در روزهای طوفانی امکان این که سقف شیروانی خانه های قدیمی کنده شود زیاد است توضیح دهید صفحه 63 علوم ششم

جواب فکر کنید صفحه ۶۳ کتاب علوم تجربی پایه ششم در روزهای طوفانی امکان این که سقف شیروانی خانه های قدیمی کنده شود زیاد است توضیح دهید از سایت نکس لود دریافت کنید.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

مهدی : وزش سریع هوا از سطح بالایی شیروانی باعث کم شدن فشار هوا در بالای شیروانی می شود که این خود باعث می شود هوای داخل خانه نیروی به سمت بالا به شیروانی وارد می کند که اگر این نیرو زیاد باشد می تواند حتی موجب کنده شدن شیروانی بشود.

ناشناس : وقتی طوفان شروع میشود اگر سقف به خوبی پوشانده نباشد هوا از سوراخ ها وارد سقف میشود وبه دلیل ان نیرو ممکن است سقف کنده شود در خانه ها امروزی درصد این اتفاق کم است اما چون استحکام خانه قدیمی کم بود ممکن این عمل اتفاق بی افتد.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
-1

چون استکا‌ک سقف شیروانی خانه هایتستکاک کپی بود

ناشناس 2 سال قبل
-1

وقتی طوفان شروع میشود اگر سقف به خوبی پوشانده نباشد هوا از سوراخ ها وارد سقف میشود وبه دلیل ان نیرو ممکن است سقف کنده شود در خانه ها امروزی درصد این اتفاق کم است اما چون استحکام خانه قدیمی کم بود ممکن این عمل اتفاق بی افتد.

1
ناشناس 2 سال قبل

برو بابا من از گوگل میخوام گوگل از من🖕😶

2
الینا 2 سال قبل

مررسی

2
نارنین رقیه شجاعی 2 سال قبل

جریان سریع هوا از سقف عبورمی کند وبهعلت کم بودن سرعت حرکت باد در زیر سقف فشار هوای زیر سقف بیشتر شده ومی توان سقف را از جای بکند

نادیا پاکزاد 2 سال قبل
1

بخاطر این که سرعت وزش هوا دربالای سقف زیاد ودر داخل ان کم است ولی فشار هوا در بالای سقف کم ودر داخل ان زیاد است

نویسنده 2 سال قبل
0

بخد اخو دم نمی دونم اومدم ازاینترنت بزنم

نویسنده 2 سال قبل
-1

نیروی بالا بری به ان وارد میشود

M 2 سال قبل
0

لطفا ادب داشته باش

نویسنده 2 سال قبل
-1

وزش سریع هوا از سطح بالایی شیروانی باعث کم شدن هوا در بالای شیروانی میشود ک این باعث میشود هوای داخل خانه نیروی به سمت بالا به سقف خانه وارد کند و اگر این نیرو زیاد باشد موچب کندن سقف شیروانی میشود😊

نویسنده 2 سال قبل
2

نمیدونم

نویسنده 2 سال قبل
0

جریان سریع هوا از سقف عبور می کند و به علت کم بودن سرعت حرکت باد در زیر سقف فشار هوای زیرسقف بیشتر شده و می تواند سقف را از جای بکند نازنین رقیه شجاعی

نویسنده 2 سال قبل
-1

نمیخواهم خاموش کردن کامپیوتر به ع

pooya 2 سال قبل
2

وزش سریع هوا از سطح بالایی شیروانی باعث کم شدن فشار هوا در بالای شیروانی می شود که این خود باعث می شود هوای داخل خانه نیروی به سمت بالا به شیروانی وارد می کند که اگر این نیرو زیاد باشد می تواند حتی موجب کنده شدن شیروانی بشود.

2
زهرا 2 سال قبل

ممنون لطف کردین

pooya 2 سال قبل
1

دمتون گرم من کپی کردم

نویسنده 2 سال قبل
-1

نمیدانم که

نویسنده 2 سال قبل
2

به بالا و زیر آن نیرو وارد میشود و باعث میشود که سفق خانه ریزش پیدا کند و یا حتی ممکن است به طور کامل کنده شود😊💎

نویسنده 2 سال قبل
0

چم

نویسنده 2 سال قبل
2

نمیدانم

نویسنده 2 سال قبل
0

اختلاف فشار هوا

فاطمه 2 سال قبل
0

جریان سریع هوا از روی قسمت بالای شیروانی باعث کم تر شدن فشار هوا در بالای شیروانی می گردد و در این حالت فشار هوای داخل خانه نیرویی روبه بالا به شیروانی وارد می کند و اگر سقف از استحکام لازم برخوردار نباشد در بعضی مواقع موجب کنده شدن سقف شیروانی خانه های قدیمی می شود.

نویسنده 2 سال قبل
0

در روز های طوفانی باد باسرعت از روی شیروانی ها عبور نیکند وفشار هوای بالای شیروانی را کم میکند و هوای داخل ساختمان به سقف فشار می آورد و آن را می کند.مبینا

2
ابوالفضل 2 سال قبل

بیناموسا

چه نیرویی باعث کنده شدن میشه

برای پاسخ کلیک کنید