کانال تلگرام مداحی حاج مهدی رسولی

کانال تلگرام حاج مهدی رسولی

حاج مهدی رسولی کیست ؟ آدرس کانال مهدی رسولی همراه با لینک ورود به کانال در نکس لود دریافت کنید . کانال تلگرام مداحی حاج مهدی رسولی یکی از مداحان جوان و معتقد میباشد ، حاج مهدی یکی از برترین مداحان در سبک زنجانی است و به دلیل اجرای بسیار خوب این سبک شهرت یافته است .

کانال تلگرام حاج مهدی رسولی

او در یکی از مصاحبه های خود در رابطه با اهل بیت گفته است: نوکری برای اهل بیت یکی از پر افتخار ترین کارها برای من و تمامی شعیان است.من خیلی دوست داشتم که از نوکری برای اهل بیت بی نصیب نمانم پس از سنین کودکی یعنی ده سالگی مداحی را شروع کردم.اولین مداحی من در رابطه با دفاع مقدس بود که در شب عاشورا در مسجد جامع اتفاق افتاد .

فعالیت های مهدی رسولی :

یکی از آخرین فعالیت های حاج مهدی رسولی مربوط به همین چند روز پیش یعنی تاریخ 17 اسفند 1395 میشود که در برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در شلمچه شرکت داشت ، او در این مراسم با مداحی و نوحه سرایی فضایی بسیار معنوی را فراهم ساخت.او کارش را هم خوب بلد بود!در اینم مراسم وی بسیاری از مداحی ها را به خوبی اجرا کرد ، خیلی عالی نوحه سرایی کرد.با وجود او امسال مراسم حال و هوایی عجیب داشت و پر شور تر از همیشه بود.امیدواریم که در سال های بعدی نیز حاج مهدی در اینگونه مراسم ها حضور پیدا کند و دوباره با نوحه سرایی هایش ، یک فضای معنوی بسازد.

آدرس کانال :

شما دوستان عزیزی اگر از طرفداران این شخص هستید و میخواهید اورا دنبال کنید ، باید بگوییم که خوشبخاته حاج مهدی رسولی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام پیج و کانال دارند که زیر نظر خودشان اداره میشود.شما عزیزانی که به حاج مهدی رسولی علاقه مند هستید و دوست دارید کارهایش را دنبال کنید میتوانید در کانال او عضو شده و یا پیج اینستاگرام او را فالو کنید.از لینک های زیر شما میتوانید به پیج و کانال حاج مهدی دسترسی داشته باشید و اورا دنبال کنید.

کانال تلگرام : mahdirasuli_ir
پیج اینستاگرام: mahdirasuli_ir

کانال مهدی رسولی

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
-1

با عرض سلام ما ارادت خاصی به ابا عبدالله و ماه محرم دا

س ش 2 سال قبل
0

خوبه

محمدعلی 2 سال قبل
1

خیلی عالی

فاطمه کمندی 2 سال قبل
1

مداحی حاج مهدی رسولی عالیه فوقالعاده هست اجرا با حضرت زهرا ص

ناشناس 2 سال قبل
0

سلام وقت بخیرمداحیهای اقای حاج مهدی رسولیواقعاعالیستاجرایشان باارباب بی کفن اقااباعبداللهالتماس دعای فرج

ندافلاحی 2 سال قبل
-2

حاج مهدی رسولی واقعاََعالی هستن ممنون وسپاس ازشون

محمد مهدی 2 سال قبل
0

با عرض ادب وسلامصدای پر سوز وعالیییییی ایشان حال وهوای همه رو حسینی کرده

ناشناس 2 سال قبل
0

خیلی عالب

برای پاسخ کلیک کنید