دانلود فیلم لحظه قتل صادق برمکی آتش زدن بدن + علت

به گزارش سایت نکس لود صادق تیپ دانشجویی مهابادی که توسط دوستانش با ضربات چاقو و آتش کشیدن کشته شده است را در سایت ما بخوانید. صادق برمکی دانشجوی ۱۹ ساله ای است که ترم اولی بود و وارد دانشگاه شده بود که در همین مهرماه توسط دوستانش برده می شود و کشته می شود.

علت قتل صادق برمکی پسر ۱۹ ساله مهابادی + کلیپ

ماجرای مرگ صادق برمکی در مهاباد

چوپانی که در خارج از شهر مهاباد در حال گشت زنی بود با جسد سوخته ای روبه رو می شود که سریع آن را به پلیس اطلاع می  دهد. چوپان بعد از اینکه پلیس را خبر می کند همزمان با این اتفاق خانواده ای نیست گزارشی از کم شدن پسر ۱۹ ساله خود را به پلیس ارائه می دهند که با تطبیق این مشاهده می‌شود که جسد سوخته شده است متعلق به صادق برمکی بود و در خارج از شهر سوخته شده است.

| فیلم سوخته شدن صادق برمکی کلیک کنید |

کلیپ گرفته شده توسط دوستان صادق برمکی در مهاباد

پس از اینکه خانواده صادقه برمکی گفته اند که صادق برمکی دیشب  به همراه دوستان خود چهار نفر بودند سوار ماشین پراید شدند و رفتند پس از این اطلاعات اولیه این چهار نفر را دستگیر کرده و بازداشت می نمایید و پس از تحقیقات زیاد مشخص میشود که صادق برمی‌گیرد توسط این چهار جوان کشته شده است. در همین حین فیلمی به دست می‌آید که مشاهده می شود که صادق برمکی را چاقو زده و با سابقه او را زخمی کرده و سرش خون می‌آید و در عقب ماشین سرش روی بالشتک صندلی گذاشته و بیهوش است.

دلیل اصلی قتل صادق برمکی چه بود

پس از این ماجرا فیلم ۱۵ دقیقه ای که جوانان از صادق برمکی که رفته اند منتشر می‌شود و پلیس پس از دیدن متوجه می‌شود که پیش و قبل از اینکه به آتش کشیده شود زنده بود صادق نوجوکی در ماشین که سوار میشوند جوانان او را از شهر مهاباد به بهانه‌ی می‌برند و در آنجا با ضربات چاقو و ساطور او را بسیار زخمی می کنند و در آستانه مرگ قرار می‌دهند. در فیلم مشاهده می شود که دو نفر که از دوستان ماسک و دستکش دست دارند به آن را نفری دیگر می‌گویند که شما هم او را بزنید داغ در قتل صادق برمکی شریک باشیم.

توضیحات فیلم ۱۵ دقیقه ای صادق برمکی

پس از این اتفاق را به خارج از شهر مهاباد می‌برند و دوباره با چاقو و ساطور او را زخمی می کند و پس از مدتی در حالی که هنوز بیهوش بود و هنوز جا نداشتند و نفس میکشی روی بنزین ریخته و او را به آتش زدند دلیل اصلی رفتار این جوانان که گرفته شدند معلوم نیست و احتمالاً همه آنها به اعدام محکوم خواهند شد ولی علت اصلی را هیچ کسی نمی داند و شاید به دلیل استفاده از مواد مخدر بوده است در حین فیلم چهار نفر از جسد سوخته صادق برمکی فیلم می‌گیرند و بسیار صحنه ناراحت کننده ی است.

ماجرای شیطان پرستی دوستان صادق برمکی

ماجرای شیطان پرستی دوستان صادق برمکی

ماجرا از این قرار بوده است که پس از اینکه صادق برمکی را با خود به خارج از شهر می برند و او را با چاقو و قمه زخمی می کنند و و از کو فیلم می گیرند در حین فیلم گرفتن یک پسر ک می‌گوید که من شیطان هستم و اینجا جهنم من است به جهنم خوش آمدید و او را با قمه بر سر و صورتش میزنند.پس از این ماجرا صادق بیچاره را رها میکند و فردا صبح برای چک کردن زنده بودن صادق به محل قتل او برمی‌گردندپس از این که مشاهده می کنند که صادق برمکی زنده است او را آتش میزنند و صادق در حالی که زنده بود با جان نیمه جان خود سعی می کنند که از آتش رهایی یابد ولی دوستان شیطان پرست صادق برمکی روی صادق عزیز بنزین میریزند و دیگر کار را تمام می‌کند و او را زنده زنده می سوزانند. در این فیلم مشاهده می‌شود که دوستان صادق برمکی به او میگویند چرا با دوست دختر من حرف زدی و من شیطان هستم. احتمال می‌رود که دوستانی که صادق برمکی را کشتند جزو فرقه شیطان پرستی هستند.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
مهسا 2 سال قبل
0

چه پسره نانازیه خدا بیمرزتش خدایا خودت حفظش کن

ناشناس 2 سال قبل
1

عالی

برای پاسخ کلیک کنید