بیوگرافی بوراک دنیز

بیوگرافی بوراک دنیز

زندگینامه بوراک دنیز

بیوگرافی بوراک دنیز

بوراک دنیز یک بازگیر در کشور تریکه میباشد که در بیستم اکتبر سال هزار و نهصد و هشتاد و نه متولد شده است ، او در هنگام کوچکی پدر و مادرش از هم جدا شده اند و یک ضربه ی روحی خورده است.او در سریال های زیادی همچون دروغگوهای کوچک شیرین در نقش توپراک و در سریال جذر و مد نیز در نقش آراس نقش آفرینی کرده است.

فعالیت های بوراک دنیز :

جدیدترین فعالیت او در تلوزیون ترکیه مربوط به یک سریال زیبا در سبک عاشقانه و طنز به نام عشق حرف حالیش نمیشه میباشد که در نقش مراد (یا همان مورات) بازی میکند.او محبوبیت زیادی در بین دختران ایرانی یافته است و مورد توجه بسیاری از آنان واقع شده است.

سریال ترکیه ای عشق حرف حالیش نیست هم بسیار در ایران مورد توجه قرار گرفته است ، این سریال در رابطه با بوراک و هانده ارچل میباشد.بوراک در این سریال نقش یک مرد ثروتمند که مالک یکی از بزرگترین کارخانه های نساجی استانبول است بازی میکند ، او شخصیتی مغرور و خونسرد دارد که چیزی از عشق نمیفهمد.

هانده ارچل نیز در این سریال نقش یک دختر رزمی کار که کمی هم خنگ ولی بانمک است را بازی میکند.دیدار این دو شخص با یکدگیر باعث میشود که نظر بوراک در مورد عشق تغییر کند.

در میان آنها پلی از عشق ساخته میشود که البته ساخته شدن آن گاهی با اشک و ناراحتی ، گه گاهی با خنده و خوشحالی و احساسات است.آنها باید مراقب باشند که این پل از بین نرود.

از این سریال محبوب ترکیه هم اکنون بیشتر از 30 قسمت پخش شده است ، پخش آن از شبکه شو تی وی ترکیه هر هفته و در آخر هفته ادامه دارد.شما نیز اگر از طرفداران بوراک دنیز میباشید ، این سریال را دنبال کنید.با یک سرچ ساده در گوگل میتوانید به ارشیو قسمت های قبلی آن دسترسی داشته باشید.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
فاطمه 2 سال قبل
0

خوب

برای پاسخ کلیک کنید