آزمایشی طراحی کنید که بتوان با آن وجود آنزیم تجزیه کننده نشاسته را در بزاق نشان داد صفحه 112 کتاب علوم تجربی هفتم 

صفحه ۱۱۲ کتاب علوم تجربی پایه و کلاس هفتم آزمایشی طراحی کنید که بتوان با آن وجود آنزیم تجزیه کننده نشاسته را در بزاق نشان داد از سایت نکس لود دریافت کنید.

درسنامه آموزشی علوم تجربی کلاس هفتم فصل سیزدهم سفر غذا

با سلام خدمت شما دوستان عزیز در این مطلب می خواهیم جواب صفحه ۱۱۲ کتاب علوم تجربی پایه و کلاس هفتم را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم در این سوال پرسیده شده است که آزمایشی طراحی کنید که بتوان با آن وجود آنزیم تجزیه کننده نشاسته را در بزاق نشان داد. اولین گوارش غذا در دهان انجام میشود که زبان غذا را با بزاق ترکیب میکند و خمیری به دست می آید. نانی که توسط بزاق دهان کاملا تجزیه شده،از داخل ظرف قرار داده شده با لوگول تغییر رنگ نمی دهد ولی نانی که ابتدا در دهان شیرین نبود بعد از گذشت زمان در دهان شیرین میشود،نشاسته تبدیل به قند ساده می شود اما نشاسته ما با لوگول تغییر رنگ نداد. آزمایش من این است که تکه نانی در دهان خود قرار داده و بجویم یا نگه داریم وپس از مدتی میبینیم که نان ما شیرین میشود و این بخاطر آنزیم تجزیه کننده ی بزاق است.

منظر عیسی زاده : من هم این آزمایش را انجام دادم و جواب درست را مانند شما به دست اوردیم لطفا جوابتان را ادامه دهید ممنون میشم .

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
امیر 2 سال قبل
2

بده

خوب بود 2 سال قبل
0

خیلی ممنون

ناشناس 2 سال قبل
-2

موافقم..^-^

-2
ریحانه 2 سال قبل

ممنون خوب بود..♡

برای پاسخ کلیک کنید