برنامه چک کردن تلگرام توسط افراد ( دانلود رایگان )

برنامه چک کردن تلگرام  توسط افراد ( دانلود رایگان )

برنامه تلگرام چکر اندروید و ای او اس یک برنامه که توسط عده ای به فروش میرود،همینک از نکس دانلود رایگان دریافت کنید

اما در حقیقت این برنامه کار خاصی انجام نمیدهد و یک آموزش ساده است… .با نکس لود همراه باشید تا روش این کار را یاد بگیرید. اینکار نیاز به هیچ نرم افزار یا برنامه ای ندارد و از خود برنامه تلگرام شما میتوانید چک کنید و ببینید چهه کسانی به اکانت شما وصل هستند و سیستم ، ای پی و یا حتی مدل گوشی آنها چیست!روش کار بدین صورت است که شما باید ابتدا وارد اکانت تلگرام خود بشوید .

دانلود برنامه کی منو در تلگرام چک میکنه

توضیحات کامل :

بعد از این کار وارد بخش تنظیمات میشود ، سپس گزینه Privacy and Security را بزنید و وارد این بخش بشوید.

در این قسمت امکانات زیادی برای امنیت شما در نظر گرفته شده است ، از ورود دو مرحله ای تا رمز گذاشتن روی نرم افزار و… اما ما با این بخش ها هیچ کاری نداریم.

برای مشاهده افراد متصل به اکانت خود شما باید گزینه Show all sessinos را بزنید ، در این بخش در قسمت بالا دستگاه خود شما را نشان میدهد و در قسمت پایین تمام دستگاه هایی که به تلگرام شما متصل بوده اند و یا همچنان متصل هستند.

روش های استفاده :

شما با توجه به نام دستگاه و ای پی آن میتوانید بفهمید که شخص متصل بها کانت تلگرام شما چه کسی است البته ممکن است ان شخص دیگر به اکانت تلگرام شما متصل نباشد.

روش دیگر نیز برای فهمیدن اینکه کسی به اکانت تلگرام شما متصل است یا خیر این است که شما یک بار اکانت تلگرام خود را لوگ اوت کنید (از آن بیرون بروید) سپس برنامه را باز کرده و شماره خود را بزنید اگر کد به سیم کارت شما اس ام اس شد به این معنی میباشد که در حال حاظر نشست فعالی در اکانت تلگرام شما وجود ندارد!

چک کردن تلگرام

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید