوده، مادرانی که در طول تاریخ هیچ آشنایی با وزن و قافیه نداشتند اما شعر می گفتند و آن ها را به زیباترین شکل برای فرزند دلبندشان می خوانند.
هر صدایی حس و حالی را در وجود انسان زنده می‌کند. یکی از صداهای گرم و لطیف که به خصوص به نوزادان و کودکان حس امنیت می‌دهد، صدای لالایی مادر است. کودک به شنیدن صدای مادر نیاز دارد. به بیان دیگر همان‌گونه که برای پرورش جسم به شیر مادر نیاز دارد، برای پرورش روح به صدای مادر نیاز دارد.
صدای لالایی فقط به رشد عاطفی کودک کمک نمی‌کند، شنیدن صدای لالایی مادر مهارت‌های کلامی را افزایش می‌دهد. همچنین صدای لالایی مادر باعث رشد عقلی کودک می‌شود.

پریچهر : گوش هایم، بدون شنیدن این صدا،‌‌ توان زنده بودن نداشته و بی آن صدا، خستگی در من دمیده و بی حالی را مهمان زندگی ام می کند.
به شوق همین صدا است که برخواب رفته و آرامش خاصی در خواب را به من هدیه می کند، چرا که ساده ترین کلمات از زبان او، گوهر بار بوده و در نظر، هرکدام معنایی پر محتوا و سنگین خواهد داشت.
چونان آوایی است که با ریتم خاص خود، پلکانم را بر آغوش یک دیگر هدایت کرده و پرده آرامش را بر چشمانم می کشد، همه چیز برای ساعت ها ساکت شده و تنها آرامش و حس خوب ملایمت است که حکم فرماست و به من دستور می دهد.
همین صدا و نوا است که علاوه بر گوش هایم، در سراسر وجودم پیچیده و در قلبم می نشیند و برای ساعت ها حکومت آن جارا با آرامش خود به دست گرفته و راه را برای مشکلات و سختی ها سد می کند.
حال که در این سن و سال هستم و دیگر خبری از آن صداهای آهنگین نیست، باز نیز با شنیدن کوچک ترین لالایی مادر، آرامش در تنم تنیده و روحم را قلقلک می دهد، من هرقدر هم که بزرگ شوم، باز هم با شنیدن این طنین، کودکی دو ساله مهتاج نوازش می شوم.

پریچهر : موضوع : صدای لالایی مادر
مقدمه : با این سنی که گذرانده و رشت عقلی و جسمی که کرده ام ، باز هم صدایش مرا نوزادی کرده و به آغوشش فرا میخواند .
بدنه : طنین صدایش ، آواز قناری ها ، روانی و پاکی چشمه ها ، آرامش نماز و زیبایی زندگی را به خاطرم می آورد .
به خاطر صدای اوست که از کودکی تا حال ، آرامش وجود مرا فرا گرفته و لحظه ای از من جدا نمیشود .
با شروع لالایی های محلی و زیبایش ، چشمانم برق زده و پلک هایم سنگین و سنگین تر و به هر کلامش ، آلودگی و ناپاکی پ حسد و کینه ، از دلم ریخته و آرامش و زیبایی و شادی و محبت جایگزینش میشود .
و به راستی که بی صدا و طنینش چه میتوان کرد ؟ بی این حس آرامش ؟ بی آغوشش ؟
لالایی ، تنها وقتی برایم زیباست که از زبان مادرم خوانده شود ، حتی اگر برای کس دیگه بخواند ، باز هم آرمش را به من هدیه میکند .
نتیجه : کودک نیستم ،‌ اما با شنیدن این ریتم و آرامش ، کودکی میشوم دو ماهه که سخت به دست نوازشی نیاز دارد .

مهدی : بی شک همه ما وقتی بچه بودیم مادرهایمان برای ما لالایی خواندند.
لالایی هایی که هنوز هم به یاد داریم و همیشه با به یاد آوردنش نوعی خوشحالی ذات نصیب ما می شود.
مادران ما ناخودآگاه برای ما لالایی می خواندد،بدون اینکه از وزن و قافیه چیزی بدانند اما همان اندازه که نوعی آهنگ درونی هدایتشان می کرد کافی بود.
در واقع لالایی ها آغاز گر ادبیات زنانه بوده اند که در پای گاهواره بچه هایشان شروع کرده اند و این زبان نسل به نسل انتقال یافته و همه ما بدون شک در مورد آن چیز هایی می دانیم..مادران ما با خواندن لالایی گاهی برای ما سربلندی آرزو می کردند و گاهی سلامتی و بعضی اوقات هم همراه لالایی ها خودشان را فدای ما می کردند!!
رابطه لالایی بین مادر و کودک نوعی احساس به وجود می آورد که باعث می شود هر دو آرام باشند و کودک بدون اینکه گریه کند به صدای مادرش گوش دهد و همراه لالایی خوابش ببرد!
در لالایی خصلتی است که آن را تنها روان زنانه دریافت می کند. مادر لالایی را از خود آغاز می کند و در آن لحظه به جز کودک و گهواره و حال دل خویش به چیز دیگر نمی اندیشد. او روایت دل خود را می خواند ممکن است این روایت قصه ی جامعه باشد، ممکن است نباشد.
حتی اگر هم باشد این مادر نیست که آن را به جامعه تعمیم می دهد، بلکه خود لالایی است که قصه ی دیگران هم می شود. از این رو بسیاری از شاعران مرد که سعی کرده اند، لالایی بسرایند، در این زمینه موفق نبوده اند چرا که لالایی را از اجتماع آغاز کرده اند یا به زبان ساده تر لالایی را دستاویز گفته های اجتماعی خود کرده اند که از خصلت این ترانه های ساده بیرون است.

نویسنده : “مقدمه” لالا لالا گل🌹 پونه بابا رفته توی خونه لالا لالا گل آلو درخت سیب و زرد آلو لا لا لا گلی🌹 دارم به گام و بلبلی دارم “بدنه اول” این صدای مهربان صدای مادر من است صدایی که انسان را به وجد داریم آورد همان صدای افسانه ای۰۰۰۰۰ همان صدایی که از همه صداهای دنیا گوش نواز تر است و مرا به خواب می برد.

ناشناس : صدایی که هیچ موقع از آن خسته نمیشوم. همه مادران به طور خاصی برای کودکانشان لالایی میخوانند واین از نشانه ی عشق ومهربانی مادر به فرزندش است.

فاطمه : صدای مادر یکی از زیباترین صدا های زندگی هستش که یک بچه میتونه بشنوه امروز انشای درباره حس و حال صدایی لالایی مادر رو بهش میپردازیم که بسیار آرامش عجیبی دارد. مادر یکی از مهربان ترین موجودات روی زمین است که با تمام وجود به فرزند خود محبت می نوازد. مادر ها یکی از فداکارترین فرشته های روی زمین هستند انگار فرشته ای از اسمان خدا برای ما فرستادند. عشق مادر بسیار زیاد است و برای فرزند خود حاضرند هرکاری بکنند. مادر وقتی شب ها برای بچه اش لالایی میخواند. بهترین صدای که بچه باید بشنود را میشنود و با تمام وجود محبت مادرش را میپذیرد. با صدای آرام مادرش به راحت ترین حالت ممکن میرسید و چشم هایش را میبندد و به خواب عمیق فرو میرود و خواب هایی پر از عشق و مهربانی را مشاهده میکند. متن درباره حس صدای لالایی مادر یک بند درباره حس صدای لالایی مادر دوستان اگه انشایی درباره لالایی مادر دارید توی نظران برای ما بفرستید تا توی این پست بزاریم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 1 سال قبل
1

خوبه

ناشناس 1 سال قبل
0

خوبه

ناشناس 1 سال قبل
0

مرسی

ناشناس 1 سال قبل
4

انشا خوبی است ولی معلمان واقعا متوجه میشن

باشه 1 سال قبل
0

سلام خوبی

باشه 1 سال قبل
0

سلام خوبی

سلام 1 سال قبل
-2

خوبی

امیر 1 سال قبل
2

عالی

ولی

معلمان

میگویند

از

اینترنت

نوشته

Eli 2 سال قبل
1

وااای خدا چقدر احساسی نوشته بود

خیلی خوشم اومد

MAeDe 2 سال قبل
-1

خوبه ولی یکم مزخرف بود

محمد صالحیان 2 سال قبل
-2

خیلی قشنگ بود ممنون بابتش

ستایش شریفی 2 سال قبل
-1

عالی بود برایم خیلی خیلی دوست داشتنی بود

مانی 2 سال قبل
4

بد نبود ولی خوب هم نبود

16
ناشناس 2 سال قبل

خوب بود

رومیکس 2 سال قبل
6

میتونید وارد کانال درخواست انشا بشید و انشا هاتون رو درخواست بدین اینم ایدیش@NoDars

آیلار 2 سال قبل
-1

واقعا این چه جور طرز تشکر کردنه

سوسن 2 سال قبل
5

خوب بود اما حیف کم بود

ناشناس 2 سال قبل
3

خیلی کم بود ولی قشنگ بود

LOVE 2 سال قبل
0

منم با شما موافقم

asali 2 سال قبل
0

بسیار عالی بود من باهاش نمره کامل گرفتم

نرگس 2 سال قبل
-2

خیلی هم عالی بود

ناشناس 2 سال قبل
-1

من که خوشم اومد 😊😊😊 اما حیف کم بود

زینب 2 سال قبل
1

عالیهواقعا راست میگن اگر که پادشاه عالمی هنوز گدای مادردوست دارم مادرم

m❤A 2 سال قبل
0

کم بود اما بدک هم نبود

مریم 2 سال قبل
4

خیلی عالی بود مرسی

نهال 2 سال قبل
0

هی…..بدک نبود…..اگه میشه یه کم زیبا ترش کنید…….:-D 😀

نهال 2 سال قبل
2

کم بود ….اما خوب بود…عالییییی…:-P

Love 2 سال قبل
1

خیلی عالی بود ❤

😉😛😜 2 سال قبل
0

هی بد نبود ولی خیلی کم بود به نظر تون بنویسم نمره کامل میگرم؟؟

محمد 2 سال قبل
2

مادر یکی ازگران قدر ترین عشق هاست بدون مادر نمی شه زندگی کرد

یکی از بنده های خطا کار خدا 2 سال قبل
0

یه کلاس اولی از این بهتر انشا مینویسه 😂😂😂😂خخخخخخخخشوخی کردم درسته کم بود ولی عالی بووووووود🤗🤗🤗🤗

0
مبینا 2 سال قبل

عالب بود دوستان ولی یکم شیک تر بود و احساسی تر بودخیلی عالی میشد

مریم 2 سال قبل
0

خیلی خوب بود ممنونم

علی 2 سال قبل
-1

عالی لود اما کم .

Amir.3xband 2 سال قبل
0

فوق العاده بود وخوب

فقط مادر 2 سال قبل
1

خیلی جالب بود و مامانا می ارزانن ولی حیف کمه ادامه دیگه نیس

هیشکی 2 سال قبل
0

اصلا خوب نبود انگار بچه ابتدایی داره انشا مینویسه

آهو نباتی 2 سال قبل
0

عالی بود ولی کم بود

0
ستاره 2 سال قبل

خوب نبود بابا مقدمه و نتیجه نداشت بیشتر شبیه تحقیقه

عرفان 2 سال قبل
0

خوب بود ولی حیف که کم بود.

0
نفس 2 سال قبل

حق با تو هست

ناشناس 2 سال قبل
0

به نظر من خیلی خوب بود و برای اینکه معلم نفهمه باید ادامه اش رو خودمون بنویسیم…

1
ناشناس 2 سال قبل

چه هوشی🤔🙂

دریا 2 سال قبل
-1

سلام زهرا به تو مگی این انشا خوبه

سحر ماه 2 سال قبل
2

بچه کلاس دومی نوشته؟ مگه تحقیقه اخهدرستش کنید

-1
الناز 2 سال قبل

زیبا بود ای کاش می شدصدای مادرمان را همیشه بشنویم

ساناز 2 سال قبل
0

کجاش خوب بود اه

مریم 2 سال قبل
0

کاملا موافقم باهات اون کسی هم که میگه این چه طرز تشکر کردنه باید گفت این متن افتضاح و الکیه

اونی ک از ما سره خدا بالاسره 2 سال قبل
0

خوب بود ولی کم بود سپاس

.. 2 سال قبل
1

اصلا خوب بیشتر مسخره بود اگه من اینو بنویسیم 1 هم نمیشم

نویسنده 2 سال قبل
1

مادر .مادر بهترین و زیبا ترین اهنگ را همیشه درآغوش گرم فرزند اش می خواند تا نوزاددرآغوش گرم مادر بخوابد 😍❤😍😍😍

4
ناشناس 2 سال قبل

واقعا درسته .صدای مادر جز صداهای آرامش دهنده ی دنیاست❤

0
زهرا 2 سال قبل

خیلی زیبا بود ممنون هرکی گفته خیلی غلط کرده

ترنم 2 سال قبل
-1

ممنون عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
2

مادر عشق ادمه

4
ناشناس 2 سال قبل

اره واقعا همینطوره

زهرا 2 سال قبل
0

سپاس

فریما محمدی 2 سال قبل
0

چی بگم به خدا؟؟؟

رها 2 سال قبل
0

خوب بود ولی اگر یه کم متن انشاها بیشتر بود بهتر میشد

محمد 2 سال قبل
1

عالی ممنون

طاها 2 سال قبل
0

عالی بود ممنون عزیز

ر 2 سال قبل
0

خیلی خیلی ممنونم کیف کردم

جواد 2 سال قبل
0

خوب بود

زهرا 2 سال قبل
2

خیلی زیبا واشنگتن بود مرسی از انشا شما😇😇😇😇💖💖💖💖👌👌👌👌😍😍😘😘

😶 2 سال قبل
0

عاللللی بود

نویسنده 2 سال قبل
0

10

نویسنده 2 سال قبل
4

مادر یعنی عشق در همه دنیا

علی 2 سال قبل
-1

اصلا بی خیال درس مردم همه لیسانس، فوق لیسانس و بیکارن.

1
ناشناس 2 سال قبل

خدایی 😂😂😂

رستا 2 سال قبل
0

خوب بود خوشم امدبهتر از این نمیشه البته خیلی زیاده روی کردم انقدر هم که میگم خوب نبود

0
ناشناس 2 سال قبل

چراخوب بود که

نویسنده 2 سال قبل
4

“مقدمه”لالا لالا گل🌹 پونه بابا رفته توی خونه لالا لالا گل آلو درخت سیب و زرد آلو

... 2 سال قبل
1

صدایی که هیچ موقع از آن خسته نمیشوم .همه مادران به طور خاصی برای کودکانشان لالایی میخوانند واین از نشانه ی عشق ومهربانی مادر به فرزندش است.

نگار 2 سال قبل
3

عالی بود اون انشا اولی که میگفت بخواب دیگر گلی نمانده که بگم لالا گل…خیلی قشنگ بود مرسی بابتش امید کارم از این بهتر هم نوشته بشه😍😍

اسرا 2 سال قبل
3

خیلی خوب بود

خوبه 2 سال قبل
1

خوبه

نیما 2 سال قبل
1

خوبه

دختر شیطون 2 سال قبل
0

واقعاً عالـــــــــــــــــــــــــــــــی بود

-2
نفیسه 2 سال قبل

واق درست میگین

سارا 2 سال قبل
1

ما در مقابل مادران مسعول هستیم چون او شجاع ترین فرد دنیااست

1
عالی راظی بودم خیلی خوشم آمدناشناس 2 سال قبل

وقتی من کوچک بودم مادرم من لالایی میکرد. ناشناس

ناشناس 2 سال قبل
3

عالیییییییییییییییی💖

یلدا 2 سال قبل
5

واقعا عالی بود ممنون بابت انشای قشنگتون💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

نویسنده 2 سال قبل
4

خواهش میکنم که متن نتیجه گیری 1یا2خط باشد

محدثه 2 سال قبل
3

بسیار عالی

MSP#1384 2 سال قبل
4

عالی بود . نزدیک بود گریم بگیره

5
زهرا 2 سال قبل

اره بابا واقعا گریه کننده هست

زهرا 2 سال قبل
3

نهال باهات موافقم عشقم

زهرا 2 سال قبل
5

بچه ها واقعا انشاش عالیییی بود دست همهی مادرهای زحمت کشو از همین جا میبوسم

نرگس 2 سال قبل
3

به نظر که هیچ موسیقی جایی لالایی مامانم نمی گیره

عالی بوددددد 2 سال قبل
2

عاااااآااالییییبود

سرگل قیصری 2 سال قبل
1

واقعا خیلی خیلی عالیه

نویسنده 2 سال قبل
4

مادر مانند یک فرشته روی زمین هست که یه ضرب المثلم در این باره به مادرا گفته اند بهشت زیر پایه مادران است

سحر 2 سال قبل
0

خیلی عالیه بینظیره😊

نازنین 2 سال قبل
4

عایییییییبود😉

1
اعظم 2 سال قبل

عاالییی

0
زینب هستم 2 سال قبل

عالیییییی بود واقعا ❣❣❣

ناشناس 2 سال قبل
3

عالی

هدیه 2 سال قبل
0

عالیه

زینب 2 سال قبل
2

خیلی ممنونعالییه

نویسنده 2 سال قبل
9

صدای مادرم صدایی که آرامش را به تن و روحم وارد میکند، لالا لالا بخوان مادرم آرامش جان بخوان تا دور شوم لحظه ای از این بی رحمی روزگار

مریم 2 سال قبل
6

خیلی عالیییه

نویسنده 2 سال قبل
6

مادر وقتی پیر می شود مانند بناهای قدیمی می شود که ارزشش از همه اپارتمان و برج های جدید بیشتر است پس محبتت را به پای کسی به ریز که با تمام بدی هایت صدایت می کند دخترم.دوستت دارم فرشته زمینی.

نویسنده 2 سال قبل
0

ما حتمل وقتی ک بچه بودیم مادرهایمان لالایی هایی به گوشمان نجوا میکردند و بی خوابی ها را تحمل میکردند از خود میگذشتند تا ما راحت باشیم و در آسایش زندگی کنیم

نویسنده 2 سال قبل
3

مادر💙ای کاش میتوانستم زحماتت را جبران کنم ،،،،مابچه هاهمیشه میگیم صدای مادر یاافرادی که زحمت کشیدن بهترین شدا وموسیقی دنیاست ولی دراصل حس وحالش بهترینه نه صداش😁🎈 باتشکر،،،🌟🌟احمدی هستم،،🌺✋😜

عالیی💖💖💖💖💖💖💖ـ 2 سال قبل
1

خیلی زیباودلنشین بود💓💓

ناشناس 2 سال قبل
0

اولیع حرف نداشت

-2
سلام 2 سال قبل

مادر یک نعمتی هست که خدا به ما داده هست چطور می توانم مادرم را دوست نداشته باشم

نویسنده 2 سال قبل
1

لالایی مادر

سحر🤩🤩 2 سال قبل
3

خیلی عالی بود

0
Amin 2 سال قبل

👌

A 2 سال قبل
4

عالی بود

0
Amin 2 سال قبل

👌

Armina 2 سال قبل
4

عالی بود 👌👌

ملینا 2 سال قبل
3

چهامیع عالی بود🤩💯

نویسنده 2 سال قبل
19

حس و حال صدای دلنشین مادر یکی از بهترین صدا های جهان است صدای لالایی مادر همچون صدای موج دریا آرامش بخش است لالایی مادر که همه ی ما آن را در کودکی تجربه کرده ایم یکی از لذت بخش ترین قسمت از زندگی ما بوده است به نظر من آهنگ لالایی مهم نیست بلکه این مادر است که باعث می شود آن زمزمه لالایی برای نوزادش آرامش را با خود بیاورد….

محمد طاها 2 سال قبل
5

خیلی خوب بود مرسی

الینا نوریان 2 سال قبل
8

بنام خداموضوع: صدای لالایی مادرانه

1
آرمین 2 سال قبل

عالی خیلی خوشم اومد به سلامتی تمام مادران

نویسنده 2 سال قبل
0

خ

یاشار 2 سال قبل
3

واقعا عالیییییحتما اینو بنویسین

یاشار 2 سال قبل
2

خوبه واقعا خیلی عالیه

Sahar 2 سال قبل
4

خیلی قشنگ بودند .ممنون از شما..

ناشناس 2 سال قبل
5

عالی بود ❤

نویسنده 2 سال قبل
9

صدای مادر یه کی از بهترین صدا های دنیا محسوب میشود

هلیا 2 سال قبل
1

خوب بود

ناشناس 2 سال قبل
0

👌

علی 2 سال قبل
0

فوقالعاده است 👌👌👌👌

علی 2 سال قبل
3

فوق العاده است 👌👌👌👌👌

نویسنده 2 سال قبل
3

بهترین صدا صدای لالای مادر است

نویسنده 2 سال قبل
2

صدای لالایی مادر همانند قرایت قران است چه زیبا

10
سانیا 2 سال قبل

عالیه

سارا 2 سال قبل
5

خوبه

رضا زارعی 2 سال قبل
-1

عالی بود 🔜🔜🔜

Sogol 2 سال قبل
3

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

حسن روحانی 2 سال قبل
-1

مرغ فردا میشه 50 هزار تومان

فریال 2 سال قبل
1

خیلی خوبه ممنون بهشت زیر پای مادران ست.

نویسنده 2 سال قبل
-1

/

نویسنده 2 سال قبل
0

انشا درمودو صدای لالای مادر

نویسنده 2 سال قبل
6

صدا مادرم مرا به خواب میبرد جوری که انگار در ان سحر و جادیی است که مادر برای بچه خود دارد

خیلی عالیه 2 سال قبل
2

خیلی عالی بود👏

نویسنده 2 سال قبل
2

نمیدونم ولی انشاهاتو خیلی خوبه

مصطفی 2 سال قبل
-1

خوبه

. 2 سال قبل
-1

خوبه

ناشناس 2 سال قبل
11

عالی ولی معلما میفهمن 😂❤

2
امید هاشمی 2 سال قبل

اره والا🤣

فاطی 2 سال قبل
17

عالی ولی معلما میفهمن 😂❤

3
علی 2 سال قبل

اره والا😂😂

صابر 2 سال قبل
0

خوب است. خسته نباشید

ویاناویسی 2 سال قبل
1

عالی😇

.... 2 سال قبل
1

ممنون از انشاء

نویسنده 2 سال قبل
1

مادر ماهی است که درقلب من شنامیکند،

1
سلام‌عالیی 2 سال قبل

عالییی

نویسنده 2 سال قبل
4

مادر فقط برای ما زحمت میکشن ولی ما اصلا به مادر ها گو ش نمیکنییم ولی باید به مادر ها احترام بگذاریم چون فقط مادر ها به ما زحمت میکشن چون مادر ها ۹ ماه تو شکمش از ما محافظت مکنه مرا بزرگ میکنه

6
امید هاشمی 2 سال قبل

عالی

نویسنده 2 سال قبل
2

خیلی خوب بود🌻🌦مرسی

مهدی حزبئ پور 2 سال قبل
0

عالی بود. خیلی خوب بود 👌👍

برای پاسخ کلیک کنید