دانلود دوبله فارسی سریال فرار از زندان شبکه نمایش

دانلود دوبله فارسی سریال فرار از زندان با کیفیت عالی

دانلود فرار از زندان شبکه نمایش لینک مستقیم

دانلود سریال فرار از زندان Prison Preak که خیلی ها دنبالش هستن رو توی سایت میزاریم سریال فرار از زندان سریال پر طرفداری آمریکایی است که به تازگی به دوبله فارسی دوبله شده است و فاقد هرگونه صحنه میباشد این سریال درباره یک مردی است که به ناحق برادرش رو توی زندان انداختن و این برادر که اسمش مایکل است و مهندس نقشه کشی است . تصمیم میگیرد که وارد زندان شود و برادرش را از زندان خارج کند و آن را فراری دهد . فرار از زندان فقط به 2 نفر ختم نمیشود و افراد زیادی در این سریال نقش دارند که داستان جالبی در این سریال جذاب رخ می دهد . جریان فیلم درباره مایکل اسکافیلد و برادرش هست که به ناحق وارد زندان میشود و نقشه میکشند تا برادر مایکل را از زندان خارج کنند .

اطلاعات سریال فرار از زندان :

کارگردان : برت رتنر

تهیه کننده : نیل اچ موریتز و برت رتنر

سال ساخت : ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹

تعداد فصل ها : 5

زمان پخش : از شبکه نمایش (به زودی)

بازیگران سریال Prison Break :

دامینیک پرسل و نتورث میلر , آمائوری نولاسکو , سارا وین کالیز , پیتر استرمر , رابین تونی , رابرت نپر , ویلیام فیچنر , مارشال آلمن , رابرت ویسدم , دانای گارسیا , جودی لین , اویکیف , مایکل راپاپورت , وید ویلیامز , پل آدلستین , راکموند دانبار , کریس ونس .

خلاصه فیلم فرار از زندان :

فیلم فرار از زندان با کارگردانی برت رتنر درباره مردی است که برادرش با نامردی و پاپوش وارد زندان میشود و این مرد بدن خود را خالکوبی میکند و نقشه زندان را روی بدن خود میکشد و وراد زندان میشود تا بتواند برادر خود را نجات بدهد این فرد مهندس نقشه کشی است و خیلی حرفه ای است و در ادامه به زندان دیگری نیز می افتند و پشت سر هم در حال فرار هستند که داستان های جالبی رو به وجود می آورند .

لینک های دانلود سریال فرار از زندان

————————————————–

قسمت اول سریال فرار از زندان :

در قسمت اول مایکل اسکافیلد با خالکوبی بدن خود وارد زندان میشود تا برادر خود را که لینکن باروز هست را نجات دهد . برای لینکن باروز پاپوش ساخته اند تا آن را اعدام کنند . حکم اعدام باروز تا یک ماه دیگر اجرا میشود و به ناحق هماهنگ شده میخواهند بارز را بکشند در این میان مایکل که میداند برادرش بیگناه است وارد زندان میشود تا او را نجات دهد که در آنجا با افراد مختلفی آشنا میشود از جمله سوکره و سارا که در قمت های بعدی بیشتر توضیح میدیم .

دانلود قسمت 1 سریال فرار از زندان

حجم : 291 مگابایت فرمت : Mkv

قسمت دوم سریال فرار از زندان :

در قسمت دوم مایکل برای خروج برادرش با گروه های افراطی گری در زندان درگیر میشود و بین جنگ سفید پوست و سیاه پوست قرار میگیرد . مایکل یک پیچ را از حیاط زندان توسط سکه خارج میکند تا روشویی داخل سلولش را باز کند و از پشت آن خارج شود . در این میان برای بدست آوردن پیچ مجبور میشود یک نفر را بکشد و الان سفید پوست های زندان به دنبال کشتن مایکل هستند . آخر قسمت دوم هم گروهی با همکاری رعیس پلیس های میخواهد عدد فیپوناتچی رو از مایکل بگیره که اگه این عدد رو نگه انگشت پایش قطع میشود .

قسمت 2 سریال فرار از زندان

حجم : 333 مگابایت فرمت : Mkv
قسمت 3 سریال فرار از زندان

حجم : 460 مگابایت فرمت : Mkv

قسمت 4 سریال فرار از زندان

حجم : 360 مگابایت فرمت : Mkv

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید