دانلود فیلم سلام بمبئى

فیلم سلام بمبئی فیلم جدید مشترک ایران و هند میباشد که در آن محمد رضا گلزار بازیگر معروف کشور همراه با بنیامین بهادری خواننده معروف پاپ کشور و با ستاره هندی دیا میرزا بازی کرده است . این فیلم تازه اکران شده است و یکی از پربازدید ترین فیلم هاست و از فروش یک ملیاردی نیز گذشت . این فیلم با استقبال بیشماری مواجه شده است که بعد از انتشار در سایت قرار میدیم . فیلم سلام بمبئی ساخته جواد نوروزبیگی است که در این فیلم بازیگران مشهوری مانند محمدرضا گلزار و دیا میرزا بازی کرده است . آهنگ این فیلم را بنیامین بهادری خوانده است و هم در این فیلم به بازیگری پرداخته است . این فیلم در سال 1394 شروع به ساخت کرد که در سال 1395 به اکران درآمده است . این فیلم زیبا رو به زودی از سایت نکس لود میتوانید دانلود کنید .

خلاصه داستان : 

این فیلم عاشقانه ای است از محمد رضا گلزار که یک دانشجوی ایرانی است که به هند برای تحصیل میرود و در آنجا عاشق دختر ثروتمند هندی دیامیرزا میشود که خوانواده‌ی او مخالفت میکند و اتفاقات جالبی می افتد (بقیه در فیلم) . یک پسر ایرانی همان محمد رضا گلزار که از ایران به هند رفته است و دانشجوی پزشکی است عاشق یک دختر ثروتمند دیا میرزا میشود . و در این راه پد و مادر دختر ثروتمند مخالفت میکنند و باعث جدایی و دوری آن ها از یکدیگر میشوند این فیلم به زودی اکران خواهد شد .

مشخصات فیلم سلام بمبئی :

اسم فیلم : سلام بمبئی
نام انگلیسی : Salam Bambaei
نویسنده و کارگردان : قربان محمدپور
تهیه کننده: جواد نوروزبیگی
کیفیت : عالی , خوب
فرمت فیلم : MKV
حجم فایل : ؟ مگابایت
محصول مشترک سینمای ایران و هند (بالیوود)
سال ساخت : 1394
سال پخش : 1396
خوانندگان فیلم : بنیامین ، سونو نیگام
گروه فیلم : اجتماعی
زمان اکران : به زودی
سایت منتشر کننده : نکس لود

بازیگران فیلم سلام بمبئی :

بنیامین بهادری ، محمدرضا گلزار ، دیا میرزا ، بهروز چاهل ، گلشن گروور ، پونا مدیلون ، دالیپ تاهیل ، آمیتا پاچان ، شاهرخ خان ، اوم پوری و جاوید جفری .

اخبار فیلم سلام بمبئی :

» به زودی اضافه خواهد شد .

دانلود تیزر فیلم کیفیت بالا

| لینک غیر مستقیم |

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

دانلود فیلم با کیفیت عالی به زودی

| لینک غیر مستقیم |

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید