سیلا فرزام (سیلارام) کیست بیوگرافی ویکی پدیا آدرس اینستاگرام

Sila Farzam کیست بیوگرافی زندگینامه عکس تصاویر سیلا فرزام سیلارام کیست فهیمه بایزدی عکس اینستاگرام و آدرس تلگرام از سایت نکس لود دریافت کنید.

سیلارام کیست ؟ ماجرای خودکشی

بیوگرافی و زندگینامه سیلارام یا همان سیلا فرزام که در اینستاگرام پیج با حدود ۳۰ هزار نفر فالوور داشت که با ماجراهای پیچیده ای که برای خود ساخته است و قضیه خودکشی که در فضای مجازی پر شده است برای خود جنجال بسیار زیادی را به پا کرده است. نیلوفر بهبودی یکی از افرادی که در اینستاگرام بسیار معروف شده است در پیج خود و در کانال خود نوشت که سیلارام سیلا فرزام به علت مصرف بیش از حد قرص خودکشی کرده است و قرار است او را دفن کنند.

آیا شایعه خودکشی سیلارام سیلا فرزام حقیقت دارد ؟

پس از جستجو و خبرگزاری‌های مختلف و با همکاری بسیار تنگاتنگی با پیج کانال تلگرامی ضد شاخ متوجه شدیم که این فرد برای اینکه فالوور های خود را افزایش بدهند ماجرای مرگ خود را در اینترنت منتشر ساخته است تا فالوور بسیار زیادی را جمع کنند. پس از تحقیقات زیاد بر روی پیج اینستاگرام این زن که به اصطلاح انگلیسی اسم خود را sila farzam یا silaram  گذاشته است متوجه شدیم که پس از مرگ ایشانپیج اینستاگرام هنوز افرادی را فعال می‌کنند و آنفالو می‌کنند و برخی را نیز بلاک می کنند.

حقیقت ماجرای خودکشی سیلا فرزام

سیلا فرزام که اسم خود را در اینترنت با نام نیک نیم گذاشته است و اسم واقعی خود را مطرح نکرده است پس از اینکه شایعه مرگ در فضای مجازی پیچید افراد زیادی به پیش او رفتند و او را فالو کرده قبلا نیز این کار را بسیار کرده بود و با گریم خود و با ضربه می خورد و هر کاری را انجام میدهد که در اینستاگرام معروف شود و پس از معروف شدن تبلیغات می گیرند از این راه درآمد بسیار زیادی را کسب می‌کنند.

فهیمه بایزیدی کیست بیوگرافی زندگینامه عکس

پس از انتشار خبر خودکشی سیلا فرزام سیلارام اینستاگرام گفتند که به علت مصرف داروی بیش از حد مسموم شده است و خودکشی کرده است ولی متوجه شدیم همه این کارها برای افزایش فالوور اینستاگرام ایشان می باشد و آدرس اینستاگرام را نیز قرار خواهیم داد آدرس اینستاگرام سیلارام سیلا فرزام فهیمه بایزدی همه مردم آدرس اینستاگرام هستند به زودی اعلام خواهد شد ولی فهیمه بایزدی که در پزشکی قانونی به جای سیلا فرزام جا زده شده بود پس از تحقیقات گسترده متوجه شدیم که یک دختر روستایی می باشد که به علت تصادف کشته شده است و هیچگونه ارتباطی با سیلارام ندارد.

آدرس اینستاگرام سیلا فرزام چیست ؟

در آخر باید به شما بگوییم که الان زمان آخرالزمان می باشد و جاهلیت مدرن به جای جاهلیت قدیمی و سنتی را گرفته است در دنیای امروزی هر کس دیوانه جلوه کنند فالوور بیشتری جمع می کنند و حرکت زشت و نفرت انگیز باشد ناسزا و فحش در اینستاگرام دریافت می‌کنند و با این طریق به درجات بالای فالوور می‌رسد در این پست نیز جریان یک نفر در اینستاگرام را برای شما مطرح کردیم که با جا زدن و خودکشی کردن خود کشی قضیه جزئیات جریان خبر ماجرای آن خود را میخواست معروف کنند در آینده نیز ممکن است موارد بیشتری از این رو ببینید ولی شما باید درک کنید که این نوع کارها فقط عقده ای بودن و کمبود محبت را نشان می دهد و اعتماد به نفس پایین افراد با این کارها بیشتر می شود و می خواهند خود را هر طور که شده است در چشم مردم فرو کنند در ادامه پست های بیشتری راجع به این موارد قرار خواهیم داد.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
الناز 2 سال قبل
0

سلام بچه ها از این مطلب چطور استفاده کنم کسی تونست از این مطلب استفاده کنه ؟ لطفا راهنماییم کنید

0
سیلا 2 سال قبل

خیلی اطلاعات خوبی بود همیشه دنبال یه منبع خوب میگشتم تا واقعیت راجع به سیلا فرزام برام روشن شه واقعا عالی بودو حالا که واقعیت و فهمیدم خیلی خوشحالم من قبلا سیلا فرزام رو دوست داشتم از وقتی فهمیدم خود کشی کرده براش ناراحتم شدم اما وقتی بعضیا میگفتن خودکشیش الکیه و سیلا زندس. و بعضیا فیلم سرد خونه و مزارشو میزاشتن واقعا گیج شده بودمو نمی دونستم کدومو باور کنم ولی الان که حقیقت رو میدونم خوشحالم

سیلا 2 سال قبل
0

یه سوال . من چطور پیج سیلا روپیدا کنم. راهنمایی کنید لطفا

سیلا 2 سال قبل
0

چطور پیجشو پیدا کنم؟؟

Seti 2 سال قبل
0

این کار ها واقعا زشته که چی خودتو به جای یه مرده جا بزنی برای شهرتبهتره به جای این کار به فکر پیشرفت کشور باشیم

برای پاسخ کلیک کنید