ابر قدرت هایی که سال ها به استثمار ملت های محروم پرداخته اند آیا حاضرند به راحتی از ثروت های این کشورها چشم پوشی کنند؟ فکر می کنید آنها چه برنامه هایی برای ادامه غارتگری در کشور ما دارند؟ صفحه 100 پیام های آسمان نهم

جواب فعالیت کلاسی صفحه ۱۰۰ کتاب پیام های آسمان پایه نهم ابر قدرت هایی که سال ها به استثمار ملت های محروم پرداخته اند آیا حاضرند به راحتی از ثروت های این کشورها چشم پوشی کنند؟ فکر می کنید آنها چه برنامه هایی برای ادامه غارتگری در کشور ما دارند؟ از سایت نکس لود دریافت کنید.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

مهدی : خیر آنان می خواهند سایر ملت ها پیوسته آنان باشند تا بتوانند محصولات خود را به ایشان داده و ثروت آنان را چپاول کنند و از رش های آنان برای دستیابی به این هدف تحریم، جنگ و … است.

نویسنده : خیر آنان می خواهند سایر ملت ها پیوسته آنان باشند تا بتوانند محصولات خود را به ایشان داده و ثروت آنان را چپاول کنند و از رش های آنان برای دستیابی به هدف ایجاد اختلافات دینی و عیقدتی – شعله‌ور کردن اتش جنگ بین کشورها – مشغول نمودن مردم مسلمان به مساعل غیراخلاقی و دور نمودن آنها از فضای معنوی و دینی – بیگانه کردن مردم نسبت به روحیه‌ کار و تولید اقتصادی و عادت دادن آنها به مصرق‌گرایی و استفاده از کالاهای خارجی..

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
نویسنده 2 سال قبل
0

خیر آنان می خواهند سایر ملت ها پیوسته آنان باشند تا بتوانند محصولات خود را به ایشان داده و ثروت آنان را چپاول کنند و از رش های آنان برای دستیابی به هدف ایجاد اختلافات دینی و عیقدتی – شعله ور کردن اتش جنگ بین کشورها – مشغول نمودن مردم مسلمان به مساعل غیراخلاقی و دور نمودن آنها از فضای معنوی و دینی – بیگانه کردن مردم نسبت به روحیه کار و تولید اقتصادی و عادت دادن آنها به مصرق گرایی و استفاده از کالاهای خارجی.

برای پاسخ کلیک کنید