ماجرای قتل پدر توسط پسر به خاطر پول در مشهد آتش کشیدن بدن

ماجرای قتل پدر توسط پسر برنامه فیلم عکس علت مرگ به آتش کشیدن جنازه مقتول در مشهد از سایت دانلود کنید. در مشهد اتفاقی ناگوار افتاده است که در آن پدری به خاطر اینکه برای خانواده خود پول خرج نمی کرد در حالی که پول زیادی داشت توسط پسرش سوزانده شد.

جزئیات سوزاندن پدر توسط پسر به خاطر پول

در مشهد پسری که پدرش برای خانواده آنها پولی خرج نمی کرد و ناخن خشک بود توسط پسرش سوزانده و کشته شد خواهر این پسر می‌گوید که در آن زمان من کوچک بودم ولی سر سفره بودم دیدم که درون غذای پدرم قرص خواب آور نیستند و رفته بودم اتاق و بعد از مدتی صدای پدرم به خش خش افتاد.

علت قتل پدر توسط پسر به خاطر پول در مشهد

پسر بزرگ خانواده در اعترافات خود گفت خانواده ما خانواده بی پولی نبود ولی پدر ما هیچ پولی برای ما خرج نمی کرده و معمولاً یک فرد مستبد و کسی بود که به خانواده خود اهمیتی نمی‌داد به خاطر همین درون غذای او قرص خواب آور ریختم و روی سر رول نایلون کیسه فریزر کشیدم آب درون کیسه گاز پر کردم.

حکم مجازات قاتل پدر سوزانده شده چیست ؟

هنوز هیچ حکمی برای پسر که پدر خودرو کشته بودن دادند ولی فکر می‌کنیم که حکم قصاص باشد و احتمالاً به زندان می افتد.پس از اینکه پدر خود را با گاز طبیعت کرد برو به خارج از شهر بود و در جنگل بدن او را سوزاند و او را کشت و دیگر از آن زمان پدر بود دیده نشده بود تا اینکه این پرونده باز شد اطلاعات تکمیلی کامل تری را برای شما اضافه می گذاریم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید