ماجرای جاسوسی زهرا لاریجانی دختر به علت جاسوسی + شایعه واقیعت

ماجرای جریان جاسوسی دختر لاریجانی زهرا علت واقعیت شایعه دلیل اصلی فیلم و عکس از نکس لود بخوانید.جدیدترین شایعه مد شده است که می گوید دختر لاریجانی به علت جاسوسی به دست قوه قضاییه دستگیر شده است و هیچ منبع و مرجع معتبری این خبر را تایید نکرده است.

علت جاسوسی دختر لاریجانی چیست ؟

آیا جاسوسی دختر لاریجانی حقیقت دارد ؟

در اینترنت شایعه جدیدی همه را فرا گرفته است که در آن در بعضی کانال ها می گویند دختر لاریجانی یعنی زهرا لاریجانی به علت جاسوسی در نظام جمهوری اسلامی ایران دستگیر شده است و این شایعه مثل بمب همه اینترنت را فرا گرفته است .سایت نکس لود هیچگونه خبری راجع به این موضوع ندارد و این خبر را تایید و یا تکذیب می‌کند. شایعات زیادی در اینترنت موجود است ولی نباید همه آنها را جدی بگیرید و باید سواد رسانه ای خود را بالا ببرید.

زهرا لاریجانی کیست و فرزند کدام لاریجانی است

در خبرها آمده است که از زهرا لاریجانی دختر لاریجانی به اتهام جاسوسی برای کشور انگلستان همان بریتانیا دستگیر شده است و اطلاعات فوق سری کشور به انگلیس دان و بریتانیا می فروخته است این اولین باری نیست که  جاسوسی در اینترنت و در رده‌های بالای ملی درز می‌کند و هر بار یک جاسوس جدید در کشور پیدا می شود.

دلیل اصلی جاسوسی زهرا لاریجانی چیست

هنوز هیچ اطلاعاتی راجع به صحت این موضوع وجود ندارد که بخواهیم بگوییم که زهرا لاریجانی جاسوسی کرده است و علت آن نیست به طور معلوم نیست باید منتظر باشیم ببینیم این خبر را چه کسی منتشر کرده است و با کسانی که این خبر را منتشر کرده است برخورد جدی صورت گیرد و شاید این اطلاعات از صحیح نباشد. امروزه بالای ۵۰۰ هزار کانال وجود دارد که هر کدام برای خود خبری را منتشر می‌کند و ن که خبر منتشر شد در کانالهای مختلف دست به دست می‌شود پس بنابر این به شما دوستان عزیز توصیه می‌کنیم که تا وقتی که یک خبر به صورت رسمی تایید و یا تکذیب نشده است آن را جدی نگیرید و آن را به یکدیگر فوروارد و منتشر نکنید.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی

وزیر اطلاعات : هیچ‌یک از اعضای خانواده رئیس قوه قضاییه در مظان اتهام جاسوسی نیستند. معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات است که این معاونت نیز هیچ‌گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ‌یک از اعضای خانواده آیت‌الله آملی ‌لاریجانی رئیس محترم قوه قضاییه مشاهده نکرده است.
آنچه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این زمینه منتشر شده، صرفاً تهمت بوده و با هدف وارد آوردن آسیب به اعتماد مردم نسبت به مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح شده است
{درباره برخی شایعات پیرامون دستور رئیس‌جمهور برای رسیدگی به موضوع مورد ادعای برخی کانال‌های تلگرامی مبنی‌بر اتهام جاسوسی یکی از بستگان رئیس دستگاه قضایی} خاطرنشان کرد: این مطلب از اساس دروغ بوده و طبعا تمام ادعاهای پیرامون آن نیز دروغ و ناشی از خیال‌پردازی‌های طراحان چنین شایعاتی است.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید