زهرا اردشیر لاریجانی کیست ؟ بیوگرافی ویکی پدیا زندگینامه

زهرا اردشیر لاریجانی کیست بیوگرافی زندگی نامه زهرا لاریجانی دختر کدام لاریجانی است از سایت نکس لود بخوانید. با سلام با مطلبی جدید و شایعه ای جدید در خدمت شما هستیم تا یک بار دیگر یک شایعه جدید را که این بار به مسئولین کشور مرتبط است برای شما  تکذیب کنیم.

جریان جاسوسی زهرا لاریجانی + شایعه

اسم جدید زهرا لاریجانی چیست ؟

در خبرهای جدیدی که به ما رسیده است متوجه شدیم که اسم اصلی زهرا لاریجانی زهرا اردشیر لاریجانی است که نکته بسیار جالبی بود که مهمان بخش و در این پست برای شما دوستان عزیز قرار دادیم تا بتوانید اسم اصلی لاریجانی را بدانید کیست آمد نیوز پس از شکست در پروژه زهرا لاریجانی از موضوع خود برنگشت است و همچنان این شایعه را ادامه می دهد.

بیوگرافی زهرا لاریجانی

زهرا لاریجانی که جدیدن در اخبار از کل تلگرام  منتشر شده است  جاسوسی اش را همه می دانیم ولی اصلاً زهرا لاریجانی کیست یکی می‌گوید دختر صادق لاریجانی است و یکی می‌گوید دختر آن یکی لاریجانی است در کل نمی دانیم که کدام لاریجانی و کدام دختر را دارد. همه ما اینترنت را جستجو کردیم تا اطلاعات در ریزی از زهرا لاریجانی به دست بیاوریم ولی هیچ خبری راجع به زهرا لاریجانی و بیوگرافی او وجود ندارد.

زندگینامه زهرا لاریجانی دختر صادق لاریجانی

در برخی خبر ها می‌گویند که دختر لاریجانی صادق لاریجانی جاسوسی کرده است. من از شما دوستان و مردم عزیز ایران درخواست می‌کنم که یک سوال من را جواب بدهند تمام دختران لاریجانی به خصوص صادق لاریجانی که ریاست قوه قضاییه را برعهده دارد همه مذهبی و چادری سنگین هستند و کسی تا به حال عکس و یا صورت آنها را ندیده است و آن قدر از سیاست دور هستند که هیچگونه بیوگرافی و زندگینامه از آنها منتشر نشده است مردم عزیز چگونه یک دختر مذهبی که هیچ نامی از او برده نشده است برای کشور جاسوسی کنند کدام عقل سلیمی می گوید که ر مذهبی صادق‌لاریجانی می‌تواند جاسوسی کند و آنقدر تبحر و اطلاعات دارد که توسط پدرش و با سهل‌انگاری پدرش این اطلاعات را به دست آورده است. و چه طور صادق لاریجانی همه چیزهای سری کشور را در خانه بیان می‌کند تا دخترش بیاید و آن را برای کشوری مثل بریتانیا جاسوسی کنند.

آیا شایعه یه جاسوسی زهرا لاریجانی واقعیت دارد

در زمانی که زندگی می‌کنیم شایعات همه دوره بر ما را گرفتند و ما در سایت هر روز می آییم و شایعات زیادی را تکذیب می‌کنیم ولی این شایعه جدیدی که به صادق لاریجانی زدی می شود بسیار مضحک و خنده دار است چراکه دختر صادق لاریجانی زهرا لاریجانی سرش به کار خودش است و از سیاست دور است و چرا باید به انگلیس و بریتانیا اطلاعات را بفروشد با چه انگیزه ای دوستان فقط انگیزه این کار را در فکر خود متجسم کنید که چرا فرزند یک روحانی که بو هم مذهبی و چادری است با کشور پرستی مثل انگلستان اطلاعات تبادل کننده و هیچ گونه انگیزه در این کار دیده نمی شود. از اطلاعات به دست آمده می‌توان متوجه شد که این شایعه ای بیش نیست و لطفاً هیچگونه از این شایعات را باور نکنید چون این شایعات بیشتر از سمت خود انگلستان و منافقان ساخته می شود تا نظم و همبستگی کشور را از هم متلاشی کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران را سوسک و همه مسئولین آن را جاسوس به نامد.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
0

چرا فکر میکنی از ایشان بعیداست البته من نمیگم جاسوسی کرده یانه

برای پاسخ کلیک کنید