علت تجاوز ناپدری به کودک 3 ساله در رشت + فیلم کلپ  ( ماجرای جزئیات )

در رشت به در ناپدری یک فرزند و کودک سه ساله که با پدرش تنها شده بود در خانه مورد تعرض و تجاوز برای گرفت و پس از جراحات بیش از حد وارد بر او جان خود را از دست داد و این اتفاق بسیار ناگوار بوده و در ادامه بررسی می کنیم.

دانلود فیلم و کلیپ لحظه تجاوز به کودک سه ساله در رشت

یک اتفاق ناگوار در رشت رخ داد که ۲۲ مهر ماه اعلام شد کودک و ناپدری خود در خانه تنها شده بود که از سوی ناپدری خود مورد اذیت آزار قرار میگیرد کودک خردسال با خونریزی از ناف بینی و مقعد به یکی از بیمارستانهای رشت منتقل می‌شود کمی بعد خبر می‌رسد که کودک جدید توان مقاومت در برابر آسیب های جسمی وارده را نداشته و جانش را از دست داده است.

ماجرای تجاوز ناپدری به کودک سه ساله در رشت

تکان دهنده ترین این کودک توسط مردی که ناپدری و خوانده میشود مورد تعرض قرار گرفت به طوری که این پسر سه ساله پسر همسر او بود این فرد پس از تجاوز به کودک سر کودک را به دیوار کوبید و باعث مرگ کودک بیچاره شد. چه بلایی بر سر ایرانیان افتاده است که افراد زالو صفتی مثل اینها در جامعه زیاد شدند و هر روز خبرهای وحشتناکی می شنویم که باعث می شود ما را آزرده خاطر کنند و از قتل های قبلی مثل ستایش و بنیتا میتوان نام برد. دوستان عزیز نظر خودتان را راجع به این اتفاق ناگوار در نظرات پایین سایت برای ما بفرستید و این مطلب به زودی تکمیل خواهد شد.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید