بیوگرافی شهید مهدی عباسی کیست + زندگینامه عکس

بیوگرافی شهید مهدی عباسی زندگینامه عکس کتاب خاطرات شهید مهدی عباسی شهید مدافع حرم ویکی پدیا عکس فیلم دانلود فیلم لحظه خداحافظی با اعضای خانواده همسر شهید مهدی عباسی همه را در سایت نکس لود می توانید به راحتی دریافت کنید.

بیوگرافی زندگی نامه شهید مهدی عباسی

امروز در سایت نکس لود می خواهیم که برای شما دوستانی که این پست را مطالعه می کنید بیوگرافی کاملی از شهید مدافع حرم شهید مهدی عباسی برای تان به اشتراک بگذاریم تا شما بتوانید به صورت کامل با زندگی و خاطرات این شهید بزرگوار آشنا شوید این شهید در ویکی پدیا حضور ندارد و زندگینامه توسط برخی از سایت ها نوشته شده است ما آن را برای شما در پایین همین متن قرار خواهیم داد به زودی بیوگرافی و خاطرات بیشتری راجع به شهید مهدی عباسی برای شما عزیزان قرار خواهیم داد.

شهید مهدی عباسی در سال 1343 سحرگاه نیمه شعبان در شهرستان بابل در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود و به مناسبت مقارنت تولد او با نیمه شعبان نام او را مهدی نهادند.

مهدی دوران دبستان را در مدرسه بدر و راهنمایی را در مدرسه شهید متقیان و متوسطه را در هنرستان راه ساختمان گذراند و بعد از اتمام تحصیلات متوسطه و اخذ مدرک دیپلم راه نورانی حوزه را در پیش گرفت و در حوزه علمیه روحیه بابل به تحصیل علوم دینیه پرداخت . شهید عباسی در دوران انقلاب حدود 14 سال داشته و با آن سن در تظاهرات و فعالیت های انقلابی شهر بابل به همراه دوستان و برادران خود حضور پررنگی داشت و نمی خواست که در این حرکت عظیم بی نصیب باشد. بعد از انقلاب شهید مهدی عباسی حدود 15 سال داشته و در کنار نقش پر رنگ داشتن در فعالیت های فرهنگی مذهبی بابل در مساجد به کسب مهارت های نظامی در پایگاه های بسیج بابل پرداخت و با بالا بردن سطح مهارت نظامی خود به همراه برادر شهیدش

محمد عباسی به جبهه های نبر حق علیه باطل شتافت و در قسمت اطلاعات عملیات به همراه برادران شهید همچون مهدی نصیرایی و شهید مهدی قیومی که از طلبه ای حوزه علمیه روحیه بود و در عملیات هایی همچون عملیات رمضان، والفجر 6 و 7 و والفجر 8 حضور داشت که زخمی شد.

شهید عباسی آخرین بار به عنوان فرمانده گروهان در حالی که لباس رزم پوشیده بوده و عمامه بر سر داشته به همراه دایی خود حمید رسولی جانشین گردان ویژه شهدا در عملیات کربلای 5 شهید شد.

برگزیده ای از وصیت نامه شهید مهدی عباسی

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز منزل مهدی (عج) جماران است عاشقان و شیفتگان مولانا حجه ابن الحسن نمی توانند که عاشق خمینی نباشند بخاطر اینکه خمینی فدا و فنای در مهدی (عج) شده است امروز انوار مطهر مهدی (عج) در چهره ولی فقیه ساطع؟ شده است و ظهور دولت او نوید می دهد خروش خمینی زمینه حرکت مهدی (عج) است. آنان که ظهور و یا کرامت دولت امام عصر علیه السلام را انتظار می کشند باید در خدمت جمهوری اسلامی باشند و خود را فدا کنند. مملکت متعلق به امام عصر علیه السلام است و کوتاهی در این امر بسیار حساس خدایی ناکرده عقاب شدیدی را در پی دارد. اگر سال ها اشک ریخته و عبادت و شب زنده داری کنید و برای جمهوری اسلامی قدم برندارید بعید می بینم که آبرویی در نزد خداوند توانسته باشید کسب کنید چون واجب اهم را همانطور که امام عزیز فرموده اند ترک نموده ایم. امت اسلامی به منافقین لعنتی امان ندهید که آنان دشمن سعادت شما هستند و سبب اعوجاج و انحراف در اعتقادات پاک شما می شوند و نوکری اجانب برایشان لذت دارد. تقوا را پیشه خود کنید تا خداوند تبارک و تعالی به شما فرقان عنایت کند و راه حق و باطل را بشناسید در این راه تمام همت خود را بکار برید تذکیه نفس نمایید و خالص کنید خود را برای خدا اگر می خواهید به لقای حق برسید. کسانی که با امام و انقلاب اسلامی مخالفند راضی نیستم در تشییع جنازه ام شرکت کنند نگویند که انقلاب برای ما چه کرده است بروند ببینند خودشان برای انقلاب چه کرده اند . ضعف از ناحیه شماست نه انقلاب. از روحانی عزیزم استاد محبوبم آیت الله محمدی حفظه الله تشکر وافر می نمائیم این استادی که سیمای ولایتی و الهی الفاظ او تأثیر عجیبی در تمام برادران طلاب داشت و عشق خدا و مهدی (عج) و استمرار انقلاب اسلامی در او مشاهده می شود و از گرمی او ما گرمی می گرفتیم . استاد عزیز من غلام و عبد خوبی برای شما نبودم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید