متن سخنرانی مدیر مدرسه اول مهر

جمالی

سخنرانی خلاصه ومفید باید باشد.

در صف اول مهر 96 مدیر مدرسه چه سخنرانی باید بکند ؟

مدیران مدرسه در اول محرم پارسال در ساخت که همه بچه های جدیدالورود در سال‌های می شوند تا وارد کلاس زبان سخنرانی مفصلی درباره ضوابط و قوانین مدرسه می کند .

متن سخنرانی برای مدیر مدرسه اول مهر

یر مدرسه باید در سخنرانی خود از قوانین مدرسه که بچه های جدید و ورود باید آن را رعایت کنند حرف بزنند و نمک برای بچه‌ها بسیار مهم است چون باید با دیگر بچه ها مطلع شوند و هماهنگ شوند مدیر درصد باید توضیحات لازم را درباره مدرسه کند و بچه ها را برای داخل سقف و کلاس راهنمایی کنند .

نمونه متن سخنرانی برای دانش آموزان

نخستین روز درس، اولین روز مهر است. اولین روز مهرورزی است. روز آفتاب، روز شکفتن احساس، روز زمزمه و لبخند، روز آشنایی دانش آموزان با کتاب، معلم، درس و دنیای تازه است. آفتاب اولین روز مهر طلوع می کند. مهر آن قدر بوی بهار می دهد که در پاییز بودن آن، به یاد نمی آید. مهر فصلِ خشکیدن و زرد شدن و ریختن نیست. آغاز روییدن کتاب بر ساقه دست هاست. مهرتان پیروز و مهر ورزی تان همیشگی باد. پس از نزدیک به صد روز فاصله، اینک دلنشین ترین آهنگ زندگی ـ زنگ مدرسه ـ به فصل فاصله ها پایان می دهد و خاطره انگیزترین دوران زندگی، دوباره آغاز می شود. کودکان به پیاده روهای خزان زده و پوشیده از برگ پائیز، بهارانه ترین لبخندها و بازی های کودکانه را می بخشند. عطر روییدنی دوباره، دور دستِ صمیمیِ روستاها تا گستره پر هیاهوی شهرها را پر می کند. دست مهربان شما پدران و مادران، دست هایی را که فرداساز و آینده پردازند، از جویبار خانه به دریای مواّج مدرسه می سپارند. صبح روز اوّل مهر، بر همه شما دانش آموزان مبارک باد. خواب تابستانی میز و نیمکت های چوبی شکسته می شود و در شلوغی دیدارِ هم شاگردی های سالِ قبل جان می گیرد، سکوت حیاط مدرسه در هیاهوی دانش آموزانِ خوشحال، می شکند. دوست های قدیمی، حلقه دوستی را بازتر می کنند و دوستان جدید را به جمع خود فرا می خوانند. روز آغاز دوستی ها و صمیمت های پاک بر شما ثمره های باغ زندگی مبارک باد.

نمونه متن دعا و نیایش برای اول مهر

بارالها! به سوی تو آمده ام تا دریابی ام، در این بی سر و سامانْ بازار دنیا. به سوی تو آمده ام تا از تو مدد جویم؛ یاری طلبم و بخواهم که مرا به خود وانگذاری؛ که من پوچم بی تو! اکنون که در آستانه شروع ماه مهر هستیم و سال علم آموزی جدیدی پیش روست، از تو می خواهم مرا یاری کنی تا در مسیری گام بردارم که مروّج علم و آیین تو باشم. یاری ام کن تا همواره در آموختن، حریص باشم و در ترویج آموخته هایم، سخی. یاری ام ده تا بیاموزم آنچه را تو می پسندی و دوری جویم از آنچه ناپسند توست. کمکم کن قلم که در دست می گیرم، به یاد تو باشم و آنچه می نگارم، مورد رضای تو باشد. بر صفحه تاریک دلم با قلم الهی ات نقشی بزن که تا زنده ام، به اینکه موجودی مفید فایده در هستی بی پایانت بوده ام، به خود ببالم. در این ماه مهر، از مهر بی کران خویش باز هم به من ببخش و این آغازِ دوباره را برایم آغازی مبارک رقم بزن. به لطف و کرمت، یا ارحم الراحمین!

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
سحر باقری 2 سال قبل
1

بسیار عالی

مرجانی 2 سال قبل
0

بسیار عالی بودمخصوصا اون جمله که اول مهربوی بهارمیدهد و فصل پاییز حس نمیشودو حلقه ای دوستی بازتر میشودچه عالی و پرمعناست

ف.د 2 سال قبل
0

بسیار عالی

جمالی 2 سال قبل
3

سخنرانی خلاصه ومفید باید باشد.

برای پاسخ کلیک کنید