چرا پیکر شهید حججی تشییع نشد

چرا پیکر شهید حججی تشییع نشد

به نقل نکس لود محسن شهید حجتی امروز به ایران آمد و در فرودگاه استقبال باشکوهی از او انجام گرفت . شهید حججی یکی از الگوهایی از که حجت را برای تمامی افراد تمام  می کند. شهید بهشتی که یکی از جوانترین شاهدایی است که تا به حال پیدا شده است در تشییع پیکرش حرف و حدیث زیادی نهفته است .  عکس پیکر بدون سر شهید حججی که در اینترنت منتشر شد قلب همه افراد را برای دفاع از اهل بیت و دفاع از حرم تپاند .

علت تشییع نشدن پیکر شهید محسن حججی چیست ؟

شهید حاجی امروز به ایران آمد و با پدر و فرزند خود دیدار داشت و همسرش از تابوت گرفته بود و پسر مظلوم شهدا بود را میبوسید . علت مرگ و شهادت شهید حججی داعش بود.  داعشی که جدیدن مثل سرطان کل منطقه را گرفته است. ولی داعش نفس‌های آخر خود را میکشند. سردار سلیمانی اخیراً گفته است که تا سه ماه دیگر چیزی به نام داعش وجود نخواهد داشت.  پیکر شهید حججی به خاطر اینکه برای طواف حرم رضوی آماده می‌شود و قرار است به مشهد برده شود و دور حرم حضرت رضا چرخانده شود تشییع نشده و بعد از اینکه توافق صورت گرفت به تهران می آید و بعد از تهران به شهر محل تولد خود می‌رود و در آنجا تشییع و خاک می شود .

فیلم لحظه تشییع جنازه شهید محسن حججی

به زودی پیکر شهید بزرگوار تشییع خواهد شد و افراد زیادی برای تشییع جنازه و خواهند دانلود احتمال می‌رود که این یکی از بزرگترین تشییع جنازه های ایران لقب بگیرد. من مدیر سایت نکس لود هم اگر فرصت داشتم آرزو می‌کردم که در تشییع جنازه شهید حججی شرکت کنند ولی حیف که در جای دوری هستم و به مراسم تشییع جنازه شهید محسن حججی نمیرسم .

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید