انشا كمک به همسايه ها طنز خنده دار و غیر طنز ادبی صفحه 55 نگارش نهم

نویسنده

مرد حسابی یه انشا بهتری بنویسید

نویسنده

خودم انشای بهتری نوشته بودم این چی بود اه انشای مزخرف و بی مزه بود

....

ای بابا چ انشا های مزخرفی بی مزه بود

yalda

این چه انشایی بود گفت طنز مثلا این طنز بود اوق

......

خیلی مزخرف بود یه انشای درست و حسابی بزارید توی سایتتون

جواب انشا صفحه ۵۵ کتاب نگارش پایه نهم انشا به صورت ادبی و خنده دار در مورد درباره با موضوع كمک به همسايه ها طنز و غیر طنز همراه از سایت نکس لود دریافت کنید.

انشا کمک به همسایه طنز و غیر طنز

انشا درباره کمک به همسایه ها نگارش نهم

در کتاب مهارت های نوشتاری انشایی از بچه ها خواسته شده است که باید چند مورد از این انشا را به صورت طنز و غیر طنز از کتاب خودشان پیدا کنند و برگزینند و آنها را یک بار به صورت نوشته طنز و جوک مانند و خنده دار و یک بار نیز به صورت انشا های معمولی در چند سطر بنویسند این انشا در صفحه ۵۵ کتاب مهارت های نوشتاری پایه نهم موجود است که در ادامه با ما همراه باشید با پاسخ به این تمرین و انشای مهم.

انشا با موضوع کمک به همسایه ها به صورت طنز

دیروز در ساختمان ما همسایه ی جدیدی آمد و به دلیل اینکه آسانسور ساختمان خراب بود، با همسایه ها تصمیم گرفتیم او را در اسباب کشی کمک کنیم. برای خوشامد گویی او به حیاط رفتیم و پس از سلام و احوال پرسی، از او اجازه خواستیم تا کمی در حمل وسایلش به او کمک کنیم. او هم از خدا خواسته با خوشحالی و شعف فراوان پذیرفت. خلاصه با کلی زحمت و کمرگرفتگی، وسایل بزرگ و سنگین را تا طبقه چهارم بردیم. بعد هم به حیاط رفتیم. کارگران که وسایل همسایه جدیدمان را حمل کردند و اسباب کشی به پایان رسید، همسایه از ما هم تشکر کرد و ما به خانه هایمان رفتیم. یک ساعت گذشت و همسایه جدید زنگ ما را زد و از گم شدن وسایلی که ما حمل کرده بودیم خبر داد. ما او را به طبقه چهارم بردیم و جای وسایل را به او نشان دادیم ولی انگار فقط وسایلی که ما برده بودیم آنجا بود! فهمیدیم که اشتباهی وسایل را سه طبقه بالاتر برده ایم آن هم با پادرد و کمر درد!! همسایه جدید هم نمی دانست چه بگوید دوباره کارگران را خبر کرد! ما هم خواستیم ثواب کنیم کباب شدیم!

انشا با موضوع کمک به همسایه ها به صورت غیر طنز

کمک به همسایه در بسیاری از امور، رضایت پروردگار را نیز به دنبال دارد. انسان نباید کاری کند که همسایه اش دل آزرده و ناراحت شود. در دوره زندگی ما که خیلی از خانه ها آپارتمانی است، رعایت حقوق همسایه از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد چرا که باید بازی ها و مهمانی هایمان را طوری برگزار کنیم که سر و صدا همسایه ها را به ویژه همسایه ی طبقه پایین را آزار ندهد. متاسفانه بعضی از همسایه ها با رعایت نکردن این نکات به دیگر همسایه ها هم آزار می رسانند و همین کارها مهر و محبت را از یک ساختمان به راحتی بیرون می کند. گاهی ممکن است همسایه ای مریضی داشته باشد که نیاز به استراحت دارد و همسایه های دیگر موظف اند حال او را رعایت کنند. این روزها افراد برخی از خانواده ها انقدر از تلفن همراه استفاده می کنند که فکرکنم بچه هایشان تحرکی ندارند که موجب لرزیدن ساختمان شود! بلکه باید کمی سر و صدایشان را که از روی هیجانِ ناشی از بازی های گوشی و کامپیوتر است، کمتر کنند. کمک به همسایه فقط کمک کردن در کارهایش نیست بلکه این کمک کردن از طریق مراعات کردن و آزار نرساندن به او و خرد نکردن اعصاب او هم امکان پذیر است.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

منتظر شما هستیم …

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 1 سال قبل
-2

اصلا هیچ طنز نبود

مسی 1 سال قبل
0

له و بم

ناشناس 2 سال قبل
0

خیلی خراب بود لطفاً یکم زحمت بکشین برا نوشتنش.

A 2 سال قبل
0

یکم زحمت میکشیدید این چیه باو

Bhr.mrd 2 سال قبل
-1

این پایینه هم انشای من امیدوارم به درتون بخوره حتما حتما نظراتونو بگید

مهدی محمدنژاد 2 سال قبل
1

سلام خیلی عالیه ممنونم از شما

ناشناس 2 سال قبل
1

ریدین بد

.... 2 سال قبل
11

ای بابا چ انشا های مزخرفی بی مزه بود

نویسنده 2 سال قبل
12

مرد حسابی یه انشا بهتری بنویسید

-1
بیتا کولیوند 2 سال قبل

اییی اره واقعای انشای خوب بزارید

...... 2 سال قبل
6

خیلی مزخرف بود یه انشای درست و حسابی بزارید توی سایتتون

نویسنده 2 سال قبل
11

خودم انشای بهتری نوشته بودم این چی بود اه انشای مزخرف و بی مزه بود

yalda 2 سال قبل
10

این چه انشایی بود گفت طنز مثلا این طنز بود اوق

ناشناس 2 سال قبل
5

پاچیدم از خنده 😐

ناشناس 2 سال قبل
4

خداوکیلی اینم اناس

ناشناس 2 سال قبل
4

خیلی عالی بود ممنون

نویسنده 2 سال قبل
3

خیلی خوبه

نویسنده 2 سال قبل
5

نمیدونم😕😂

نویسنده 2 سال قبل
3

بد

برای پاسخ کلیک کنید