ماجرای شهادت درگذشت جمشید بحری بیوگرافی علت مرگ + جزئیات فوت

ماجرا و جزئیات شهادت و مرگ درگذشت جمشید بحری استاد روحانی در دانشگاه تهران مرکز علت مرگ افراد آدرس اینستاگرام دلیل اصلی مردن در سایت نکس لود بخوانید. متاسفانه استاد محبوبی در دانشگاه تهران مرکز فوت کرده است.

ماجرای شهادت درگذشت جمشید بحری استاد الهیات تهران مرکز

دانلود فیلم لحظه شهادت جمشید بحری

جمشید بهره یکی از اساتید روحانی در دانشگاه تهران مرکز بود که بسیار محبوب بود و همه دانشجویان او را دوست می داشتند.جمشید بحرینی وقتی از متروی امام خمینی می خواست که به خارج شود توسط یک ارازل و اوباش با ۵۰ ضربه چاقو بسیار شدید مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد.

بیوگرافی و زندگینامه جمشید بحری

استاد و حجت الاسلام جمشید بحری استاد الهیات در دانشگاه تهران مرکزبود و توسط اراذل و اوباش با پنج ضربه چاقو به شهادت رسید وقتی که به شهادت رسید دقیقه ۴۵ سال سن داشته و امروزه روحانیون زیادی به دلایل مختلف به شهادت میرسند علت مرگ و فوت این استاد بزرگ جراحت شهید شدید نسبت به قمه و چاقو ای بود که پنج بار به ثابت کرده بود که در بیمارستان فوت کرد.

زمان و مکان ساعت دقیق تشییع جنازه

استاد بزرگ حجت الاسلام جمشید بحری استاد الهیات دانشگاه تهران مرکز پس از فوت غم بزرگی را بر روی شانه همه دانشجویان گذاشت زمان و مکان تشییع جنازه جمشید بحری به زودی اعلام خواهد شد و منتظر بمانید همه دانشجویان تهران مرکز در کانال و گروه کامپیوتر این ضایعه بزرگ را به خانواده و به همه دانشجویانی که در دانشگاه تهران مرکز درس می خوانند تسلیت عرض می نمایند.

📆پنجشنبه – ۴ آبان
⏱ ساعت ۹
📍مکان : مسجد امام جعفر صادق (ع)
👣نشانی : تهران – بزرگراه امام علی ( جنوب به شمال ) – بالاتر از تقاطع صفا ( باند کندرو )

گروه دانشگاه تهران مرکز

برای ورود کلیک کنید

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
راحیل 2 سال قبل
0

خدا ب خانوادش صبر بده …

برای پاسخ کلیک کنید