بشار رسن کیست ؟ بیوگرافی زندگینامه عکس سوابق ویکی پدیا پرسپولیس

بشار رسن کیست بیوگرافی عکس زندگینامه متولد عکس و فیلم آدرس اینستاگرام تلگرام از سایت نکس لود دریافت کنید. بشار رسن بازیکن پرسپولیس است که تازه به تیم قرمز های اضافه شده است و بازی خوبی را از خود ارائه داده است.

بیوگرافی و زندگینامه بشار رسن

بشار رسن متولد سال ۱۹۹۶ می باشد و ۲۰ سال سن دارد و ۱۷۵ سانتی متر می باشد پست هافبک بازیساز توجهی می باشد باشگاه سابق که قبل از آمدن به پرسپولیس در آن بازی می کرد نیروی هوایی عراق بود عضویت در تمامی رده های سنی تیم ملی عراق به زیر ۱۷ زیر ۲۰ زیر ۲۳ هم اکنون تیم ملی بزرگسالان گلزنی در تمامی رده های زیر ۲۳ سال نقاط قوتی که این بازیکن دارد کارهای ترکیبی پاس بلند زنی شروع مجدد حمله توپ مناسب بازی سازی و بازی خوانی.

بشار رسن کیست

نقاط ضعفی که بشار سن دارند دریبلینگ متوسطه و فیزیک متوسطه نیز دارد با خصوصیات فوق این بازیکن بیشتر بیشتر می توان برای ذخیره محسن مسلمان مناسب دید و بازیکنانی برای جایگزینی سروش رفیعی. برای تیم ملی فوتبال عراق بازی می‌کنند و در بغداد و کاپیتان تیم ملی هندبال عراق بوده است و مادرش الترکیه و مدال آور المپیک در رشته ژیمناستیک می باشد به فوتبال را در آکادمی نونهالان فنرباغچه آغاز کرد. به زودی اطلاعات کامل تری نسبت به بشار رسن در اختیار شما دوستان عزیز قرار خواهیم داد تا بتوانید به زودی به تمامی اطلاعات راجع به این بازیکنان جوان پرسپولیس دستیابی اگر نظری راجع به این بازیکنان خوب دارید در نظرات پایین همین صفحه برای ما بفرستید.

 
میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
خدای خوب من تویی خدا 2 سال قبل
0

اخه این چ وضع سایت تشکیل دادن اه خب سایت واسه یکی تشکیلمیدین پی امی چیزی بزاری ادم فکر نکنه اومده بیابون

خدای خوب من تویی خدا 2 سال قبل
0

برم تا راهی تیمارستان نشدم بازم میام تا اون موقعه یکی سلام کنه

برای پاسخ کلیک کنید