دکلمه تو با قلب ویرانه من چه کردی با صدای مصطفی زمانی + دانلود صوت

دکلمه تو با قلب ویرانه من چه کردی با صدای مصطفی زمانی

را از سایت نکس لود به صورت آهنگ mp3 و رایگان با کیفیت 320 با لینک مستقیم دانلود کنید . مصطفی زمانی یکی از بازیگران معروف و محبوب ایرانی متولد سی خرداد سال شصت و یک میباشد که در فریدونکنار متولد شده است . مصطفی زمانی توانست با بازی در سریال محبوب و معروف یوسف پیامبر به شهرت برسد . این مجموعه تلوزیونی ساخته ی فرج الله سلحشور بود که پیرامون زندگی یوسف نبی ساخته شده بود و به داستان زندگی پر از فراز و نشیب یوسف میپرداخت ، مصطفی زمانی در این فیلم نقش حضرت یوسف را در سن بزرگسالی بازی کرد .

دکلمه تو با قلب ویرانه من چه کردی با صدای مصطفی زمانی

او گفته است که از بچگی عاشق بازیگری بوده است و در تائتر به این کار پرداخته است ، و معتقد است که فضای رشد و پیشرف برای جوانان و نوجوانان علاقه مند به این رشته کم و بسیار محدود است و از بازیگران مرد مورد علاقه خود محمدرضا فروتن را نام برده است.همچنین افزود که هدیه تهرانی نیز هنرپیشه بسیار تاثیر گذاری است و بازی فروتن و تهرانی را در قرمز خیلی دوست دارد .

دکلمه با قلب ویرانه من چه کردی از مصطفی زمانی در سریال شهرزاد

مصطفی زمانی و شهرزاد که در سریال شهرزاد بسیار معروف شدند در حین فیلم های زیادی رد و بدل شد که یکی از معروف ترین این شعرها که در طول سریال شهرزاد پخش شده شعر و دکلمه با قلب ویرانه من چه کردی بود که مصطفی زمانی آن را به اوج احساس عشق به نویسنده و شاعر غزل شاکری نوشته این غزل بسیار زیبا بود دانلود آن در اینترنت رکورد زده است شما عزیزان میتوانید این کلیپ را در سایت نکس دانلود دریافت کنید که بسیار زیبا و جذاب می باشد.

جهت دانلود دکلمه تو با قلب ویرانه من چه کردی با صدای مصطفی زمانی بر روی لینک های زیر کلیک کنید .

دانلود ویدیو کلیپ دکلمه تو با قلب ویرانه من چه کردی با صدای مصطفی زمانی

دانلود فایل صوتی دکلمه تو با قلب ویرانه من چه کردی با صدای مصطفی زمانی

با قلب ویرانه من چه کردی

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
شهلا 1 سال قبل
0

رومانتیک تر از دکلمه شعر توبا من چه کردی اقای فرهاد دماوندی در عمر ندیده ام ، اعضای خانواده ما خاک تاتر خورده اند اهل هنر وادبیات هستند اهل خواندن کتابهای کلاسیک وعاشقانه وفیلمنامه ها وفیلمهای عاشقانه خرجی ولی همه معتقدیم که این دکلمه رومانتیک ترین است

بنظر من اقای مصطفی زمان درین فیلم بازی نکرده اند بلکه خود فرهاد دماوندی هستند من که به عنوان یک ایرانی به ایشان‌افتخار میکنم ، ایشان به همرا دیگر بازیگرانی مثل شهاب حسینی ،ترانه علیدوستی ،نوید محمد زاده ونظیر انها باعث ابروی هنر ایران هستند

خوبه 2 سال قبل
0

خوبه

ali plkir 2 سال قبل
1

good

saleh 2 سال قبل
1

چرا دانلود نمیشه؟

2
sromexs 2 سال قبل

لینک دانلود آخر متنه چرا نمیبینی ؟

مهران 2 سال قبل
-1

این دکلمه عاالیست

ناشناس 2 سال قبل
0

عالی

اکیلا 2 سال قبل
0

عالی

برای پاسخ کلیک کنید