انشا کتاب از نگاه ناشر صفحه 92 کتاب نگارش هشتم درس هشتم

نویسنده

ناشر باید با عشق کار کند و عاشقانه دنبال کتاب برود مانند فرهادی که به دنبال شیرین میگرود

انشا صفحه ۹۲ کتاب نگارش هشتم پایه هشتم درس هشتم کتاب از نگاه ناشر یکی از خوشه های نمودار زیر را انتخاب کنید و از نگاه او متنی درباره کتاب بنویسید دگرگونه ببینیم گونه گون بنویسیم از سایت نکس لود دریافت کنید.

انشا کتاب از نگاه ناشر صفحه 92 هشتم

انشا صفحه 92 کتاب دیدگاه ناشر نگارش هشتم

با سلام خدمت شما دوستان عزیز در این مطلب قرار است که انشا درباره کتاب از نگاه یکی از خوشه های جدول برای شما بنویسم و در این انشا می خواهیم از نگاه ناشر این کتاب را بنویسیم ما در ادامه مطلب های مختلفی راجع به انشا از نگاه ناشر در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد و شما می توانید به راحتی یکی را انتخاب کنید و در کلاس ۲۰ بگیرید.

انشا کتاب از نگاه یک ناشر نگارش هشتم

مقدمه

بنام خداوندی که به قلم سوگند خورد در جامعه ما مشاغلی وجود دار که بعضی با بعضی دیگر در ارتباط هستند و با ید این مشاغل همیشه دعا گوی دیگران باشند تا کارانها هم وجود داشته باشد و به بوته فراموشی سپرده نشود .

بدنه

یکی از این مشاغل شریف ناشر بودن است وکسی که ناشر است معمولا یک انتشاراتی دارد که کارش را در انجا انجام میدهد. وقتی نویسنده کتابش را نوشت دنبال یک ناشر میگردد تا آ ن را برایش چاپ کند .
کتاب از دیدگاه یک ناشر باید قطور باشد چون بعضی از ناشران صفحه ای حساب میکنند و بعضی دیگر پول نشر را کتابی حساب می کنند .
یک ناشر همیشه دوست دارد که قیمت کاغذ ارزان باشد تا بتواند کتاب بیشتری را چاپ کند و دستمزد بیشتری بگیرد . یک ناشر دوست دارد که افراد جامعه با سواد باشند وهمه دوست دارد کتاب و تعداد نویسندگان هم زیاد باشد تا سفارش نشر بیشتری را یگیرد ،مدینه فاضله یک ناشر همیشه پر از کتاب است ، کتابهای رنگارنگ که ممکن است رمان باشد یا علمی باشد یا کتاب تاریخی ، برای ناشر فرقی نمی کند مهم کتاب بودن است که باید چاپ شود وبه دست مخاطبش برسد.
یک ناشر ممکن است خودش کتابی را که منتشر کرده است هیچوقت نخواند ولی یک شعار را همیشه سر لوحه کارش قرار می دهد و آن اینکه کتاب و کتابخوان وکتابخوانی را بسیار دوست دارد .

نتیجه گیری

با امید آنکه هر ایرانی حداقل در یک ماه یک کتاب بخواند تا هم ناشران خوشحال شوند وهم نویسندگان وهم شما خوانندگان عزیز.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
نویسنده 2 سال قبل
4

ناشر باید با عشق کار کند و عاشقانه دنبال کتاب برود مانند فرهادی که به دنبال شیرین میگرود

KelIcerve 2 سال قبل
0

Buy Arimidex Online India Kamagra Original Levitra Para Durar Mas <a target="_blank" rel="nofollow" href="https://nexload.ir/goto/http://avdrug.com">prix du levitra 10mg en pharmacie</a> Amoxicillin Side Effects Positives

برای پاسخ کلیک کنید