بیمار پروانه ای چیست + علائم بیماری پروانه ای

بیماری پروانه ای چیست بیمار پروانه ای کیست علائم بیماری پروانه ای چیست معرفی و توضیحات کامل راجع به بیماری پروانه ای را در سایت دریافت کنید.

معرفی کامل بیمار پروانه ای

شاید در اینستاگرام و تلگرام شنیده باشید که بیمارانی وجود دارند که بیماری خاصی گرفتند که اسم ان بیماری پروانه ای می باشدولی نمی دانید که بیماری پروانهای چه می باشد و درباره این نوع بیماری اطلاعی ندارید و علائم بیمار پروانه ای را نیز نمی‌شناسید در این پست میخواهیم به طور کامل برای شما علائم بیماری پروانه ای را برای شما مطرح کنیم که شاید به درد شما در زندگی بخورد و افرادی که این بیماری را گرفته اند را راهنمایی کنید.

«پروانه ای شدن» همیشه به معنی فضای عاشقانه و رمانتیک نیست. گاهی زخم های همین پروانه ای شدن زندگی را روز به روز سخت تر می کند. زخم هایی که هیچ گاه التیام پیدا نخواهند کرد و همواره بر تن خواهند ماند. بیماری «پروانه ای» با نام بین المللی « EB» بیماری خاص و دردناکی است که ناشی یک جهش ژنتیکی است که از بدو تولد تا پایان عمر همراه بیمار خواهد بود و هیچ التیامی برایش وجود ندارد. مگر آنکه بتوان با شیوه های گوناگون و پزهزینه از افزایش و دشواری های آن کاست. با تاسیس خانه بیماران ای بی و تلاش برای بهبود وضعیت آنها زمان مناسبی است که این بیماری نادر و سخت را بیشتر بشناسیم و برای مرهم و کاهش درد مبتلایان آن کاری انجام دهیم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید