ماجرای خودکشی دو دختر 15 و 17 ساله نهنگ آبی روی پل دانلود فیلم کلیپ جریان

دیروز ۲۹ مهرماه سال ۱۳۹۶ روزی بود که دانش آموز اصفهانی تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خودشان را از روی پل در اصفهان به پایین انداختم و خبرهای زیادی راجع به این موضوع منتشر شد که جستجوی زیادی نیز برای دانلود بازی نهنگ آبی در اینترنت شکل گرفت.

علت خودکشی دو دختر جوان از روی پل اصفهان

چند ماه پیش در تلویزیون و شبکه های مجازی بازی معرفی شده به نام بازی نهنگ آبی که بسیار جنجال زیادی به پا کرد به طوری که همه مشتاقانه دنبال دانلود این بازی بودند این بازی بازی بود که همه را به کشتن می داد و مراحل آن طوری طراحی شده بود که در مرحله آخر باید خودتان را از روی بلندی پرت می کردید.

علت خودکشی دو دختر جوان از روی پل اصفهان

دیروز خبری منتشر شد که دو دختر جوان که ۱۵ و ۱۷ ساله بودند از روی یک پل بلند پریدند به طوری که دختری که ۱۵ سال سن داشت در جا فوت می‌کنند و دختر دیگری که ۱۷ سال داشت به طرز وحشتناکی مصدوم شده است و در بیمارستان می باشد و وضعیت آن وخیم اعلام شده است و احتمال دارد که پس از مدتی فوت کنند.

بازی نهنگ آبی را چگونه دانلود کنیم

بازی نهنگ آبی بازی راحتی نیست که مثلاً مثل اندروید ios و یا جاوا یا pdf باشد که بتوانید به راحتی بازی نهنگ آبی را دانلود کنید این بازی بازی است که توسط شبکه های مجازی کنترل میشود و توسط یک ادمین که شما را زیر نظر دارند این بازی را باید انجام بدهید و به راحتی این بازی در دست نمی باشد این بازی در شبکه مجازی مخصوص روسیه طراحی شد و پس از آن این شبکه در ایران فیلتر شده است و میتوانید این بازی را دانلود و اجرا کنید.

در اخبار آمد که این دو دختر جوانی که خودکشی کردند تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خود را کشتند ولی نمی دانیم که این بازی در ایران قابل اجرا باشد چون که این بازی در روسیه است و نسخه ایرانیان هنوز وارد ایران نشده است و کاملا زبان آن نیز انگلیسی روسی میباشد و شما نمی توانید به راحتی مراحل و این بازی را به راحتی اجرا کنید براین جای شکی وجود دارد که این دو دختر جوانی که خود را از روی پل هوایی در اصفهان انداختند پایین علتش بازی‌نهنگ‌ابی نیست و دلیل اصلی آن چیز دیگری است.

دانلود کلیپ لحظه خودکشی دختر جوان از روی پل اصفهان به علت بازی نهنگ آبی

جزئیات این خودکشی در اینترنت منتشر شده است و میتوانید با جستجوی کلمه جزئیات خودکشی دختر جوان در اصفهان به راحتی آخرین اخبار را راجع به این خودکشی از اینترنت دریافت کنید ولی در خبرها آمده است که این دو دختر قبل از اینکه خودکشی کنند در یک فایل صوتی علت خودکشی خود را گفتند و گفتند که تحت تاثیر بازی نهنگ آبی استان و به خاطر خود را میکشند.

خبرگزاری منتخب گفت که این دو دختر قبل از اینکه خود را از روی پل بیاندازند و قبل از پرت شدن با ضبط صدا از خانواده‌های خود خداحافظی کرده‌اند فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز گفت که سقوط دو دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر و فوت یک نفر از آنان و مجروحیت دانش‌آموز دیگر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی بوده است.

دانلود کلیپ لحظه خودکشی دختر جوان از روی پل اصفهان به علت بازی نهنگ آبی

به زودی اطلاعات و اخبار تکمیلی برای شما در همین پست قرار خواهیم داد و شما می توانید با مراجعه به همین پست و کردن آدرس همین پست اخبار تکمیلی راجع به این اتفاق را در این پست بخوانید و اگر نظری راجع به این موضوع دارید و نگران کودکان خود هستید در نظرات احساسات خود را برای ما منتشر کنید و برای نظر دادن میتوانید از پایین صفحه برای ما نظرات خودتان را ارسال کنید اما پس از تایید کردن آن در همین پست نمایش داده شود.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید