در مورد یکی از شهدایی که میشناسید گزارشی تهیه کنید و در دو بند بنویسید عنوان مناسبی برای گزارشتان پیدا کنید صفحه 70 کتاب نگارش فارسی ششم

نویسنده

شهید مصطفی احمدی روشن در 17 شهریور سال 1358 در روستای سنگستان استان همدان متولد شد. وی دوران کودکی خود را در خانواده ای فقیر گذراند. خانواده وی در محله ای واقع در پشت امامزاده یحیی همدان به نام محوطه آقاجانی بیگ و در خانه ی اجاره ای و قدیمی، با امکاناتی اندک زندگی می کردند. پدر وی راننده مینی بوس بود و در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران سال های بسیاری را به مبارزه با دشمن بعثی پرداخت .وی تحصیلات خود را در زادگاه خویش آغاز کرد. دوره تحصیلی راهنمایی را با رتبه عالی از مدرسه خیام همدان فارغ التحصیل شد و به دبیرستان ابن سینا رفت. شهید احمدی روشن هشتاد و پنجمین شهید دبیرستان ابن سینای همدان است.پس از آن نیز در آزمون سراسری سال 77 شرکت کرد و وارد دانشگاه صنعتی شریف تهران شد و سپس در سال 81 از این دانشگاه فارغ التحصیل شد.وی دانش آموخته رشته مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی شریف بود. شهید احمدی روشن با سن پایین حدود 32 سال، دارای مقالات متعدد علمی در رشته پلیمر بود.

حلما

دمت گرم اندازهی اندازه بود 😘😘😘

نویسنده

الناز : سید حسین علم الهدی در اهواز به دنیا آمد و از کودکی ونوجوانی در راهپیمایی علیه رژیم شاهنشاهی حضور داشت . در سال1356،درکلاس تفسیر رهبر معظم که در مشهد برگزار میشد ،حضور داشت.او در آن زمان ،دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهدبود.باشروع جنگ تحمیلی به جبهه رفت و رشادت ها و فداکاری های بسیاری از خودنشان داد.او در عملیات هویزه ،درتاریخ شانزدهم دی ماه سال 1359،مظلومانه به همراه جمعی از یاران خود به شهادت رسید

علیرضا

عالی

نویسنده

درمورد شهید ابراهیم همتمحمد ابراهیم همت متولد ۱۲ فروردین سال ۱۳۳۴ در شهرضا است وی علاوه بر اینکه از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در جنگ ایران و عراق به شمار می آمد معلم نیز بود ابراهیم همت پس از انقلاب و در سال ۱۳۶۱ مدت کوتاهی را در جبهه جنگ لبنان و اسرائیل گذراند سپس به ایران باز گشت و در جبهه های جنگ ایران و عراق در عملیات های چون فتح المبین ،بیت المقدس،و خیبر مسئولیت هایی را بر عهده داشت که در تاریخ ۱۷ اسفند سال ۱۳۶۲ در جزیره ی مجنون در جریان عملیات خیبر به شهادت رسید

صفحه ۷۰ کتاب نگارش فارسی ششم در مورد یکی از شهدایی که میشناسید گزارشی تهیه کنید و در دو بند بنویسید عنوان مناسبی برای گزارشتان پیدا کنید ابتدایی دبستان از سایت نکس لود دریافت کنید.

دو بند درباره شهدایی که میشناسید

تحقیق در مورد یکی از شهدایی که می شناسید

امروز می خواهیم در سایت نکس لود در مورد کسری که و شوهری که آنها را می‌شناسیم دو بند بنویسید از آنجایی که نویسنده این سایت ماهر و دانش آموز نیست لذا نتوانستیم این بند را برای شما عزیزان تهیه کنیم موضوع این بخش اینگونه است که در مورد یکی از شهدایی که میشناسید گزارشی تهیه کنید و در دو بند بنویسید عنوان مناسبی برای گزارشتان پیدا کنید.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

مهدی : شاید تعداد کمی از شما اسم شهید ابراهیم هادی را شنیده باشید ولی می توان به جرات گفت که یکی از نمونه ترین شهدایی که میتوان نام برد شهید ابراهیم هادی است شهید ابراهیم هادی در حالی که بسیار در امور جبهه و جنگ قاطع و جدی بود در همین حال بسیار شوخ طبع بود و داستان هایی از او روایت شده است که همگان را به خنده وا می دارد. یکی از داستان ها اینگونه است که یک فرد قبلا با شهید ابراهیم هادی شوخی کرده بود و شهید ابراهیم هادی می‌خوست حال او را بگیرد در یکی از روزها شهید ابراهیم هادی با موتور در جلوی دوستش حرکت می‌کرد و دوستش در فاصله چند صد متری از او پشت سرش می آمد شهید ابراهیم هادی وقتی به ایست بازرسی رسید گفت من احساس می کنم یک عراقی بعثی مرا دنبال می کند خیلی ترسیده ام. ایست بازرسی دوست شهید ابراهیم هادی را که پشت سر او در حال حرکت بود نگه داشت و نیم ساعت او را بازرسی کرد و از او سوال های مختلفی پرسید و پس از نیم ساعت که از ایست بازرسی تاییدیه گرفت و از آنجا رد شد شهید ابراهیم‌ هادی آنجا وایستاده بود و با لبخندی بر روی لب شاهد آمدن دوستش بود دوستش که جریان را فهمیده بود زیر خنده زد و حساب شوخی آنها پاک شد.

نویسنده : شهید محسن حججی، که به دست گروهک داعش به شهادت رسید، پیش از این در عرصه نشر و کتاب فعال بود، تجربه همکاری با موسسه نشر شهید کاظمی (ناشر برگزیده نمایشگاه کتاب امسال) و کتابشهر ایران وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از جمله فعالیت­های فرهنگی در کارنامه زندگی با عزت این شهید والامقام است­. این شهید والامقام همچنین نقشی اساسی در شکل­گیری موسسه و نشر شهید کاظمی داشت و همواره در کنار خلیلی، مدیر این موسسه و مدیر پیشین کتابشهر نجف ­آباد به نقش­آفرینی در فعالیت­های فرهنگی می­پرداخت. کتابشهر نجف آباد که در دوره فعالیت خود یکی از مراکز فروش محصولات فرهنگی زبانزد بود، تجربه موفق خود را مرهون ایثار، فداکاری و همت والای شهید محسن حججی و کارگزار این کتابشهر است..

الناز : سید حسین علم الهدی در اهواز به دنیا آمد و از کودکی ونوجوانی در راهپیمایی علیه رژیم شاهنشاهی حضور داشت . در سال1356،درکلاس تفسیر رهبر معظم که در مشهد برگزار میشد ،حضور داشت.او در آن زمان ،دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهدبود.باشروع جنگ تحمیلی به جبهه رفت و رشادت ها و فداکاری های بسیاری از خودنشان داد.او در عملیات هویزه ،درتاریخ شانزدهم دی ماه سال 1359،مظلومانه به همراه جمعی از یاران خود به شهادت رسید.

نویسنده : شهید مصطفی احمدی روشن در 17 شهریور سال 1358 در روستای سنگستان استان همدان متولد شد. وی دوران کودکی خود را در خانواده ای فقیر گذراند. خانواده وی در محله ای واقع در پشت امامزاده یحیی همدان به نام محوطه آقاجانی بیگ و در خانه ی اجاره ای و قدیمی، با امکاناتی اندک زندگی می کردند. پدر وی راننده مینی بوس بود و در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران سال های بسیاری را به مبارزه با دشمن بعثی پرداخت .وی تحصیلات خود را در زادگاه خویش آغاز کرد. دوره تحصیلی راهنمایی را با رتبه عالی از مدرسه خیام همدان فارغ التحصیل شد و به دبیرستان ابن سینا رفت. شهید احمدی روشن هشتاد و پنجمین شهید دبیرستان ابن سینای همدان است.پس از آن نیز در آزمون سراسری سال 77 شرکت کرد و وارد دانشگاه صنعتی شریف تهران شد و سپس در سال 81 از این دانشگاه فارغ التحصیل شد.وی دانش آموخته رشته مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی شریف بود. شهید احمدی روشن با سن پایین حدود 32 سال، دارای مقالات متعدد علمی در رشته پلیمر بود..

نازی : در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستادند و بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه خدا شربت شهادت نوشیدند و بعضی دیگر در انتظار دارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندارد .

نویسنده : عباس بابایی
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
پرش به ناوبریپرش به جستجو
عباس بابایی
Abbas Babaei — عباس بابایی.jpg
محل تولدقزوین
تاریخ تولد۱۴ آذر ۱۳۲۹
محل درگذشتمنطقه عملیاتی سردشت
تاریخ درگذشت۱۵ مرداد ۱۳۶۶ (۳۷ سال)
محل دفنقزوین
تابعیتایرانی
نیرونیروی هوایی شاهنشاهی ایران
نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
درجهسرلشکر
فرماندهیپایگاه هشتم شکاری، معاونت عملیات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
جنگ‌هاجنگ ایران و عراق
نشان‌های لیاقتوینگ خلبانی جنگنده F14 Tomcat
همسرملیحه حکمت (۱۳۶۶–۱۳۵۴) درگذشت ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
فرزندانسلما، محمد و حسین
عباس بابایی چگنی (زاده ۱۴ آذر ۱۳۲۹ در قزوین – درگذشته ۱۵ مرداد ۱۳۶۶ در سردشت) سرتیپ خلبان نورثروپ اف-۵ و اف – ۱۴ تام‌کت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و معاون عملیات فرماندهی این نیرو از ۹ آذر ۱۳۶۲ تا ۱۵ مرداد ۱۳۶۶ بود.[۱][۲]

محتویات
۱زندگی و فعالیت‌ها
۲فعالیت‌های نظامی
۳ازدواج
۴درگذشت
۵تقدیر و یادبود
۶نگارخانه
۷پانویس
۸منابع
زندگی و فعالیت‌ها
وی دوره ابتدایی را در دبستان «دهخدا» و دوره متوسطه را در دبیرستان «نظام وفا» گذراند. پس از گرفتن دیپلم، در سال ۱۳۴۸ در رشتهٔ پزشکی پذیرفته شد، اما به دلیل علاقه به خلبانی، داوطلب تحصیل در رشته خلبانی نیروی هوایی شد و پس از گذراندن دوره مقدماتی برای تکمیل تحصیلاتش در سال ۱۳۴۹ به آمریکا اعزام گشت. پس از بازگشت با ورود هواپیماهای پیشرفته اف – ۱۴ به نیروی هوایی، وی که خلبان ماهر شکاری اف – ۵ بود، برای پرواز با هواپیمای اف – ۱۴ انتخاب و به پایگاه هوایی اصفهان منتقل شد.[۱]

فعالیت‌های نظامی
۱۳۵۹: از شهریور این سال با درجه سرگردی با شروع جنگ ایران و عراق فرماندهی اسکادران و انجام عملیات با جنگنده نورثروپ اف-۵ و اف – ۱۴ تام‌کت را انجام می‌داد.

۱۳۶۰: با درجه سرهنگ دومی فرمانده پایگاه هوایی هشتم شکاری بود.

۱۳۶۲: از ۹ آذر این سال با درجه سرهنگ تمامی به معاونت عملیات فرماندهی نیروی هوایی منصوب شد.

۱۳۶۶: با درجه سرتیپی در سمت معاونت عملیات فرماندهی نیروی هوایی ارتش ابقا شد.

ازدواج
او با دختردایی خود، ملیحه حکمت (زاده ۱۳۳۷ – درگذشته ۳ خرداد ۱۳۹۵)، در تاریخ ۴ شهریور ۱۳۵۴ ازدواج کرد. ثمره این ازدواج ۱ دختر به نام سلما و ۲ پسر به نام‌های محمد و حسین است.[۳][۴]

ملیحه حکمت، در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۹۵ در سن ۵۷ سالگی، پس از چند ماه تحمل درد ناشی از بیماری کبدی درگذشت.[۵]

درگذشت
عباس بابایی پس از ۶۰ مأموریت جنگی موفق، در صبح روز ۱۵ مرداد سال ۱۳۶۶، مصادف با روز عید قربان، همراه با سرهنگ علی محمد نادری به منظور شناسایی منطقه و تعیین راه کار صحیح اجرای عملیات، با یک فروند هواپیمای اف–۵ از پایگاه هوایی تبریز به پرواز درآمدند و وارد آسمان عراق شدند. بابایی و نادری پس از انجام دادن مأموریت، به هنگام بازگشت، در منطقه عملیاتی سردشت در ۱۵ مرداد ۱۳۶۶ مورد هدف شلیک توپ ضدهوایی شیلکا ۲۳ میلی‌متری پدافند خودی قرارگرفتند و بابایی که در کابین عقب حضور داشت از ناحیه سر مجروح و بلافاصله کشته‌شد. وی در این هنگام ۳۷ سال داشت.[۱] پیکر وی در گلزار شهدا در جنوب شاهزاده حسین قزوین به خاک سپرده شد.[۱]

یکی از راویان مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ دربارهٔ این واقعه نوشته‌است: «به دنبال اصابت گلوله به هواپیمای تیمسار بابایی و اختلالی که در ارتباط هواپیما و پایگاه تبریز به وجود آمد، پایگاه مزبور به رابط هوایی سپاه اعلام کرد که یک فروند هواپیمای خودی در منطقه مرزی سقوط کرد برای کمک به یافتن خلبان و لاشه آن هر چه سریعتر اقدام نمایید. مدت کوتاهی از اعلام این موضوع نگذشته بود که فرد مذکور[۶][۷] مجدداً تماس گرفت و در حالی که گریه امانش نمی‌داد گفت: هواپیمای مورد نظر توسط خلبان به زمین نشست، ولی یکی از سرنشینان آن به علت اصابت تیر در داخل کابین کشته‌شده‌است.»[۸]

تقدیر و یادبود

میدان شهید بابایی، قزوین
یک میدان در شهر قزوین به نام «میدان شهید بابایی» با یک مجسمه تمام‌تَنِه از ایشان به افتخار و ادای احترام به ایشان ساخته شده‌است.

مجموعه شوق پرواز به کارگردانی یدالله صمدی با بازی شهاب حسینی برای نمایش زندگی‌نامه عباس بابایی ساخته شد و از شهریور تا بهمن ۱۳۹۰ در ۲۴ قسمت از شبکه یک سیما پخش گردید.[۹] شهاب حسینی به خواسته ملیحه حکمت در نقش عباس بابایی بازی کرد.[۱۰].

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

هانیه : شاید تا بحال اسم شهید قاسم سلیمانی را شنیده باشید.
شهید قاسم سلیمانی در یکی از شب های زمستان ب دست گروهی از امریکایی ها به شهدات رسید.قاسم سلیمانی مثل یک کوه پشت میهن عزیزش ایران ایستاده بود و ایران را از شر دشمنان حفظ میکرد.سردار قاسم سلیمانی از محبوب ترین چهره های انقلاب است این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد..

نویسنده :‌ شهید حاج قاسم سلیمانی با شجاعت مردم بیگانه را از کشورمان بیرون انداختندومتاسفانه دریکی از شب های دی ماه به شهادت رسیدند.

نویسنده : در مورد حاج قاسم سلیمانی ایشان از چهره های محبوب اسلامی بو دند و همیشه در جنگ با ظالمان زمان مبارزه می کر دند وسنگری برای مظلومان جهان بود که بلا خره بدست آمریکای متجاوز به شهادت رسید وبا خون خود جهان را از خواب بیدار کرد.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ه 1 سال قبل
1

گ

نن

Hosna 1 سال قبل
-1

Gøøđ

ناشناس 1 سال قبل
-2

........................ ........‌.‌...‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌............

........................ ........................

........................ ......‌..................

ناشناس 1 سال قبل
1

در مورد یکی از شهدایی که میشناسید گزارشی تهیه کنید و در دو بند بنویسید عنوان مناسبی برای گزارشتان پیدا کنید صفحه ۷۳ کتاب نگارش فارسی ششم

...... 1 سال قبل
-1

خیلی راحت ریز بنویس

(^_-) 1 سال قبل
1

عالی بود

ناشناس 1 سال قبل
-1

ممنون

عطرا بارانی 1 سال قبل
4

عالیه،❤️🌹

عطرا بارانی 1 سال قبل
3

عالیه،❤️🌹

عطرا بارانی 1 سال قبل
4

عالیه،❤️🌹

ثنا 1 سال قبل
0

خیلی زیاد

ناشناس 2 سال قبل
-2

ممنون از همه

ناشناس 2 سال قبل
0

درمورد شهید حاج قاسم سلیمانی

آتنا 2 سال قبل
-2

خیلی خوب بود

1
Hosna 1 سال قبل

👌👌

دکتر شرمین 2 سال قبل
-2

سلاو هاوریان سوالک دکم

کیانا 2 سال قبل
5

مرسی نویسنده عشقم

ارسلان 2 سال قبل
0

خیلی خوب بود

ناشناس 2 سال قبل
2

عالی

B.O.S.S 2 سال قبل
2

...

B.O.S.S 2 سال قبل
3

.

بهاره 2 سال قبل
3

فقط میتونم بگم عالی بود

امیر 2 سال قبل
1

عالی بود

عالی بود😗💝 2 سال قبل
5

عالی بود دمت گرم💝😗

علی 2 سال قبل
2

خیلی عالی بود ممنونم👌👏

پریشاد 2 سال قبل
2

د

ناشناس 2 سال قبل
4

متن ها خیلی بلنده

جا نمیشه تو کتاب

2
ابوالفضل 2 سال قبل

👍🏻

1
تدلت 2 سال قبل

چون بزرگ مینویسی عرررررررررررر

5
king kian 2 سال قبل

خب خلاصه کن یا اون کمه رو بنویس

ناشناس 2 سال قبل
1

ممنون

صبا عطوفی🌸 2 سال قبل
9

خیلی ممنون 🌸🌸🌸

آیه 2 سال قبل
12

چیزی به مغزم نمیرسه 😂

1
ناشناس 2 سال قبل

همین و بنویسین

متن خیلی قشنگیه

2
داوود 2 سال قبل

منم خب برا همین اومدم تو سایت جواب بردارم 😂

حجاب‌مایه‌ی‌افتخارم 2 سال قبل
3

عالی‌بود‌ممنون‌از‌نویسنده

ناشناس 2 سال قبل
1

مرسی عالی بود

عالییییییی

رکساناکریمی 2 سال قبل
7

خیلی عالی بود دستت درد نکنه

آتنا 2 سال قبل
6

ممنون ازتون خیلی خوب است و به دردم خورد

Matin 2 سال قبل
-1

دستتون درد نکنه که این همه تلاش میکنین تا ما از درس عقب نمونیم♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

0
نقطه 1 سال قبل

همین الانم عقبیم

.. 2 سال قبل
1

♡♡

حسین رحمتی آذری 2 سال قبل
1

منظورت چیه؟

ارسباران نیزولفر 2 سال قبل
2

چیه؟

دانیال فر 2 سال قبل
1

خب

محمد قاسم قنائی 2 سال قبل
0

توروخدا این سایت رو ببندید اینا همش پیام میدن

جلال منطقی اصلانی 2 سال قبل
1

نوروز الان میاد گپ بزنیم.

صبا ژیژوزی 2 سال قبل
-1

دلم سوخت.

مهدی هادی اصغری نژاد 2 سال قبل
0

صفر کن موتور رو

مهدی محمد اصغر زاده 2 سال قبل
0

بابا بسه بابا بسه بابا بسه

عسل سردرودیان قدیم 2 سال قبل
0

سلام عشقم رقیه خوبی؟

رقیه ندیمی 2 سال قبل
0

نیزا

مهدی محمد یاری بارنجی 2 سال قبل
0

او او با احساسات ما بازی نکن فاطمه سروش زاده

بهمن منتظری 2 سال قبل
2

نظمرو بهم نزن

0
ایلیا زینالی فخرالدینی 2 سال قبل

سلام سلام سلام سلام

بهرام منتظری 2 سال قبل
3

نظمو بهم نزن

سید موسو موسوی 2 سال قبل
3

خب

سید علیسان دادور 2 سال قبل
1

سلام محمد خوبیییییی؟

محمد حسن اسمعیل زاده 2 سال قبل
1

وای این بهراد منصوری ترک هست شاید تبریزی هست؟

محمد حسن اسماعیل زاده 2 سال قبل
-1

چیه پوریا با من چیکار داری؟

حسام الدین هویزه قلیجی 2 سال قبل
1

سلام حسن خوبی چه خبرا؟

0
حسن مقصودی 2 سال قبل

مرسی حسام الدین و سلام.

پوریا دوستی 2 سال قبل
0

محمد حسن کجاست پس؟

حسن مقصودی 2 سال قبل
-1

سلام پوریا

-1
پوریا دوستی 2 سال قبل

سلام حسن جان

محمد مهدی قوجه زاده 2 سال قبل
0

سلام پوریا

0
پوریا دوستی 2 سال قبل

سلام محمد مهدی

پوریا دوستی 2 سال قبل
0

فقط کافیه حسن و محمد مهدی و محمد حسن بیان

محمد هادی پوراصغر 2 سال قبل
0

سلااااام

هادی پوراصغر 2 سال قبل
1

سلااااام

مهدی مهدوی 2 سال قبل
0

خف

شامشلو تادرتلس 2 سال قبل
0

محمد اردلان کاری داری؟

شامشلو تادرتلس 2 سال قبل
0

بله؟

علیسان سعادتی 2 سال قبل
0

من تورو کف کردم تو کف حمام تو کف دیگلمه ها

محمد اردلان بهروزی نیا 2 سال قبل
-1

شامشلو کجایی؟

امیر محمد ذهنیان ششم 2 سال قبل
0

چی گفتی علی؟

علی قلی 2 سال قبل
0

شادرود و منظرورد به الکیکل بنظور

حسام الدین هویزه قلیجی 2 سال قبل
3

چه خبرهههههههههه؟

احسان طاهری سوسنگردی 2 سال قبل
0

السلام و علیکم به تمامی دوستان عزیز

امیررضا گل نمکی 2 سال قبل
0

هیچی حسام الدین اشتباه تایپی بود.

حسام الدین هویزه قلیجی 2 سال قبل
0

تو چی میگی مجتبی؟

حسام الدین هویزه قلیجی 2 سال قبل
0

چی گفتی امیررضا؟

مجتبی فروغی 2 سال قبل
1

حسام الدین هم الان میاد دعوا کنه

امیررضا گل نمکی 2 سال قبل
0

چکی کند شما دک

امیر حسین رضقمونی فر 2 سال قبل
0

مصطفی معنی بهبرد تو چیکار داری با این داداش ها؟

محمد مرتضی ایمانپور 2 سال قبل
0

محمدمجتبی!!!!! میرم به مامانن میگم اگه با هم دعوا نکنیم

مصطفی معنی بهبرد 2 سال قبل
1

بسکنین لطفاً آخه داداش هم با هم دعوا می کنه؟

0
مصطفی معنی بهبرد 2 سال قبل

محمد مجتبی و امیر حسین شما دهنتون رو ببندید

0
محمد مجتبی ایمانپور 2 سال قبل

به تو ربطی نداره آقای مصطفی معنی بهبرد که ما با هم دعوا می کنیم یا نمی کنیم

محمد مجتبی ایمانپور 2 سال قبل
2

الله اکبر خدایا اینجا چه خبره آخه؟

0
محمد مجتبی ایمانپور 2 سال قبل

محمدمرتضی دیوونه شدی!! من باهات هیچوقت دعوا نمی کنم اینو بدون

0
محمد مرتضی ایمانپور 2 سال قبل

داداش دوقلوی من بیا ما هم با هم دعوا کنیم😂😂

محمد مرتضی ایمانپور 2 سال قبل
0

ارسال کن بابا عهههه

عسگر اصغری سگیری 2 سال قبل
0

خوف ناک شد موضوا

رضا ظهیری 2 سال قبل
0

هه هه هه هه

0
رضا ظهیری 2 سال قبل

خوبه ها

علی جمجمه شکسته 2 سال قبل
0

به به دعوا می خواین؟؟

علی فرخ 2 سال قبل
2

بچه ها برین تو واتساپ دعوا کنین اینجا جای دعوا نیست

صمد صمدی 2 سال قبل
2

بسکنینننننننننن

محمود رضا سعیدی پور 2 سال قبل
0

سلام محمد ابراهیم چرا بهم پیام میدی؟

محمد ابراهیم ممی زادمقتدریان 2 سال قبل
0

من با محمود رضا دعوا می کنم محمود رضا کجایی بیا دعوا کنیم

0
رضا ظهیری 2 سال قبل

بسکن

علی محمدی قنائی چایی 2 سال قبل
0

من با محمد جعفر دعوا می کنم

احمد دهقانی پور صمدی 2 سال قبل
0

نه ها توروخدا من حوصله ندارم

صدق مصدقی 2 سال قبل
2

بیا دعوای جانانه و جنجالی کنیم

محمد ابراهیم ممی زادمقتدریان 2 سال قبل
0

دعوا می خوای داداش؟؟ بیا دعوا کنیم

علی محمدی قنائی چایی 2 سال قبل
0

بسه محمد جعفر باهام حرف نزن دیگه

علی محمد قنائی چایی 2 سال قبل
0

بسه دیگه محمد جعفر باهام حرف نزن دیگه

جعفر بهرعلی زاده 2 سال قبل
0

خوب می کنیم اینجا دعوا می کنیم

علی محمد متعارفی 2 سال قبل
0

آره چرا دعوا می کنین اینجا جای دعوا نیستش

محمد جعفر بهرعلی زاده 2 سال قبل
0

باشه قهر کن

علی محمدی 2 سال قبل
0

بسکن جعفر بهونه نیار می دونم امدی نگفتی باهات قهر می کنم

محمد جعفر بهرعلی زاده 2 سال قبل
0

ببخش علی یادم رفته بود

علی محمدی 2 سال قبل
0

محمد جعفر پس چرا الان میگی آخه قبلا میگفتی دیگه

مهدی هادی اصغری نژاد 2 سال قبل
0

و

علی 2 سال قبل
1

خیلی قشنگ بود❤️❤️❤️

diara 2 سال قبل
7

من از این کارها که در گوگل برای درسی می کنند خیلی خوشحالم من الان یک صفحه فقط به کمک گوگل نوشتم عزیزان از این کارهایتان خیلی،خیلی ممنون متشکرم😍😍😍😙😙

الهام حامدی 2 سال قبل
5

بسیار عالی بود من خیلی راضی بودم دست نویسنده اش هم درد نکند. 😄😄😄😄

ناشناس 2 سال قبل
6

بسیار عالی بود من خیلی راضی بودم دست نویسنده اش هم درد نکند. 😄😄😄😄

ناشناس 2 سال قبل
5

خیلی خیلی زیبا و قشنگ بود دستتون درد نکند 😀😀😀☺😄

H 2 سال قبل
3

خیلی خوببببب👌👌

امیر۱۳۸۶ 2 سال قبل
6

بسیار عالی ممنونم

نویسنده 2 سال قبل
3

شهید ابراهیمی یکی از باجنم ترین شهید بود

نویسنده 2 سال قبل
5

خیلی کتاب ها درمورد این شهید هست

ناشناس 2 سال قبل
6

من از زندگی نامه این دلاور خیلی خوشم میاید

رامیلا 2 سال قبل
3

عالی بود خیلی به من کمک کردبهترین زندگینامه ای بود که تا حالا خونده بودم واقعا ممنونم👌👌👌👌

آوا 2 سال قبل
7

یعنی دوستش او را کشت 🤧🤧😥😟😱👻👻☠💀

نویسنده 2 سال قبل
4

دسستتتوون درد نکنههههههههععاشقتونم فین گیلی هالاالالال

نویسنده 2 سال قبل
7

سلام

4
فاطمه رشید نسب 2 سال قبل

سلام 😄😄😄😄😄😄

ناشناس 2 سال قبل
9

آفرین که راضی بودی

9
خوب بود 2 سال قبل

دست نوسنده اش درد بکنه 😜 الکی گفتم دست نویسنده اش دردنکنه

6
ناشناس 2 سال قبل

لطفا دربارهی چیز های دیگری هم برای ما دانش اموزان اطلاعات بگذارید ممنوووووون از شما زحمت کشان عزیز😘😘😘😘😀😀😀😁😅😅😅😇👌👌👌👌✌✌✌❤❤❤

نویسنده 2 سال قبل
11

خوبه که راضی هستید

10
فرزانه 2 سال قبل

مرسی

نویسنده 2 سال قبل
3

در مورد زندگی ایشان عارفه محمدی

ترنم 2 سال قبل
13

دست نویسندمون درد نکنه👏👏👏👏فقط عنوانش کو؟؟؟موضوع بدید لطفا

2
فاطمه رشید نسب 2 سال قبل

سلام دستتون درد نکند که این متن را گذاشتید ی اینترنت من خیییییلی تشکر میکنم خیلی هم ممنون 👏👏👏👏👏👏

ناشناس 2 سال قبل
5

خیلی خوب بود دستتان درد نکند

ناشناس 2 سال قبل
4

واقعا

بنده سجاد خوشه چرخ هستم 2 سال قبل
6

شما بیجا میکنی برای شهدا همچین نظری میدی

6
یه بنده خدا 2 سال قبل

بی ادب

5
حدیثه 2 سال قبل

💙💙💙💙

نویسنده 2 سال قبل
9

چیز بهتری بگذارید

نویسنده 2 سال قبل
14

خیلی زیاده و نکته مهم هم نداره. آخه چه جوری اینو توی کتاب جا بدیم؟؟! ها؟؟!!

ملیکا 2 سال قبل
9

خیلی خوب بود

نازنین من هم همینطور 2 سال قبل
12

عالیییییییییییییییییییییییییییییییی بود

مهدیس 2 سال قبل
6

عالییییی ممنون از این انشای خوب

نویسنده 2 سال قبل
4

خیلی طولانیه ما تو کتابمون جا نمیشه 😓😭😭😭😭

0
ستایش 1 سال قبل

حق میدم جا نمیشه ولی سعی کنید خلاصه بنویسید

8
مانا 2 سال قبل

راست میگی

10
ناشناس 2 سال قبل

چرا جا میشه

3
پونه 2 سال قبل

خیلی خوب جامیشه

4
عزیزم یکم کوچک تر بنویس 2 سال قبل

شهید حاج قاسم سلیمانی با شجاعت مردم بیگانه را از کشورمان بیرون انداختندومتاسفانه دریکی از شب های دی ماه به شهادت رسیدند

نویسنده 2 سال قبل
20

شهید مصطفی احمدی روشن در 17 شهریور سال 1358 در روستای سنگستان استان همدان متولد شد. وی دوران کودکی خود را در خانواده ای فقیر گذراند. خانواده وی در محله ای واقع در پشت امامزاده یحیی همدان به نام محوطه آقاجانی بیگ و در خانه ی اجاره ای و قدیمی، با امکاناتی اندک زندگی می کردند. پدر وی راننده مینی بوس بود و در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران سال های بسیاری را به مبارزه با دشمن بعثی پرداخت .وی تحصیلات خود را در زادگاه خویش آغاز کرد. دوره تحصیلی راهنمایی را با رتبه عالی از مدرسه خیام همدان فارغ التحصیل شد و به دبیرستان ابن سینا رفت. شهید احمدی روشن هشتاد و پنجمین شهید دبیرستان ابن سینای همدان است.پس از آن نیز در آزمون سراسری سال 77 شرکت کرد و وارد دانشگاه صنعتی شریف تهران شد و سپس در سال 81 از این دانشگاه فارغ التحصیل شد.وی دانش آموخته رشته مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی شریف بود. شهید احمدی روشن با سن پایین حدود 32 سال، دارای مقالات متعدد علمی در رشته پلیمر بود.

8
Pary 2 سال قبل

خیلی خوب نوشتی 😆😆. عالیهههه

4
آرمیتا 2 سال قبل

ممنون خیلی خوب بود

2
آیسان احمدی 2 سال قبل

خدا رحمتش کنه زنگینامه اش خیلی عاااااالی و ناراحت کننده بود😥😥😥😪😪😪

4
آتنا جون 😊🌹👧 2 سال قبل

موافقم باید در مورد شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی هم مطلبی بنویسند🌹💐

علیرضا 2 سال قبل
16

عالی

حلما 2 سال قبل
17

دمت گرم اندازهی اندازه بود 😘😘😘

نویسنده 2 سال قبل
14

من همشو نوشتم و خوب بود مرسی از آقا مهدی گل ک این انشا رو برای ما نوشت انشاالله همیشه خوشحال باشی و از این همه خط ک نوشتی مرسی

4
عسل 2 سال قبل

من هم همینطور باهات موافقم 🙌👏✋🙏👐👌👍

فاطمه 2 سال قبل
10

خوب بود

یه بنده خدا 2 سال قبل
3

یعنی چه

نویسنده 2 سال قبل
3

خیلی زیاد هست لطفا لطفا لطفا…… کوتاه تر کنید

5
تازه خوبه که حالا اگر کوتاه بود مینوشتی خیلی کوتاه لطفا زیادشدن کنید 2 سال قبل

تازه خوبه که حالا اگر کوتاه بود مینوشتی خیلی کلمه لطفا زیادشدن کنید

YA:BR 2 سال قبل
10

ولی زیاااااددده🙄😄

‌aaa😜 2 سال قبل
1

آره درست میگین زیاده

رضا 2 سال قبل
9

خیلی خوب بود اما کمی طولانی بود

1
ناشناس 2 سال قبل

آره خیلی طولانی بود

ناشناس 2 سال قبل
4

خوب نبود

2
sadaf 2 سال قبل

SA

امیر محمد 2 سال قبل
2

خیلی زیاده

7
آرزو 2 سال قبل

آره زیاده باید کمتر ش کنن ولی مطالب خوبی داشت

1
ناشناس 2 سال قبل

آره خیلی طولانی بود

نویسنده 2 سال قبل
5

وا خودتان بنویسید 😅😅😅😅

عسل 2 سال قبل
3

وا خودتان بنویسید 😅😅😅

نویسنده 2 سال قبل
12

الناز:سید حسین علم الهدی در اهواز به دنیا آمد و از کودکی ونوجوانی در راهپیمایی علیه رژیم شاهنشاهی حضور داشت . در سال1356،درکلاس تفسیر رهبر معظم که در مشهد برگزار میشد ،حضور داشت.او در آن زمان ،دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهدبود.باشروع جنگ تحمیلی به جبهه رفت و رشادت ها و فداکاری های بسیاری از خودنشان داد.او در عملیات هویزه ،درتاریخ شانزدهم دی ماه سال 1359،مظلومانه به همراه جمعی از یاران خود به شهادت رسید.

5
ستایش 2 سال قبل

عالی بود ممنون

4
Zeinab 2 سال قبل

عالیه

0
نازی 2 سال قبل

خیلی ممنون

0
زینب 2 سال قبل

خیلی ممنون الناز جان عالی بود

0
الناز 2 سال قبل

سلام عزیزان ممنون مرسی من می خواستم توی کتابمان جا شود برای همین کوچک و خلاصه نوشتم.

سونیا 2 سال قبل
6

سردار سلیمانی

نویسنده 2 سال قبل
2

شهید ابراهیم هادی از این کار قصد بدی نداشتوبسیار شوخ طبع بود

نازی 2 سال قبل
5

مرسی ممنون دست نویسنده درد نکنه😁😁😊🌷🌷🌷🌷🌷🌷⚘⚘⚘⚘

ناشناس 2 سال قبل
2

خب پیدا کن بنویس 🙄😏😐

نازی 2 سال قبل
4

یک چیز قسنگ بگید بنویسیم

2
ساجده 2 سال قبل

در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستادند و بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه خدا شربت شهادت نوشیدند و بعضی دیگر در انتظار دارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندارد اینم یه پست قشنگ برای نازی خانوم

0
عالی بود ایول 2 سال قبل

خودت فکر کن

نویسنده 2 سال قبل
5

عباس بابایی ، چهارم آذر 1329، در شهرستان قزوین به دنیا آمد. پدرش اسماعیل و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره کارشناسی در رشته علوم و فنون نظامی درس خواند. سرلشگر خلبان بود. سال 1353 ازدواج کرد و صاحب دو پسر و یک دختر شد. پانزدهم مرداد 1366 ، با سمت فرمانده اطلاعات عملیات در سردشت توسط نیروهای عراقی هنگام پرواز بر اثر اصابت گلوله ضد هوایی به گردن، سینه و دست، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

5
🌷🌷🌷🌷🌷 2 سال قبل

عالی بود این متن برای من خیلی به درد خورد

نویسنده 2 سال قبل
1

شهید محسن حججی، که به دست گروهک داعش به شهادت رسید، پیش از این در عرصه نشر و کتاب فعال بود، تجربه همکاری با موسسه نشر شهید کاظمی (ناشر برگزیده نمایشگاه کتاب امسال) و کتابشهر ایران وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از جمله فعالیت­های فرهنگی در کارنامه زندگی با عزت این شهید والامقام است­. این شهید والامقام همچنین نقشی اساسی در شکل­گیری موسسه و نشر شهید کاظمی داشت و همواره در کنار خلیلی، مدیر این موسسه و مدیر پیشین کتابشهر نجف ­آباد به نقش­آفرینی در فعالیت­های فرهنگی می­پرداخت. کتابشهر نجف آباد که در دوره فعالیت خود یکی از مراکز فروش محصولات فرهنگی زبانزد بود، تجربه موفق خود را مرهون ایثار، فداکاری و همت والای شهید محسن حججی و کارگزار این کتابشهر است.

3
نفس 2 سال قبل

عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
2

درمورد شهید تند گویان می خواستم بدانم. 👉☝

3
Mohi، 2 سال قبل

در مورد شهید تندگویان تو کتابمون هست خوب

پریناز 2 سال قبل
1

خیلی ممنون از الناز خانم. خیلی این متن به دردم خورد. ☺😊😘❤👏

2
آرزو 2 سال قبل

واااااااقعا از الناز خانم تشکر میکنم این متن خیلی عالی بود ممنون از متن های خوبتون عالی بود ☆☆☆☆

زینب واشقانی 2 سال قبل
2

واقعا این متن عالی بود😍😍😍😘

2
احمد 2 سال قبل

این مطالب خوب نبود ، لطفا بهتر سایت خود را طراحی کنید

خیلی عالی بود👏 2 سال قبل
1

عالی

😊 2 سال قبل
3

عالی بود مرسی از نظرات و پیامکاتون

haniye 2 سال قبل
2

شاید تا بحال اسم شهید قاسم سلیمانی را شنیده باشید.شهید قاسم سلیمانی در یکی از شب های زمستان ب دست گروهی از امریکایی ها به شهدات رسید.قاسم سلیمانی مثل یک کوه پشت میهن عزیزش ایران ایستاده بود و ایران را از شر دشمنان حفظ میکرد.سردار قاسم سلیمانی از محبوب ترین چهره های انقلاب است این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد.

الناز 2 سال قبل
2

سلام عزیزان ممنون مرسی من می خواستم توی کتابمان جا شود برای همین کوچک و خلاصه نوشتم.

الناز 2 سال قبل
2

آرزو جان من وظیفه ام را انجام دادم

یاسمن 2 سال قبل
2

الناز جان مطلبت عالی بود خلاصه و مفید ممنون عزیزم میشه بگی از شهر کجایی؟؟؟ 📫📪📬📭📮🗳✏✒

motahare 2 سال قبل
1

بچه های عزیز میشه یه اسم خوب و مناسب برای شهید حاج قاسم نوشتم پیدا کنید ممنون❤❤💟

ghazaL 2 سال قبل
1

عالی بود عزیزم واقعا لذت بردم😍😙

ناشناس 2 سال قبل
2

خیلی عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
3

من همیشه از این سایت استفاده میکنم مطالبش عالیه حتا من هم نویسنده شدم

عارفه 2 سال قبل
2

بد بود چرا نامی از شهیدان نداشت

میترا 2 سال قبل
1

گزارش تهیه کنید دقیقا یعنی چی یعنی نام محل تولد تاریخ تولد و…… یا مثلا بگیم یا فقط بگیم به دست چه کسانی کشته شدند و……… دقیقا یعنی چی

میترا 2 سال قبل
4

درسته واسه الناز خانوم حرف نداشت

نویسنده 2 سال قبل
2

حاج قاسم سلیمانی شهید حاج قاسم سلیمانی در یکی از شب ها به شهادت رسید در دسترسی دشمنان آمریکایی ها

ناشناس 2 سال قبل
4

عالی بود

من هستم 2 سال قبل
6

عالی👌فقط خیلی زیاده

نویسنده 2 سال قبل
7

شهید ابراهیم هادی خیلی شوخ طب بود برای همین وقتی به بازرسی رسید گفت من فکر میکنم یک عراقی دونبالم است لطفا جلوی او را بگیرید تا دیگر نتواند مرا دونبال کند سرباز ها دوست شهید ابراهیم هادی را گرفتند و دیگر آن را آزاد نکردند برای همین شهید ابراهیم هادی خیلی پشیمون شد که همچین توهمتی به دوستش زد

نویسنده 2 سال قبل
1

من میخواهم برایتان از یک شهید بسیار مهربان صحبت کنم این شهید دایی جن است او در استان گلستان ورد شهر مینودشت به دنیا امد اودر سن ۱۵ ساله گی به جبحه رفت ودر سند ث۲۰ ساله گی به شهادت رسید من سحر بهشتی هستم و امید وارم دکه جای همه ی شهیدان و شهید یوسف اسپانلو خوب و ارام باشد

یک عاشق وطن 2 سال قبل
2

موضوع:خدمت صادقانه

سارا 2 سال قبل
0

شهید شوشتری

فاطمه 2 سال قبل
4

من متن الناز را نوشتم که در مورد شهید سید حسین ……بود خیلی عالی و زیبا بود

نویسنده 2 سال قبل
0

شهید

هانیه 2 سال قبل
1

شهید محسن حججی به خاطر دائش به شهادت رسید او در کتاب خانی فعال بودو از نیکی کردن به دیگران چرا که باز گشت این نیکسون احسان در نهایت به خود فردیت کام است نیکی هوایی انجام می دادند که به دهی ما باز می گردد♥️

هانیه 2 سال قبل
1

عالیه منم ۳ الا۴تا خط نوشتم ولی عالیه خیلی ممنون متشکر خداحافظ

نویسنده 2 سال قبل
5

شهید حاجی قاسم سلیمانیمردی که در راه کشورمان جان خود را فدا کردحاجی قاسم سلیمانی در یکی از شب های دی ماه به شهادت رسیدند و با شجاعت مردم بیگانه را از کشورمان بیرون می انداختند

ناشناس 2 سال قبل
7

شهید مصطفی چمران ساوه ای (۱۰ مهر ۱۳۱۱ – ۳۱ خرداد ۱۳۶۰) معروف به دکتر چمران، فیزیک دان، سیاستمدار (عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران)، وزیر دفاع ایران در دولت مهدی بازرگان و دولت موقت شورای انقلاب از همراهان موسی صدر در تشکیل جنبش امل (لبنان)، نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی، از فرماندهان ایران در جنگ ایران و عراق و بنیان گذار ستاد جنگ های نامنظم در جریان جنگ ایران و عراق بود.

4
علی بیگدلی 2 سال قبل

این تو کل کتاب نگارش ششم جا میشه🤣🤣🤣🤣😅😅😅

نویسنده 2 سال قبل
9

شاید تا به حال نام شهید منصور وطن پور را نشنیده باشیدایشان در سال 1317 در شهر اراک متولد شدن و از همان دوران کودکی استعداد زیادی داشتندایشان دوست داشتند یک نظامی متعهد باشند و در سال1333 وارد نیروی ارتش زمینی شدند و در دبیرستان نظام تهران(میدان پاستور) به تحصیلات خود ادامه دادند و برای تعطیلات به شهر اراک می آمدند پس از مدتی مدرک دیپلم را با موفقیت گرفتند و وارد دانشکده افسری شدند و از دانش آموزان مستعد، فعال و باهوش بودند پس از اتمام تحصیلات به نیروی مخصوص منتقل و یکی از افسران تکاور مشغول به خدمت شد.

نویسنده 2 سال قبل
14

درمورد شهید ابراهیم همتمحمد ابراهیم همت متولد ۱۲ فروردین سال ۱۳۳۴ در شهرضا است وی علاوه بر اینکه از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در جنگ ایران و عراق به شمار می آمد معلم نیز بود ابراهیم همت پس از انقلاب و در سال ۱۳۶۱ مدت کوتاهی را در جبهه جنگ لبنان و اسرائیل گذراند سپس به ایران باز گشت و در جبهه های جنگ ایران و عراق در عملیات های چون فتح المبین ،بیت المقدس،و خیبر مسئولیت هایی را بر عهده داشت که در تاریخ ۱۷ اسفند سال ۱۳۶۲ در جزیره ی مجنون در جریان عملیات خیبر به شهادت رسید

نویسنده 2 سال قبل
6

طولانیه

فاطمه 2 سال قبل
3

سلام خیل ممنونم بابت همچین متن خوبی من واقعا خوشم آمد و مورد تایید معلمم شد خیلی تشکر ویژه میکنم از تمامی شما واقعا خسته نباشید عزیزان خدا قوت بازم تشکر و سپاس

محمد مهدی 2 سال قبل
2

عالی

اسم خودتان را کامل وارد کنید😂😂 2 سال قبل
8

اسکل از رو ویکی پدیا برداشتی کپی کردی فرستادی😂😂😂😂😂

نویسنده 2 سال قبل
1

تا حالا به این فکر کردی که خیلی خری😂🤣😏

نویسنده 2 سال قبل
16

الناز : سید حسین علم الهدی در اهواز به دنیا آمد و از کودکی ونوجوانی در راهپیمایی علیه رژیم شاهنشاهی حضور داشت . در سال1356،درکلاس تفسیر رهبر معظم که در مشهد برگزار میشد ،حضور داشت.او در آن زمان ،دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهدبود.باشروع جنگ تحمیلی به جبهه رفت و رشادت ها و فداکاری های بسیاری از خودنشان داد.او در عملیات هویزه ،درتاریخ شانزدهم دی ماه سال 1359،مظلومانه به همراه جمعی از یاران خود به شهادت رسید

نویسنده 2 سال قبل
8

محمد هججى يكى از بهترين ر وفادار ترين مردم است

برای پاسخ کلیک کنید