میان محیط زیست و سلامتی ما چه ارتباطی هست صفحه 67 هدیه های آسمان ششم

ناشناس

ممنون از زحمات شما

علی سلاجقه

میان محیط زیست و سلامتی ما چه ارتباطی هست رابطه انسان با طبیعت و در واقع محیط زیست اطرافش انکار کردنی نیست چرا که غذایی که انرژی ما را برای ادامه حیات تامین می کند از محیط زیست اطرافمان تهیه می شود در این مقاله به ارتباط میان محیط زیست و سلامتی جسمی و روانی انسان اشاره شده است

ناشناس

اگه کمی واضح بود میتونست عالی باشه واگه تمام متن را باهم خلاصه میکرد عالی تر میشد عالی 😊

نویسنده

ما باید مراقب محیط زیست و سلامتی خودمان باشیم چون انها اهمیت زیادی برای ما دارند واگر هر کدامشان نباشند برای ما مشکلات زیادی به وجود می اید.سارا.

پرهام

خیلی خیلی خوب بود من که راضی بودم

جواب تحقیق کنید صفحه ۶۷ کتاب هدیه های آسمانی کلاس پایه ششم تحقیق درباره میان محیط زیست و سلامتی ما چه ارتباطی هست ؟ از سایت نکس لود دریافت کنید.

جواب تحقیق کنید کتاب هدیه های آسمان ششم

تحقیق درباره ی رابطه محیط زیست و سلامتی ما

هرچه محیط زیست ما تمیز تر و پاک تر باشد سلامتی ما بیشتر حفظ می شود و هر چه محیط زیست ما آلوده و کثیف تر باشد سلامتی ما بیشتر به خطر می‌افتد و ممکن است دچار بیماری‌های مختلفی شویم به عنوان مثال در جایی زندگی کنیم که میکروب ها و باکتری های زیادی در آن محیط قرار داشته باشند ما به بیماری‌های مختلفی دچار می شویم ولی برای مثال اگر در روستاها و جنگل ها زندگی کنیم به خاطر هوای پاک و سالمی که در آن منطقه وجود دارد ما شاداب می شویم و عمر ما طولانی تر می شود به خاطر همین افرادی که در روستا زندگی می کنند بیشتر از افرادی که در شهر زندگی می کنند عمر می کنند. دوستان عزیز شما اگه متنی جوابی نوشته ای در ادامه مطلب برای ما بفرستید تا با اسم شما در این مطلب قرار بگیرد.

میان محیط زیست و سلامتی ما چه ارتباطی هست کوتاه

همان طوری که مطلعید، کسی رابطه ای که بین انسان و محیط زیست است را نمی تواند انکار کند. امروزه، آسیبی که از سوی انسان‌ها به محیط زیست وارد می شود باعث نگرانی شده و فکرهارا درگیر کرده است . به عبارت دیگر اکنون فعالیت های انسان باعث تغییرات در محیط زیست شده. به دلیل افزایش جمعیت و نیازی که آنها به منابع دارند؛ مجبور به رفع نیازهای خود از محیط زیست شده اند. ب طور مثال قطع درختان برای استفاده از زمین آن برای فعالیت های عمرانی و زراعی و تغییر مسیر رودخانه برای چرای حیوانات هم باعث فرسایش زمین شده است. در واقع انسان برای بقای نسل خود باعث از بین رفتن زمین و حیوانات و گیاهان می شود. و یا حتی ریختن مواد شیمیایی و زباله کارخانجات و کشاورزی که سرشار از مواد مضر برای حیوانات و گیاهان و طبیعت و حتی انسان است نیز باعث بهم زدن اکوسیستم می شود. انسان‌ها با در پیش گرفتن روش های افراطی در زمینه های عمرانی و.. باعث بر همزدن تعادل طبیعت شده اند. علاوه بر آن مواد زائدی که تجزیه نمی شوند نیز به مواد سمی تبدیل می شوند. و استفاده بی رویه از منابعی که تجدید ناپذیرند هم خطری برای نسل آینده و محیط زیست به شمار می اید. بنابر این باید به این موضوع توجه داشت و آن را نادیده نگرفت و برنامه ریزی های مناسبی که در این زمینه تاثیر گذارند را انجام دهیم.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

نویسنده : هر چه محیط زیست ما تمیز تر و پاک تر. باشد سلامتی ما بیشتر حفظ می شود.

مهدی : کتاب ادب توست، اگر تمرین کنی اگاه میشوی اما اگر تمرین نکنی نادان و بی ادب خواهی شد پس روی ادبت کار کن ارسال شده توسط مائده صبری. گیاهان کربن دی اکسید را می گیرند و رشد می کنند. جانوران مانند گاو و گوسفند آنرا می خورد و بعد از تغذیه آنها و بزرگ شدن جانوران غذای ما در سفره هایمان میشود. ما هم در آن شرایط بزرگ تر میشویم و با تنفس، دوباره کربن دی اکسید تولید می کنیم که این زنجیره ای بین انسان و طبیعت. غذایی که انرژی ما را برای ادامه حیات خود تأمین می کند از محیط زیست است. اگر در جایی هوا آلوده باشد ما آنرا تنفس میکنیم و بخاطر همین اگر هوا آلوده باشد ما مریض میشویم. ویتامین و قدرت بدنی ما نیز از میوه ی دختان تامین می شود. …. و دیدن کل و کیاه باعث شا دابی ما می شود. به نظر من هرچقد محیط زیست ما سالم و تمیز باشد مثلا هوای پاکی داشته باشیم یا آب های تمیز به همان میزان از بدنی سالم برخوردار میشویم. به نظرم زندگی ما به زندگی محیط زیست وابسته است. درحفظ آن کوشا باشیم. آیدا فائض. ما باید خودمان به فکر محیط زیست باشیم تاشاید محیطی برای نسل اینده هم باقی بماند. انسان ها نیاز به اکسیژن دارن واین اکسیژن از طریق محیط زیست تعمین میشود اگر ما محیط زیست را خراب کنیم به سلامتی خودمان صدمه می زنیم. اگر هوا پاکیزه باشد ماهم سلامت هستیم و هیچگاه دچار بیماری بدی نمی شویم. …. اسمون ابی زمین پاک حق همه ی ما ادم ا هاست.

یگانه خاننتاج : نظر من این است که ما باید برای حفظ محیط زیست خود بکوشیم تا اینکه سالم بمانی واگر کسانی که برای حفظ محیط زیست خود نمی کوشند قطعا دچار بیماری خواهند شد.

ناشناس : پاک بودن محیت زیست بر سلامت جسم تصغیر می گذارد.

ریما : اگر ما محیط زیست را کثیف کنیم به خودمان بر می گردد و به ریه های خودمان اسیب می زند برای همین است که می گویند هر چه کنی به خود کنی.

سارا : ما باید مراقب محیط زیست و سلامتی خودمان باشیم چون انها اهمیت زیادی برای ما دارند واگر هر کدامشان نباشند برای ما مشکلات زیادی به وجود می اید.

سوگند امینی : هر چه محیط زیست ما تمیز تر و پاکتر باشد ، سلامتی ما بیشتر حفظ می شود و هر چه محیط زیست ما آلوده تر و کثیف تر باشد، سلامتی ما بیشتر به خطر می افتدو ممکن است دچار بیماری های مختلف شویم.

نویسنده : به نظر من غذای ما از محیط زیست میاید پس باید مراقب محیط زیست بود.

نویسنده : هرچه در هوا co2کم تری وجود داشته باشد ما اکسیژن بهتری تنفس میتوانیم بکنیم و به همین دلیل میتوان وسایلی را که هوا را الوده میکند را استفاده نکنیم البته که خود ما کربن دی اکسید تولید میکنیم.

زهرا : اگر محیط ماآلوده باشد سلامتی ماهم درخطر است اگر محیط ما کثیف باشد سلامتی چع بدرد ما میخورد.

سارا : هر چه ما در فضای پاکیزه تر و تمیز تری زندگی کنیم به ندرت دچار مریضی میشویم و همین طور باید سعی کنیم در خانه ها گل ها و گیاهان بیشتری داشته باشیم تا اکسیژن زیادی دریافت کنیم ، باید سعی کنیم درجاهایی که درخت ها و نهال ها بیشتر هستند زندگی کنیم تا کمتر دچار بیماری بشویم.من از نظر سحر و یگانه بسیار خوشم اومد.

فاطمه : هرچه قدر محیط زیست سالم وتمیزی مانند هوای پاک آب تمیز گوارا… داشته باشیم به همان میزان ازبدنی سالم وشاداب نیز بر خوردار بود.

نیایش سلطانی نژاد : سلام ببخشید وقتی که من متن شما را خواندم برایم سوالی پیش امد سوالم این است که: چگونه بدن ما سالم تر و با نشاط تر میشود اگر محیط زیستی سالم و تمیز داشته باشیم؟
با اجازتون من از متن شما برای انشایم استفاده کردم و میخواستم دلیل این رویداد را هم ذکر کنم و گفتم که از خود شما بپرسم.

هانیه جعفری فر : اگر محیط زیست سالم و تمیز باشد،بدن مانیز سالم خواهد بود..

محمد عرشیا رضوانیان : نظرمن این است که محیط زیست نقش دارد یعنی حیوانات از درختان تغذیه می کنند وماهم ازحیوانات استفاده می کنیم پس بایدازمحیط زیست حفاظت کنیم.

ناشناس : جانوران از هوای پاک استفاده می کنند و به ما تغذیه می رسانند.

نویسنده : اگر محیط زیست نباشد ما کاغذ نخواهیم داشت و اگر کاغذ نداشته باشیم نوشتن روی چیز های دیگر برای ما سخت خواهیم بود.

ریحانه : ما با کاشت درختان و جلوگیری از ریختن زباله در محیط زیست می توانیم سلامتی خود را تضمین کنیم و با نکردن این کارها و ضد اینها عمل کردن سلامتس خودمان هم در خطر است .

هستی : اگر محیط زیست الوده باشد همه ی جانوران و انسان ها دچار بیماری های مختلف میشوند چون محیط زیست به همه ی ما حتی جانوران هم اکسیژن تولید میکند.

نادیا کشاورز : محیط زیست اکسیژن تولید می کند وباعث سلامتی ما میشود.

رامتین رجبی :‌ انسان هااز آب وغذا استفاده می کند ودرخت هاهم مثل مااز آب وغذااستفاده می کنند.

زهرا رحیمی : هر چقدر محیط زیست سالم و تمیزی مانند هوای پاک آب تمیز گوارا و …… داشته باشیم به همان میزان از بدنی سالم و شاداب نیز برخوردار خواهیم بود.

سمانه : هرچه محیط زندگی ما تمیز و پاکیزه تر باشد،ما هم سالم تر میمانیم،پس یاید برای تمیزی محیط زیست بکوشیم…

نگار صفایی : من فکر می‌کنم که وقتی محط زیست آلوده شود جانوران از بین می روند و آنها می توانند زندگی کنند ماهم ازبین می رویم و نمی توانیم زندگی کنیم. زندگی مابه نعمتهای خدادادی بسته است و اگر از بین برود ماهم از بین می رویم.

نویسنده : در طبیعت چیزی بسیار مهم است که همه ی جانداران زنده به ان احتیاج دارند که نام ان اکسیژن است و اگر نباشد هیچ چیزو هیچ کسی نخواهد بود.

سارا : هر چه محیط زیست ما تمیز و پاک باشد سلامتی و عمر ما خوب و بیشتر خواهد بود.

سینا : هر قدر محیط زیست تمیز تر باشد گیاه ها بهتر رشد می کنند و هر چقدر گیاهان بهتر رشد کنند هوا تمیز تر است و انسان ها سلامت تر هستند.

نویسنده : ما با استفاده از ماشین های شخصی و تک سرنشین هوا را الوده می کنیم و باعث این می شویم که هوای الوده وارد شش ها و ریه های خودمان شود ما اگر درختان را قطع کنیم اکسیژن کافی و تمیز برای ما تولید نمی شود و ما و موجودات زنده با کمبود اکسیژن خواهیم مرد.

پارمیدا : هرچه محیط زیست ما سلامت تر باشد ما نیز سالم تر هستیم و هرچه آلوده و کثیف تر باشد ممکن است مانیز دچار بیماری شویم با افزایش جمعیت خود انسان ها نیز به محیط زیست آسیب می زنند و با قطع درختان هم سلامت انسان ها و هم حیوانات و به خصوص طبیعت را به خطر می اندازند به هیچ وجه این کار درست و شایسته نیست چون درختان باعت اکسیژن مورد نیاز جانداران می‌شوند..

زهرا یزدان پناه :‌اگر طبیعت تمیز باشه ما میتوانیم با خیال راحت زندگی کنیم و شاداب باشیم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
رذنمررریدم 1 سال قبل
1

ریدم به این جواب

رذنمررریدم 1 سال قبل
2

ریدم به این جوابتون

0
ناشناس 1 سال قبل

افرین به تو

❤پیپدبپیپپبپ 1 سال قبل
-2

عالی بخونید چیز درستیه

الناز کبریتی 1 سال قبل
4

عالیه

الناز کبریتی 1 سال قبل
2

عالیه

خوبه 1 سال قبل
1

خوبه

ناشناس 1 سال قبل
-1

خیلی خیلی عالیه ممنونم علی سلاجقه خیلی خوبه هم کمه و هم خلاصه کرده ممنم 👍👍

پریا 1 سال قبل
-1

هرچه محیط زیست ما تمیرتر و پاکیزه تر باشد سلامتی ما بیشتر حفظ می شود هرچه محیط زیست کثیف باشد به خودمان ضربه میزندوبه خطر می افتید و دچار بیماری های مختلفی می شویمبه عنوان مثال در جای زندگی می کنیم که میکروب و........ در ان محیط وجود دارد دچار بیماری مختلفی می شویم ولی برای مثال اگر در روستا ها وجنگ ها زندگی کنیم بخاطر هوای پاک و سلامی که وجود دارد ما عمرو بیشتری میکنیم

0
الیکا 1 سال قبل

عالی پری😜

ناشناس 1 سال قبل
1

عالی بود 👍

اتنا 1 سال قبل
0

🌿 ما نباید هوا یا طبیعت را آلوده کنیم. 🌿

اتنا 1 سال قبل
0

🌿 ما نباید هوا یا طبیعت را آلوده کنیم. 🌿

عرفان 1 سال قبل
0

عالی بود

ممنون از این سایت

ناشناس 1 سال قبل
0

ضرر های شهر اینکه ممکن است دچار مشکلات تنفسی بشویم

ناشناس 1 سال قبل
-1

عالی

ناشناس 1 سال قبل
-2

بد

سامان 1 سال قبل
-1

بد

2
منا خزائی 1 سال قبل

بد

ناشناس 1 سال قبل
2

بد

ناحله 1 سال قبل
0

بد

Fm 1 سال قبل
1

خیلی عالی

2
منا خزائی 1 سال قبل

بدک نبود

🤍 1 سال قبل
0

خیلی عالی بود

ممنون🌸

1
منا خزائی 1 سال قبل

خواهش میکنم ما هرچه مطلب که دریافت کردی براتون سبط کردیم

🤍 1 سال قبل
0

خیلی عالی بود🌸

سید مهراد هاشمی زاده 1 سال قبل
0

عالی

نام من آرزو 1 سال قبل
2

خیییللللللیییییییی ممنون

دانیال 1 سال قبل
4

عالیییییییی

فاطمه 1 سال قبل
3

اگر محیط زیست آلوده شود و درختان قطع شود اکسیژن کم و دی‌اکسیدکربن زیاد میشو و در آخر موجودات میمیرند

0
فاطمه 1 سال قبل

امیدوارم خوشتون بیاد

Asal ansari 2 سال قبل
1

اگر محیط زیست آلوده شود سلامتی ما هم در خطر هست و ما باید در حفظ محیط زیست بکوشیم تا سالم بمانیم و ما میدانبم که اکسیژن را درختان سازندش هستند و اگر درختان و طبیعت از بین برود ما دیگر نمیتوانیم نفس بکشیم

ناشناس 2 سال قبل
4

خیلی خوب بود ولی کاش یکم خلاصه میشد و راحت تر میشد نوشت

ولی خوب بود ممنون از نویسنده محترم.!)------__//)

ناشناس 2 سال قبل
1

واقعا عالی بود متشکرم 🙏

ناشناس 2 سال قبل
0

و

علی 2 سال قبل
0

واقعاعالی خیلی متن خوبیه اطلاعات عمومی فردروبالا میبره

علی 2 سال قبل
-1

واقعاعالی خیلی متن خوبیه اطلاعات عمومی فردروبالا میبره

انیتا 2 سال قبل
1

عالیه

خیلی خوبه

دمتوووووون گرم مرسیییییییی

😍😍😍😍😍😍😍

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Yegane 2 سال قبل
2

ممنونم واقعا عالی لود🙏🏻👌🏻

ستایش 2 سال قبل
0

خوب بود ولی عالی هم نبود

من با نظر نویسنده خیلی موافقم ممنون نویسنده 💕💕💗💗🥰🥰😍😍

زینب 2 سال قبل
1

سلام این خیلی خیلی عالی کار

منو راحت کرد 🌷🌺🌺😆ممنونم

دلوین راد 2 سال قبل
0

ممنون عالی بود

ناشناس 2 سال قبل
-2

ممنون عالی بود

... 2 سال قبل
-2

واقعا عالی بود. و به کنفرانس من به درد خورد. ممنون.

مریم 2 سال قبل
-2

هر چقدر محیط زیست سالم و تمیزی مانند هوای پاک ،آب تمیز و گوارا و... داشته باشیم به همان میزان از بدن سالم و شاداب برخوردار خواهیم بود

فاطمه 2 سال قبل
-1

👏👏👏👏👏👏👏👏

فاطمه 2 سال قبل
1

اگر درختان نباشد ما اکسیژنی نداریم

ناشناس 2 سال قبل
0

عالی

مهدی 2 سال قبل
1

بله خیلی

® 2 سال قبل
3

خیلی کم بود

رنرتابندییدپب. ر، 2 سال قبل
1

....

رادین 2 سال قبل
1

عالییی من که راضی بودم

مائده 2 سال قبل
0

سلام خوب هستین ؟

واقعا عالی هست

-1
مرینت 2 سال قبل

مرسی خوبیم توچطوری عشقم امیدوارم توضیحم خوب باشه

۴ 2 سال قبل
0

اگر محیط زیست آلوده باشد قطعا به سلامتی ما آسیب میرسد اما اگر ما با رعایت کردن و زباله نریختن در رودخانه و محیط زندگی خود کمک به سلامتی خود میکنیم

ناشناس 2 سال قبل
0

دمتون گرم

نامشخص 2 سال قبل
0

عالی بود واقعا عالی بود

ناشناس 2 سال قبل
0

ر

0
ستاش 2 سال قبل

این چی

سارا 2 سال قبل
2

هر چه محیط زیست سالم و تمیز تری داشته باشیم بدنی سالم و شاداب خواهیم داشت

0
آفرین 2 سال قبل

آفرین

سکس 2 سال قبل
1

خر

مشگین شهر

. 2 سال قبل
2

غذا انرژی ما را برای ادامه زندگی تامین می‌کند و غذا از محیط زیست به دست می آید ما برای سالم ماندن به اکسیژن انرژی کافی (که از مواد غذایی به دست می آید) و تنفس از هوای پاک نیاز داریم که هر کدام از آنان مربوط به محیط زیست و طبیعت هستند

معصومه بهشتی 2 سال قبل
1

اگر ما به محیط زیست آسیب برسانیم به خودمان هم آسیب می‌رسانیم چون اگر درختان نباشند ما اکسیژن نداریم

اگر در جایی زندگی کنیم که آلوده کثیف باشد سلامتی ما قطعاً در خطر می‌افتدما باید خوب از محیط زیست مراقبت کنیم تا بتوانیم زندگی خوب و سالمی داشته باشیم

آیلار 2 سال قبل
1

خیلی عالی بود 👌👌

ساناز مدیری 2 سال قبل
1

عالی بود خیلی واقعا ممنونم خیلی کمکم کرد مرسی

ساناز مدیری 2 سال قبل
2

عالی بود ب نظرم

💙 2 سال قبل
0

خوبه فقط اون گزینه ی کلیک پاسخ برای اسکرین شات گرفتن اذیت میکنه

مرتضی بیات 2 سال قبل
0

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

شقایق شکری 2 سال قبل
1

خیلی عالی بود❤

ناشناس 2 سال قبل
1

عالیی

ناشناس 2 سال قبل
11

ممنون از زحمات شما

8
پرهام 2 سال قبل

خیلی خیلی خوب بود من که راضی بودم

نویسنده 2 سال قبل
3

محیط زیست را آلوده نکنیم تا زنده بمانیم.

نویسنده 2 سال قبل
3

ويتامين و قدرت بدني ما نيز از ميوه ي دختان تامين مي شود. …. و ديدن كل و كياه باعث شا دابي ما مي شود

نویسنده 2 سال قبل
3

اینکه نوشته گاو و گوسفند گیاهان رو می خورن و گیاهان هم چون دی اکسید کربن تنفس می کنن اشتباهه چون گیاهان چه هوا تمیز باشه چه کثیف همیشه دی اکسید تنفس می کنن

😁 2 سال قبل
3

خیلی خوب بود بی ایراد

ملیکا 2 سال قبل
5

خیلی خوب بود ممنون😀😀

نویسنده 2 سال قبل
7

لطفا تو ضیح خلاصه و گسترده تری بدید و مطلب را با مثال نیز طولانی نکنید

طناز😘😍 2 سال قبل
4

عالیهرچی مونا جون میکه راست

نویسنده 2 سال قبل
5

هرچه محیط زیست تمیزتروپاک تر باشد سلامتی ما بیشتر حفظ میشود

anahita 2 سال قبل
3

عالی بود .توضیح کامل و واضح هست . واقعا بهم کمک کرد😍😍😍😍😘❤💓.

مریم 2 سال قبل
5

عالی اما اگه مثال خلاصه بشه عالی تر می شه

آیناز 2 سال قبل
3

خیلی خوب بود من که از این مطلب ها برای تحقیق استفاده کردم واقعا از نویسنده که زحمت کشیده اینا رو نوشته ممنونم

رها 2 سال قبل
-1

عالی۰۰۰ با نظرت موافقم😙👏👏⚘⚘⚘😍😍😍😍😍🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🌷🌷🌼🌼🌷🌼🌼🌼🌼🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌼🌼🌸🌸🌸🌸🌸💐💐💐💐💐💐🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌺🌺🌺🌺🌺🌺🥀🌹🌹🌹🌹🌹🍁🍁🍁🍁🍁🍁♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😯😯😯🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🧒🧒🧒🧒🧒🧒🧒🧒🧒👩👩👩👩👩👩👩👩👩👩👏👏👏👏👏👏👏👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👐👐👐👐👐👐

بهار 2 سال قبل
3

به نظر من هرچقد محیط زیست ما سالم و تمیز باشد مثلا هوای پاکی داشته باشیم یا آب های تمیز به همان میزان از بدنی سالم برخوردار میشویم

مهسا 2 سال قبل
1

هوا باید پاکیزه باشد تا مریض نشویم

***** 2 سال قبل
2

خوبیش اینه که کار ما شیشمی ها رو آسون میکنن😎😎😎😎😎

مهشید 2 سال قبل
2

خیلی مطلب خوبی بود دست شما دردنکنه من که خیلی راضی هستم لطفا دوباره از این مطلب های خوب بگذاربد عالیییی

مهشید 2 سال قبل
2

خیلی برنامه ی خوبی دست شما درنکنه عالییی و بی نظیر عالییی

ناشناس 2 سال قبل
2

عالییییییییییی بود من که دوست داشتم مرسییییی

ناشناس 2 سال قبل
9

اگه کمی واضح بود میتونست عالی باشه واگه تمام متن را باهم خلاصه میکرد عالی تر میشد عالی 😊

سما 2 سال قبل
0

به نظر من عالی عالی های است

شهرام 2 سال قبل
4

خیلی عالی بود ممنون

2
ستایش برای من که ششم هستم برام خیلی خوب بود نه بلکه عالی بود 2 سال قبل

هرچه محیط زیست تمیز تر باشند مردم کمتر دچار بیماری میشوند

نویسنده 2 سال قبل
1

محیط زیست باید پاکیزه و تمیز در این شهر یا کشور ها باشد که مردم باعث بیماری نشود اگر محیط زیست ما پاکیزه و تمیز باشد مردم هیچ بیماریی نمی گیرند رعایت پارک آب جلد بسکویت و جلد بستی و یخمک ساده یا یخمک لیوانیی یا دستشویی زروری بچه ها ممنون میشه باعث آلودگی نشوید

ناشناس 2 سال قبل
1

نبایدمحیط زیست را آلوده کنیم

ریحانه 2 سال قبل
2

برای من شیشمی عالیه ♡

نویسنده 2 سال قبل
1

هر چه محیط زیست ما تمیز تر و پاک تر. باشد سلامتی ما بیشتر حفظ می شود

نا شناس 2 سال قبل
2

خیلی خیلی عالی بود.با تشکر 🌺🌷⚘

موت 2 سال قبل
0

کد رهگیری نمرات را کجا بزنیم میارد

میم ک 2 سال قبل
-1

به نظر من عالی بود

رضا 2 سال قبل
2

خیلی خوب بود

-1
باهوش 2 سال قبل

قبول دارم

نارین 2 سال قبل
0

بسیار خوب بود

آیدا 2 سال قبل
2

خیلی خوب بود. ممنون بابت زحماتتون

ایسل 2 سال قبل
1

این مطلب عالی بود مرسی

نویسنده 2 سال قبل
8

ما باید مراقب محیط زیست و سلامتی خودمان باشیم چون انها اهمیت زیادی برای ما دارند واگر هر کدامشان نباشند برای ما مشکلات زیادی به وجود می اید.سارا.

سوگند امینی 2 سال قبل
3

هر چه محیط زیست ما تمیز تر و پاکتر باشد ، سلامتی ما بیشتر حفظ می شود و هر چه محیط زیست ما آلوده تر و کثیف تر باشد، سلامتی ما بیشتر به خطر می افتدو ممکن است دچار بیماری های مختلف شویم

زهرا 2 سال قبل
2

خیلیییییییی عالیئیییی بود😍😍😍😍😍😍

3
هستی💞💞💞 2 سال قبل

دقیقا

نویسنده 2 سال قبل
3

به نظر من غذای ما از محیط زیست میاید پس باید مراقب محیط زیست بود

نویسنده 2 سال قبل
4

هرچه در هوا co2کم تری وجود داشته باشد ما اکسیژن بهتری تنفس میتوانیم بکنیم و به همین دلیل میتوان وسایلی را که هوا را الوده میکند را استفاده نکنیم البته که خود ما کربن دی اکسید تولید میکنیم

نویسنده 2 سال قبل
1

به نظر من خییییییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییییییی ععععععععععععاااااااااااااااااااااللللللللللیییییییییییییییی ببووووووووووووووووددد

امیر 2 سال قبل
4

خوب بود ولی زیاده

فاطمه 2 سال قبل
4

هرچه قدر محیط زیست سالم وتمیزی مانند هوای پاک آب تمیز گوارا… داشته باشیم به همان میزان ازبدنی سالم وشاداب نیز بر خوردار بود

ناشناس 2 سال قبل
2

خوب است

سودا 2 سال قبل
6

ما باید از محیط زیست مراقبت کنیم

4
آثنا 2 سال قبل

منم باهات موافقم

نویسنده 2 سال قبل
3

ارتباط زیاد

نویسنده 2 سال قبل
6

به نظر من زندگی به محیط زیست وابسته است

نویسنده 2 سال قبل
0

نکس خیلی جذابیداداش لای داری😘❤😱

نگار صفایی 2 سال قبل
4

من فکر می کنم که وقتی محط زیست آلوده شود جانوران از بین می روند و آنها می توانند زندگی کنند ماهم ازبین می رویم و نمی توانیم زندگی کنیم. زندگی مابه نعمتهای خدادادی بسته است و اگر از بین برود ماهم از بین می رویم

ناشناس 2 سال قبل
3

بسیار عالی بود

فاطمه 2 سال قبل
2

خیلی عالی بود برای تحقیقم خوب بود

نگین 2 سال قبل
3

خیلی خوب و کامل است🌼🌼

Samane 2 سال قبل
2

ممنون از زحماتتون خیلی خیلی خیلی خوب بود

مهسا 2 سال قبل
1

خیلی خوب بود😆😆😆عالی بود

سمانه 2 سال قبل
2

هرچه محیط زندگی ما تمیز و پاکیزه تر باشد،ما هم سالم تر میمانیم،پس یاید برای تمیزی محیط زیست بکوشیم..

نویسنده 2 سال قبل
5

محیط زیست اکسیژن تولید می کند وباعث سلامتی ما میشودنادیا کشاورز رحیمیکلاس ششممدرسه ی فرهنگیان

پری جونننی 2 سال قبل
3

ما با دستانمان طبیعت خودمان را از بین میبریم

پری جونننی 2 سال قبل
5

عالی بود.👍👍👍❤

ساغر 2 سال قبل
3

ما به جای استفاده از طبیعت داری ان را نا بود می کنیم

Devine johnson 2 سال قبل
2

I love you to veblag

مانیا 2 سال قبل
1

تو چند سالته

یگانه 2 سال قبل
5

یا خدا من واسه چی میرم گوگل بقیه واسه چی میرنبابا برین عشق و حال♤

سارا 2 سال قبل
1

سلام عالی بود. ممنون دستتون درد نکنه 😉🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻😁😁😁😁😊😊😊😊

نویسنده 2 سال قبل
5

ما به اندازی حیوان هم شعور نداریم

نویسنده 2 سال قبل
7

ما با کاشت درختان و جلوگیری از ریختن زباله در محیط زیست می توانیم سلامتی خود را تضمین کنیم و با نکردن این کارها و ضد اینها عمل کردن سلامتس خودمان هم در خطر است .ریحانه

یگانه 2 سال قبل
2

عالی

سارا 2 سال قبل
3

آفرین موافقم 🤔

نویسنده 2 سال قبل
6

ddما با استفاده از ماشین های شخصی و تک سرنشین هوا را الوده می کنیم و باعث این می شویم که هوای الوده وارد شش ها و ریه های خودمان شود ما اگر درختان را قطع کنیم اکسیژن کافی و تمیز برای ما تولید نمی شود و ما و موجودات زنده با کمبود اکسیژن خواهیم مرد

3
2552 2 سال قبل

عالییییییییییییییی

2
فاطمه هستم 2 سال قبل

تو عشقمی💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏

نا شناس 2 سال قبل
2

خیلی خوب بود یعنی عالی

علی سلاجقه 2 سال قبل
9

میان محیط زیست و سلامتی ما چه ارتباطی هست رابطه انسان با طبیعت و در واقع محیط زیست اطرافش انکار کردنی نیست چرا که غذایی که انرژی ما را برای ادامه حیات تامین می کند از محیط زیست اطرافمان تهیه می شود در این مقاله به ارتباط میان محیط زیست و سلامتی جسمی و روانی انسان اشاره شده است

1
M 2 سال قبل

عالیییییییییییییییییییییییی

3
A 2 سال قبل

بیست

2
Mohadeseh 2 سال قبل

عالیه اما خودشون اینو نوشتن

ناشناس 2 سال قبل
4

ممنون بابت این جواب که در اختیار ما گذاشتید

پارمیدا 2 سال قبل
5

هرچه محیط زیست ما سلامت تر باشد ما نیز سالم تر هستیم و هرچه آلوده و کثیف تر باشد ممکن است مانیز دچار بیماری شویم با افزایش جمعیت خود انسان ها نیز به محیط زیست آسیب می زنند و با قطع درختان هم سلامت انسان ها و هم حیوانات و به خصوص طبیعت را به خطر می اندازند به هیچ وجه این کار درست و شایسته نیست چون درختان باعت اکسیژن مورد نیاز جانداران می شوند.

نویسنده 2 سال قبل
2

ما باید تلاش کنیم تا محیط زیست را سالم نگه داریم زیرا هر چه محیط زیست پاک تر باشد عمر ما نیز طولانی تر می شودفاطمه

نویسنده 2 سال قبل
0

اگرطبیعت تمیزباشه مامیتونیم باخیال راحت زندگی کنیم وخوشبخت شویم

نویسنده 2 سال قبل
1

به حرف پارمیدا در بالا توجه نکنید چون اون نظر خودشو نگفته بلکه از روی کتاب خودش نوشته که تو کلاس معلممون جواب داد 👅👅

😗 زهرا ترقی 😗 2 سال قبل
4

اگه کم مداد و دفتر و و به اندازه استفاده کنیم و وسایل های باز یافتی رابازیافت بکنیمبکنیم

ناشناس 2 سال قبل
1

خوب

.............. 2 سال قبل
0

خوبه استفاده کنید

محمدباقر 2 سال قبل
1

به نظر من درحال حاضر بیشتر از قبل نیاز به مراقبت از محیط زیست داریم وباید با رعایت پاکیزگی در همه جا وانجام نکات بهداشتی این کار راانجام دهیم به خصوص ریختن زبالهدر رودخانه وجوی ها

نویسنده 2 سال قبل
2

اگر محیط زیست نبود اکسیژن وکربن دی اکسید هم نبود وسلامتی ما هم درخطر می افتاد.پس محیط زیست وسلامتی ما به هم مربوط است؛اگر محیط زیست(طبیعت و…)را کثیف کنیم یعنی به سلامتی خود لتمه زدیممانین

مهرانه 💖❣️♥ 2 سال قبل
0

عالی بود👌🏻👌🏻👌🏻مر۳۰

هانیه کارگر 2 سال قبل
2

عالی بود مرسی

لیانا 2 سال قبل
1

هرچه بیشتر به طبیعت برسیم و کم تر کثیفش کنیم عمر و سلامتی ما و عزیزانمان بیشتر می شودو ممنون از مطالب عالی شما 🎁

ریحانه اسماعیلی 2 سال قبل
0

دوستان ممنون

فاطمه 2 سال قبل
1

فاطمه :به نظر من اگر محیط زیست تمیز تر و پاکیزه تر باشد ماهم سالم می مانیم و هوای پاک تلفظ میکنیم

و 2 سال قبل
0

ت

یلدا دوست دار 2 سال قبل
0

محیط زیست اکسیژن تولید می کند وما انسان هاهم برای سلامتی به اکسیژن نیاز داریم

محمد 2 سال قبل
4

سلامتی ما کاملا وابسته به محیط زیست می باشد و اگر آسیب به محیط زیست برسد و مثلاً هوا یا منابع آبی آلوده شوند، در نتیجه ما نیز بیمار می شویم و سلامتی ما به خطر می افتد.

-2
آریا 2 سال قبل

خب که چی دیدم بهت

منا 2 سال قبل
0

خوببود

حلیا پارسه 2 سال قبل
0

به نظر من این دنیا هم زندگی میکنیم برای سلامتی ماست و ما نباید درختان را قطع کنیم وقتی میریم جنگل آتیش و رها نکنید خلاصه مراقب باشیم که این زمین خوشگلمون از دست ندهیم و مراقب سلامتی خودمون باشه

خلیلی 2 سال قبل
0

خیلی خوبه

نویسنده 2 سال قبل
3

محیط زیست درختان و طبیعت زیبایی دارد که همه ی انسان ها و حیوانات به آن طبیعت نیاز دارند ☺

Z 2 سال قبل
-1

سلامتی ما کاملا وابسته به محیط زیست می باشد و اگر آسیبی به محیط زیست برسد و مثلاً هوا با منابع آبی آلوده شوند در نتیجه ما نیز بیمار می شویم و سلامتی ما به خطر می افتند

ناشناس 2 سال قبل
1

عالییی

؟؟،،؟؟ 2 سال قبل
1

عالییی

نازنین 2 سال قبل
-1

خوب بود💛💚❤💙

ناشناس 2 سال قبل
-2

عالیه تحقیقشون

زهرا طرلانی 2 سال قبل
-2

خیلی عالیه

نویسنده 2 سال قبل
-2

خیلی عالی

ناشناس 2 سال قبل
1

خوبه

حسام الدین جعفرزاده 2 سال قبل
7

به نظر من آلوده شدن طبیعت که باعث به خطر افتادن سلامت انسان میشود. از دو شاخه تشکیل میشود. یک شاخه از طریق عوامل انسانی و یک شاخه از نظر عوامل حیوانی. عوامل انسانی که خودتان میدانید همان قطع کردن درختان یا مواد سمی کارخانه ها که به رود ها میریزد. خب حالا عوامل حیوانی:وقتی حیوانات باهمدرگیرمیشوند به درخت ها اسیب میزنند و شاید به گونه ای شود دوحیوان یا چند حیوانی که باهم جنگ میکنند به سنگ بزرگی برخورد کنند که باعث جلوگیری از جاری بودن رود خانه شود و در نتیجه از بین رفتن گیاهان که در مناطق کم باران رشد میکردند و اگر هم گیاهان در آن منطقبه هوای تمیز تولید نکنند سلامتیانسان به خطر می افتد

2
حسام الدین جعفرزاده 2 سال قبل

عالی بود داداش دمت گرم

1
ناشناس 2 سال قبل

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حسام الدین جعفرزاده عالی عالییییییییی مرسی 2 سال قبل
2

محیط زیست را میتوانیم به یک مادر دلسوز تشبیه کرد که هم برای ما غذا میدهد هم برای سلامتی ما جانفشانی میکنند. شما به این سوال من جواب بدید. آیا شما با یک مادر دلسوز بد رفتاری میکنید و سعی میکنید که آن را از بین ببرید؟ خب قطعا نه.

نویسنده 2 سال قبل
2

هوا ی تمیز بیماریه ی های کمتر

شهرزاد 2 سال قبل
-1

هوای تمیز تر بیماری کمتر

محمد کریم پور 2 سال قبل
-1

عالی درسته

نویسنده 2 سال قبل
0

ریحانه ،اگر محیط زیست ما تمیز و پاکیزه تر باشد بر روی سلامت ما هم تاثیر دارد و ما بدنی سالم وعمری طولانی تر داریم اما محیط زیست کثیف و ناپاک به سلامت ما تاثیر می گذارد عمر ما کوتاه ه تر میشود سلامتی ما به خطر می افتد و مریض میشویم پس ما نتیجه میگیریم که با ید تلاش کنیم محیط زیستی سالم و پاک دشته باشیم تا مریض نشویم .

خوب 2 سال قبل
4

خوب بود

نویسنده 2 سال قبل
4

اگر درختان نباشند ما اکسیژنی نداریم محمد قائنی

محمد حسام شارخی پور 2 سال قبل
5

خیلی خیلی خوب و عالی بود…

نویسنده 2 سال قبل
3

سلام به نظر من اگر برق های آبی را جایگزین سوخت های فسیلی کنیم در هوا آلودگی کمتر می شود و ما بیشتر عمر می کنیم ولی چون ایران کشوری نیمه خشک و خشک است نمی توان آب را جای گزینه برق حرارتی کنیم اگر ما صرفه جویی کنیم در آب و کاغذ می توانیم دنیای پاکیزه داشته باشیم چون اگر آب را اسراف نکنیم برق آبی جایگزین برق حرارتی می شود و اگر کاغذ را اسراف نکنید درختان کمتری قطع میشود و زندگی پاکیزه تری داشت امید وارم با هم کاری خود بتوانیم زندگی وعمر طولانی داشته باشیم سیده نادیا حسینی

محمد حسام حسینی 2 سال قبل
0

متنش خیلی بد بود ما معلمم به خاطر این متن بد من رو دعوا کرد و نمره کم کرد از من

محمد صالح دهقانی 2 سال قبل
2

هـــــــر چه قدر محیط زیست سالم و تمیزی مانند

نویسنده 2 سال قبل
3

هــــــر چقدر محیط زیست سالم و تمیزی مانند

دنیا 2 سال قبل
3

خوب بود

Mmmmmmmm 2 سال قبل
4

عالی بود

0
ناشناس 1 سال قبل

عالی بود

0
ناشناس 1 سال قبل

عالی بود

جووون 2 سال قبل
5

خوب بود

❤️ریحانه ❤️💎❤️رمزی❤️ 2 سال قبل
1

سلام از سازندش ممنون بد نبود یعنی بهتر هم میشد 🙂

نویسنده 2 سال قبل
2

جنبه ی مثبت : هرچه محیط زیست سالم تر باشد بدن ما نیز سالم است و کمتر دچار بیماری می شویم

ترنم جعفری 2 سال قبل
1

هرچه محیط زیست پاک تر و تمیز تر باشد سلامتی و شادابی بدن ما بهتر است

ناشناس 2 سال قبل
2

واقعا خوشم اومد از نظر هاتون

امیر مهدی طالبی 2 سال قبل
0

اگر محیط زیست نباشد زندگی ما هم از بین می رود

ناشناس 2 سال قبل
0

عالی

زینب 2 سال قبل
0

ما خوب باید از محیط زیست مراقبت کنیم تا بتوانیم زندگی خوب و سالم داشته باشیم

0
علی 1 سال قبل

دمت گرم زینب چه چیزه تعصیر گذاری گفتی

نویسنده 2 سال قبل
2

اگر درجایی زندگی کنیم که آلوده و کثیف باشد ، سلامتی ماهم قتعا در خطر می افتد.

0
ناشناس 2 سال قبل

خیلی خوب بود خیلی ممنون از شما

برای پاسخ کلیک کنید