دانلود فیلم فارسی حرف زدن نتانیاهو در سازمان ملل + متن جمله سخنرانی

نتانیاهو به فارسی در سازمان ملل چه گفت ؟

کلمه جمله سخنرانی جمله فارسی نتانیاهو ما ایرانی ها را دوست داریم از نکس لود دریافت کنید .

نتانیاهو به فارسی در سازمان ملل چه گفت ؟

نتانیاهو در سازمان ملل هنگام سخنرانی گفت که ما ایرانی ها را دوست داریم و این حرف‌ها پنگوئن‌های شمال چرا نیست خانه نکرد نتانیاهو با این حرف میخواست سر کسی با گذارت بر اموال نفرت انگیز و حمایت از تروریست ها و اشغال کردن سرزمین اشغالی در ادامه مطلب بیشتر توضیح خواهیم داد .

علت سخنرانی فارسی نتانیاهو چیست ؟

نتانیاهو در اسرائیل تمرینات زیادی کرد تا یک جمله به فارسی برای ایرانیان به کویت نتانیاهو از اینکه رهبر انقلاب گفته است تا ۲۰ سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت رسیده است و ایران را دعوت به دوستی و سوال می کند در حالی که خودش مشهد اصلی ایجاد زهرا فتنه و تفرقه در منطقه است به راستی چگونه حرف های این نتانیاهو را باور کنیم در حالی که اصلاً جایی که زندگی می‌کنند مال خودشان نیست و مردم بیچاره فلسطین آواره کردند و همواره در حال شهرک سازی هستند .

متن جمله فارسی نتانیاهو چه بود ؟

نت آنها جمله گفت که ما ایرانی ها رو دوست داریم و آنها را دعوت به دوستی و سوءاستفاده کرد که خنده دار تر از این حرف در سازمان ملل کسی نگفته بود هرآنکه از آن منطقه به ایران را توهین و آمریکا کره شمالی را به نابودی تهدید می‌کند و این فرم نتانیاهو دست و پای خود را گم کرده راهی برای فرار از مرگ و نیستی و ادامه سوال های خود دست دوستی به ایران داده است در حال این که سالهای زیادی از کرد ایران با اسرائیل دشمن دیرین است . اگر سازمان فیلترینگ اجازه بدهد کلیپ سخنرانی نتانیاهو را خواهیم گذاشت .

متن فارسی نتانیاهو

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید