دانلود رمان راز تلخون

زهراسادات

دانلودرمان رازتلخون

دانلود رمان راز تلخون بیوگرافی و به صورت کامل pdf اندروید ios پی دی اف جاوا شخصیت های رمان راز تلفن به صورت کامل همراه با لینک دانلود رایگان از سایت نکس لود دریافت کنید.

دانلود رمان راز تلخون

دانلود رمان راز تلخ به صورت مستقیم و رایگان می توانید در ادامه این پست دریافت کنید رمان راز دل خون یکی از بهترین رمان های است که تاکنون نوشته شده است و توسط یک نفر و مغز متفکر که زاده و پرورده تخیلات آن شخص می باشد به صورت متن در نوشته در آمده است. این رمان در حال نوشته شده است و تکمیل نشده است ما منتظر می‌مانیم تا رمان را این نویسنده خوب برای ما بنویسید و اگر به صورت کامل در بیاید برای شما عزیزان در همین پست در بخش پایین لینک دانلود و مستقیم رمان راز تلخون قرار خواهیم داد.

اطلاعات رمان راز تلخون

نام نویسنده این رمان سارا رحیمی تبار می باشد زاویه دید این رمان نیز دانای کل می باشد سوم شخص مفرد نمی باشد.

پیشگفتار رمان راز تلخون

رازِ تلخون دنباله رو اتفاقاتی هست که در جلد یک به آن ها پرداخته شده. داستان از آن‌جایی شروع شد که دلیار با فکر اینکه نوشین او را از باند قاچاق بیرون آورده تا جایگزین دختر از دست رفته اش باشد، وارد خانه کیاراد می‌شود. طی یک سری اتفاقات با شاهرخ پسر نوشین برخورد می‌کند و جرقه آشنایی و سرانجام ازدواجشان زده می‌شود. در این میان تهدیدهای گاه و بیگاهی که از سمتی فردی ناشناس شاهرخ را نشانه گرفته، آن ها آشفته و مضطرب می‌سازد. شاهرخ در حالی که در تلاش برای پیدا کردن آن فرد است، با بهانه گیری ها و حرف های مشکوک دلیار مواجه می‌شود. دلیار که از رفتارهای مشکوک کیمیا،پرستار پدر شوهرش، به تنگ آمده، تلاش می‌کند تا چهره واقعی او را به شاهرخ نشان دهد. اما شاهرخ نمی پذیرد و همین موضوع دیوار جدایی میان آن دو می‌کشد.دلیار با تلاش فراوان و با کمک سپهر مدارکی علیه کیمیا جمع آوری می‌کند؛ امّا درست در زمانی که همه چیز خوب و مطابق نقشه به نظر می‌رسد، کیمیا پا به فرار می‌گذارد و مسبب اتفاقات تلخی می‌شود…

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
... 1 سال قبل
-1

لطفا فصل دوم رمان رو هم بزارید

مهدیه 1 سال قبل
0

سلام.چطوری می تونم رمان رو دانلود کنم؟

ترانه 2 سال قبل
0

عالی

ناشناس 2 سال قبل
-1

۸۹ تارت

Mary 2 سال قبل
-1

چرا ادامشو نمیزارید

زهراسادات 2 سال قبل
0

رمان راز تلخون

7
زهراسادات 2 سال قبل

دانلودرمان رازتلخون

برای پاسخ کلیک کنید