باز آفرینی ضرب المثل بار کج به منزل نمیرسد صفحه 76 نگارش هفتم

مهدی

مهدی : (لایک کنید !)یکی از شاهزادگانی که به سعدی شیرازی ارادت داشت، محرمانه از شاهزاده خانم خویش به وی شکایت کرد که همه ساله برای من سه قلوی دختر می آورد و از او علاج خواست. سعدی راه حلی نشان داد که شاهزاده خانم را سخت برآشفته ساخت و فرمان داد او را از شهر اخراج کنند.

غـز‌ل

باز آفرینی مثل بار کج، به منزل نمیرسد. :👇

Kiana

یعنی باید با زحمت و تلاش چیزی رو بدست بیاری نه با حیله و طمع. اگر از راه نادرست وارد کاری بشی حتما سرنوشتت خوب نمیشه و کارت عاقبت ندارهپس… بهترین و درست ترین کار رو انجام بده… 💪😘❤️

زهرا

سلام عالی هستن متشکرم از زحماتتون

س

روزی از روزها پسری جوان طاقت و حوصله کار کردن و در آوردن پول حلال را نداشت به خاطر همین از راه دزدی غذای خود را تامین می کرد. روزی به بازار محله میرود و مردی ثروتمند را میبیند یک کیسه در دست دارد که داخل آن پر از سکه طلا است . پسرد به فکر ش می رسد که چرا از آن مرد � دزد و فرار کند بنابراین جلو می‌رود و در حالی که مرد سرگرمی خریدن پارچه است کیسه را از او می دزدد و پا به فرار می گذارد. مرد سربازانش را می فرستد تاان پسر را بگیرند اما فایده‌ای نداشت چون پسر فرار کرده بود آن پسر پس از دویدن بسیار بالاخره در یک جا می نشیند و وقتی داخل کیسه را نگاه میکند می بیند که کیسه سوراخ شده است و تمام سکه ها ریخته و در این جا است که میگویند بار کج به منزل نمی رسد.

انشا صفحه ۷۶ کتاب نگارش هفتم باز آفرینی ضرب المثل بار کج به منزل نمیرسد ضرب المثل زیر را بازآفرینی کنید مثل نویسی از سایت نکس لود دریافت کنید.

باز آفرینی بار کج به منزل نمیرسد نگارش هفتم

باز آفرینی ضرب المثل بار کج به منزل نمیرسد نگارش هفتم

معنی ضرب المثل بار کج به منزل نمی رسد این گونه است که وقتی انسان در کارهای خود در جامعه و یا کارهای شخصی خود می خواهد با زرنگی و تقلب کارهای خود را به پیش ببرد و یا در کارهای خود دروغ بگوید تا بتواند کارهای خود را زودتر تمام کند هیچ وقت این شیوه سرانجام خوشی ندارد. مثلاً کسی که می خواهد کاری را شروع کند با پول ربا قرض می گیرد و کار خود را شروع میکند خداوند هیچگاه به کارش برکت نخواهد داد زیرا ربا جنگ با خداست و خدا رباخواران و ربا دهنده گان را دوست ندارد ولی اگر انسانی همواره بنای خود را در هر شرایط برپایه صداقت بگذارد در هر یک از تصمیمات زندگی و کارهایش هرچند به ضرر او باشد صداقت را ملاک رفتار خود قرار بدهد و فرد موفقی خواهد بود و آینده بسیار روشن و با عزتی خواهد داشت.

باز آفرینی ضرب المثل بار کج به منزل نمیرسد

مهدی : اتفاقات زیادی هستند که همه آنها برای انسان یک عبرت است ؛به خصوص اتفاقاتی که پایه آن دروغ و دروغگویی است که برای هیچ انسانی عاقبت خوشی ندارد. اگر انسان بتواند در سختی ها و آسانی ها کارهایی را که به نفع همه است، انجام دهد و در کارهایش دروغ و فریب کاری نباشد بدون شک فرجام کارهایش سرافرازی است؛ولی اگر نتواند خود را کنترل کند و خطایی انجام دهد شاید باعث شود که آبرویش، ثروتش، اموالش وحتی تمام دارایی اش را از دست بدهد. اینگونه افراد هیج ارزش واعتباری دراجتماع ندارند. سعی کنیم همیشه صادق باشیم و کارهایی انجام دهیم که پایه اش راستگویی باشد، چرا که بار کج به منزل نمی رسد.

رامین امامی : زندگی پیچ وخم های زیادی دارد گاهی انسان می خواهد با دروغ کار های خود را جلو ببرد وجود تر کار تمام شود کسی می خواهد با ربا یک ساختمان درست کند به خدا قسم این کار دشمنی با خداست و خدا هیچ برکتی در کار او نمیدهد با تشکر رامین امامی.

نویسنده : در زمان های قدیم پسر جوانو بازیگوش در روستا زندگی می کرد که از قضا دستش کج بود و دزدی می کرد و سر اطرافیان خود را کلا میذاشت اما هر چه قدر دزدی می کرد و حق دیگران را می خورد نه خانه خوبی داشت و نه غذا درست حسابی برای خوردن داشت و همیشه بدهکار بود و از نظر مالی مشکل داشت روزی کیسه ای زر و سکه دزدید بود از دست سربازان در حال فرار بود بعد از دویدن زیاد و تنگی نفس و رهایی از دست سرباز ها گوشه ای دنج ایستاد تا نفسی بکشد و دوباره بگریزد و وقتی دست در جیب خود کرد تا از وجود کیسه اطمینان کند هر چه قدر گشت اما کیسه ای در جیب او نبود پیر مردی که در گوشه ی همان دیوار بود در نظاره گر رفتار پسر جوان بود و گفت ای جوان بار کج به منزل نمی رسد.

نگین مرادی : زندگی پیچ و خم های زیادی دارد گاهیانسان می خواهد با دروغ کارهای خود را جلو ببرد وجود تر کار تمام می شود کسی میخواهد با ربا یک ساختمان درست کند به خدا قسم این کار دشمنی با خداست و خدا هیچ برکتی در کار او نمی دهد با تشکر .

امیر ارسلان سیار : اگر کسی در زندگی از ابتدا به راه نادرست برود در آخر زندگی موفق نمی شود.

آیدا : بار کج به منزل نمیرسد یعنی نمیتوان با استفاده از کارهای اشتباه به یک هدف رسید پس کار نادرست وبدون فکر آخر و عاقبت ندارد.

نویسنده : ضرب المثل بار کج به منزل نمیرسد این گونه است که وقتی انسان در کارهایخود در جامعه ویا کارهای شخصی خود را به پیش و یا در کارهای خود دروغ بگوید تا بتوانتکار خود را زود تر انجام دهد. کیارش کاینات..

کوثر : پس باید یاد بگیریم که آدم هائ که در زندگی زرنگتر به جائی نمی رسند یک نکته مهم کسی که تو زندگی از راه نادرستی استفاده کند در زندگی موفق نیست.

نویسنده : باید یاد گرفت که کسانی که با حیله و کلک
کار های خود را به پیش می برند به جایی که
انتظار دارند نمی رسند و همیشه در کار ها یشان موفق نمی شوند.

فاطمه : ما باید از این ضرب المثل ها نتیجه بگیریم از این ضرب المثل نتیجه میگیریم که نباید دستمان کج باشد.

بهار : بار کج هیچ وقت به منزل نمی رسد.اگر بخواهیم با کلک و دروغ زندگی خود را پیش ببریم هیچ گاه سعادتمند نمی شویم.اگر می خواهیم زندی همراه با ارامش و سلامت داشته باشیم باید از راه درست ان استفاده کنیم.

هنگامه : وقتی انسان در کارهای خود در جامعه یا کارهای شخصی خود می خواهد با زرنگی و تقلب ،کارهای خود را پیش ببرد در آینده خوشی و خوبی ندارد و انسان موفقی نخواهد باشد.هیچگاه خداوند به پولش برکت نخواهد داد.

فرزانه : هیچ وقت بار کج به منزل نمی رسد وان کس هم که این کار را می کند خداوند برکتش را از زندگی اش بیرون می برد.

امیرمحمد امیری : توقع خود را از دیگران کمتر کند و از هر کس به اندازه توانش کمک. بگیرد افکار منفی را از خود دور کند و عاقلانه تصمیم بگیرد.

نویسنده :‌ یعنی اگر کسی همیشه دروغ بگوید و دزد و کلک بازی در کارش باشد هیچ وقت به هیچی نمی رسد و نتیجه ای نمی بیند. با سپاس.

محمد طاها :‌ اگر مسیر درست را انتخاب کنی به هدف خود نزدیک و نزدیک تر می شوی ولی اگر راه درست را انتخاب نکنی هیچ گاه به مقصد نمی رسی.

نویسنده : خان اقا ما باید کار هایمان را با دوروغ پیش نبریم چون خدا هم از ما راضی نیست هیچ کس نبیبند خدا می بیند خان اقا.

نویسنده :‌مفهوم ضرب المثل بار کج به منزل نمیرسد این گونه است که اگر کسی بخواهد چیزی را از راه دزدی و خلاف بدست آورد سر انجام آن را از دست خواهد داد.

شیوا کبیری : بار کج به منزل نمی رسد یعنی اینکه اگر کسی از اول زندگی خود کارهای نادرستی انجام دهد پایان کار او به خوشی تمام نمیشود.

نویسنده :‌انسانی که مال حرام به خانه ی خود میبرد خانه ی او بی برکت میشود و در زندگی خود هیچ وقت خیرنمیبیند وهمیشه در زندگیش چیزی جز بد بختی ندارد.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
س 1 سال قبل
-2

خوب بود

ناشناس 1 سال قبل
-1

عالی

ناشناس 1 سال قبل
0

بده

معنی 1 سال قبل
0

معنی ربا

سجاد 2 سال قبل
31

در روزگارهای قدیم در روستای کـُلبام زنی بود که می‌گفتند او امانت دار خوبی است ولی موضوع آنگونه که می‌گفتند نبود او فقط وسایل خود را به خوبی و سالم نگه داری می‌کرد و امانتی های دیگران را می‌فروخت و سکه‌هایی که از فروختن آنها بدست می‌آورد جمع می‌کرد تا یک خزانه در روستا ایجاد کند و مردم روستا هم از او حمایت می‌کردند وقتی خزانه ساخته شد چون که مردم روستا فکر می‌کردند بیشتر پول ها را او داده او را خزانه دار اعلام کردند و سکه طلا و دارایی خود را که بعد از آنها به فرزندانشان ارث می‌رسید را در خزانه می‌گذاشتند که تا زمان مرگشان ای دارایی در خزانه امن نگه داری شود ولی به دلیل اینکه بیشتر مردم روستا سواد نداشتند نمی‌دانستند که چه مقدار از دارایی‌های خود را در آنجا گذاشته‌اند که همان مقدار به فرزندانشان ارث برسد و به خاطر اینکه به آن زن اعتماد داشتند خیالشان راحت بود و غافل بودند از اینکه آن زن زمانی که می‌خواست ارث را به آنها بدهد بیشتر از دستمزدش از روی سکه‌ها و طلاهای آنها بر می‌داشت تا بتواند به شهر برود و آنجا به آدامه‌ی دزدی خود بپردازد وقتی که پس‌انداز او با دزدی‌هایش تکمیل شد این پس‌نداز که از سکه‌ها و طلاهای آن مردم بی‌گناه به دستش رسیده بود را سوار الاغ کرد و به سمت شهر حرکت کرد در جاده باید از کوه بلند گ‌ر‌د‌ه می‌گذشت تا به شهر برسد که او بالا رفت و الاغ را از پشت هول می‌داد تا آنکه به سطح صافی در میان کوه رسید و در آنجا نشست و استراحت کرد ولی یادش رفت که بار را از دوش الاغ بر دارد و به همین دلیل الاغ از سنگینی بار به سمت چپ کشانده میشد که ناگهان از کوه به دره‌ی رولا افتاد و تمام طلاها در دره افتاد و زن ناچار به روستا برگشت تا دوباره به دزدی خود ادامه دهد ولی اینبار مردم روستا این خبر را از پسر صغری خانم که چوپان بود تمام این خبرها را شنیده بودند و رفتند زن را به زندان بردند و به او گفتند که بارکج به منزل نمی‌رسد.

❤️ اللهم عجل لولیک فرج ❤️

Amir11228 2 سال قبل
0

س خب بود بای😐

شیخ سربازی😎😎😎 2 سال قبل
0

خیلی عالی هست ممنون از سایتی ک درست کردین

ناشناس 2 سال قبل
0

عالی بود 🌹🌺🌷🌸💮🏵️🌻🌼🍀☘️

ملیکا 2 سال قبل
3

خیلی جواباتون خوب بود ممنون☺☺

خیلی خیلی ممنونم عالیه 2 سال قبل
0

عالی

سام بیگدلی 2 سال قبل
0

عالي و قشنگ اون اولین دونه از همش بهتر بود نويسندش مهدی بود دمش گرم

ناشناس 2 سال قبل
0

ی فتوفدف

فائزه 2 سال قبل
0

عالی

سلا 2 سال قبل
1

خوبین خیلی عالیه مرسی

محمد رضا مولایی اصل 2 سال قبل
12

من از این موضوع نتيجه میگرم که هیچ وقت مال حرام نخوریم و به هيچ کس خیانت نکنیم چون در دنیای دیگر به خدا ازما حصاب میگیرد پس دزدی ومال حرام هیچ وقت به منزل نیا. وریم

آیناز 2 سال قبل
0

من میخواهم ادامه مطلب راببینم

زهرا 2 سال قبل
0

ممنونم دوستون دارم ممنونم ممنونم 😔💖💖💖💖💖💖💖⁦♥️⁩❓⁦♥️⁩❓⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩♡♡♡♡♡♡♡♡

عالی 2 سال قبل
0

عالی

زهرا صراطی 2 سال قبل
4

عالی بود

میلاد 2 سال قبل
1

عالی بود 🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏

(-: 2 سال قبل
0

ممنونم خوب بود 🙂

امیر علی علی آبادی 2 سال قبل
2

گاهی در زندگی انتخاب مسیر نادرست می تواند آینده انسان را نیز تغییر دهد

ایستاده ایم در خط ولایت 2 سال قبل
-1

سلام خیلی متن های قشنگی بود مرسی

1
محدثه 2 سال قبل

آره

نفس 2 سال قبل
0

خیلی خوشم آمد❤️

M 2 سال قبل
3

سلام خسته نباشید روزتون بخیر خیلی خوب بود اما به نظرم اگر چند تا داستان دیگر در این رابطه اضافه میکردید خیلی بهتر بود.

مهدی لکزایی 2 سال قبل
7

زندگی مشکل های زیادی دارد اگر بخواهی با کلک زندگی خود را پیش ببرید اصلا به منزل نمیرسی

حسنا میری 2 سال قبل
9

عالی

س 2 سال قبل
36

روزی از روزها پسری جوان طاقت و حوصله کار کردن و در آوردن پول حلال را نداشت به خاطر همین از راه دزدی غذای خود را تامین می کرد. روزی به بازار محله میرود و مردی ثروتمند را میبیند یک کیسه در دست دارد که داخل آن پر از سکه طلا است . پسرد به فکر ش می رسد که چرا از آن مرد � دزد و فرار کند بنابراین جلو می‌رود و در حالی که مرد سرگرمی خریدن پارچه است کیسه را از او می دزدد و پا به فرار می گذارد. مرد سربازانش را می فرستد تاان پسر را بگیرند اما فایده‌ای نداشت چون پسر فرار کرده بود آن پسر پس از دویدن بسیار بالاخره در یک جا می نشیند و وقتی داخل کیسه را نگاه میکند می بیند که کیسه سوراخ شده است و تمام سکه ها ریخته و در این جا است که میگویند بار کج به منزل نمی رسد.

6
بازیگر 2 سال قبل

👍👍👍👍ok

9
درس خوان 2 سال قبل

خب بالاخره خیلی خوب نوشتی ولی جمله بندیت زیاد خوب نبود نهایتا این نمره میشه گفت ۱۹

3
A 2 سال قبل

دمت گرم👍❤

3
هلما 2 سال قبل

خیلی خوب انشاء می نویسی

ناشناس 2 سال قبل
0

سلام یعنی کاری که اشتباه باشد ما را به هدف نمی‌رساند و یا اگر در آن حلال و حرام باشد

یاماچ 2 سال قبل
0

سلام علیک مرسی که نوشته های من رو می‌نویسید

گوگل خیلی چیز خوبیه من عاشقشم

عشق مایی گوگل

4
............ 2 سال قبل

#حضرت_گوگل😅

مهناز 2 سال قبل
-1

سلام ممنون خیلی عالی بود

محیا 2 سال قبل
-2

خوب بود ولی مقدمه وبدنه ونتیجه گیری نداشت

محیا 2 سال قبل
-2

خوب بود ولی مقدمه وبدنه ونتیجه گیری نداشت

leyla 2 سال قبل
2

عالی هست ممنون

نرگس عباسی 2 سال قبل
1

💗💗💗

نرگس عباسی 2 سال قبل
0

مناسبات رو برای ورس خوندن نه برای اطلاعات عمومی سرچ کردم

نرگس عباسی 2 سال قبل
0

کاری که با حیله شروع شود پایان خوبی ندارد ولی کسی که صادق باشه و به خدا ایمان داشته باشه و کاری رو با ملاک خوبی کردن شروع کنه خداهم برکت بهش میده و آینده خوب و با عزت روشنی دارد

نرگس عباسی/سورک 😝👽

ناشناس ناشناسی 2 سال قبل
14

من میخوام خوب تر توضح بدین

السا اربابی 2 سال قبل
13

سلام نویسنده دستت گل خیلی خوب گفتی عزیز 😍😍😘☺😚🙂🙂

ا 2 سال قبل
6

بدک نیس

12
السا اربابی 2 سال قبل

ناشکری نکن اینیکه به معلم میدی از همین ها هست

اسی 2 سال قبل
9

چرا مقدمه و نتیجه گیری ندارد اما خوب بود

.......... 2 سال قبل
13

عالی بود. خیلی ممنون. سپاس

2
ترنم 2 سال قبل

موافقم

8
خیلی عالی 2 سال قبل

خیلی عالی

7
امیر حسین موسوی 2 سال قبل

اگر با زیرکی و دورغ کارهای خود را پیش ببریم سرانجام عاقبت خوشی نصیب ما نخواهد شد و خدا مارا دوست ندارد

Arzooe 2 سال قبل
9

عالی ممنون از سایت خوبتن

1
Aisa 2 سال قبل

عالی بود ☺

3
خوبه خیلی عالیه 2 سال قبل

خوبهههه

reyhane 2 سال قبل
5

والا ما هر سری از اینترنت کپی میکنم معلم میفهمه کاش یه زره ضایع نبود

1
M 2 سال قبل

توضیح کلی درباره ضرب المثل(( بار کج به منزل نمی رسد )) یعنی اینکه ما باید در زندگی از راه های درست و مفید تر استفاده کنیم و از دروغ نباید استفاده کنیم چون که اگر دروغ بگوییم به هدفمان نمی رسیم و از هدفمان دورتر‌ و دورتر‌ می شویم و این گونه است که می گویند [[بار کج به منزل نمی رسد]]

موفق و پیروز‌ باشید .

یا علی ✋.

3
درس خوان 2 سال قبل

دانش آموز عزیز هیچ وقت کپی ننویس وقتی میای سایت سرچ میکنی خب بیا یاد بگیر مفهومشو بعدش برو خودت بنویس عزیزم

0
M 2 سال قبل

میتونی از متن بچه ها ببینی وخودت یه چیزی بهش اضافه کن

19
حانیه 2 سال قبل

سلام دوست عزیزخوب یکم خلاقیت به خرج بدین..کپی نکنید..مفهومش رو بنویسید

2
پوریا 2 سال قبل

بله با شما موافقم

نویسنده 2 سال قبل
18

زندگی پیچ وخم های زیادی دارد گاهی انسان می خواهد با دروغ کار های خود را جلو ببرد وجود تر کار تمام شود کسی می خواهد با ربا یک ساختمان درست کند به خدا قسم این کار دشمنی با خداست و خدا هیچ برکتی در کار او نمیدهد با تشکر رامین امامی

-2
آرنیا 2 سال قبل

خیلی ممنون عزیز❤🤪

ناشناس 2 سال قبل
22

عالی بودممنونم از نویسنده👏👏👍👍☑☑

2
عرفان 2 سال قبل

معرکهدمتون گرم

احمدی 2 سال قبل
3

آره واقعا😑☹☹😔

-2
ماهان 2 سال قبل

چی بود والا

موژان ذباحی 2 سال قبل
9

واقعا که به جای اینکه مسخره کنی یک کمی کمک کن

آیدا 2 سال قبل
7

بار کج به منزل نمیرسد یعنی نمیتوان با استفاده از کارهای اشتباه به یک هدف رسید پس کار نادرست وبدون فکر آخر و عاقبت ندارد🖤

ناشناس 2 سال قبل
1

عالی بود😍⁦❤️⁩

هنکامه 2 سال قبل
16

وقتی انسان در کارهای خود در جامعه یا کارهای شخصی خود می خواهد با زرنگی و تقلب ،کارهای خود را پیش ببرددر آینده خوشی و خوبی ندارد و انسان موفقی نخواهد باشد.هیچگاه خداوند به پولش برکت نخواهد داد.

Nazi 2 سال قبل
5

عالی بود خیلی بهم کمک کردممنون❤

نویسنده 2 سال قبل
18

اگر مسیر درست را انتخاب کنی به هدف خود نزدیک و نزدیک تر می شوی ولی اگر راه درست را انتخاب نکنی هیچ گاه به مقصد نمی رسی . محمد طاها

-1
آیسا 2 سال قبل

دقیقا همینطور👍👍👍

Farnood 2 سال قبل
-1

خوب بود

مهدی 2 سال قبل
24

لایک بزنید !! زحمت کشیدم تا تایپ کردم ^_^

2
ناشناس 2 سال قبل

برای همین ۴ تا جمله میگی؟😒

1
F va S 2 سال قبل

خیییییلی خووووووب بووووود😘😘😘🌹🌹

مهدی 2 سال قبل
84

مهدی : (لایک کنید !)یکی از شاهزادگانی که به سعدی شیرازی ارادت داشت، محرمانه از شاهزاده خانم خویش به وی شکایت کرد که همه ساله برای من سه قلوی دختر می آورد و از او علاج خواست. سعدی راه حلی نشان داد که شاهزاده خانم را سخت برآشفته ساخت و فرمان داد او را از شهر اخراج کنند.

1
ناشناس 2 سال قبل

عالیه من که خوشم اومد لطفاً لایک کنید

-2
ناشناس 2 سال قبل

عالی لطفاً لایک کنید

مهدی 2 سال قبل
17

مهدی :یک نفر اسکل بوود که فقط برا تفریح نظر میداد -_-

نازنین 2 سال قبل
5

عالی من نوشتمو برای معلمم ارسال کردم شما هم استفاده کنید

ماهان 2 سال قبل
0

عالی بود

-2
ستایش 2 سال قبل

👌

s.rj 2 سال قبل
3

عالی بود دمتون گرم👌👌👌👌👏👏👏👏❤💙

مطهره 2 سال قبل
9

👌👌حرف نداشت عالی تر از این واقعن عالی بود ممنون از شخص های که نوشته بودن زحمت کشیده بودن👌👌👌

غـز‌ل 2 سال قبل
25

باز آفرینی مثل:👇زندگی فراز و نشیب های بسیاری دارد ما انسان ها گاهی مجبور هستیم با دروغ و راهی که شاید ناخوشایند باشد کارمان را به سر انجام برسانیم و از اینکه کارمان را به اتمام رسانده ایم خوشحال هستیم. اما این را هم باید در نظر داشته باشیم هدفی که با فریب و دروغ به اتمام می رسد به خوبی انجام نمیشود و قطعاً در یکجا به مشکل برمیخوریم.پس بهترین راه این است که هدفمان را به بهترین شکل ممکن و از راه درست و صادقانه دنبال کنیم.🌺🌺🌺🌺

غـز‌ل 2 سال قبل
44

باز آفرینی مثل بار کج، به منزل نمیرسد. :👇

-1
سارینا 2 سال قبل

خیلی خوب بود ممنون⁦♥️⁦❤️⁩✨😍😍

بنده خدا 2 سال قبل
0

عالی خیلی ممنون🥰😋

مبینا صخراوی 2 سال قبل
9

سلام مطلب بسیار عالی بود متشکرم 🌹🌹خسته نباشید🌻🌻🌻🌻

نازنین حمیدی 2 سال قبل
1

خیلی خوب بود

نازی 2 سال قبل
5

عالیییی😉😉😉😉😉😉

........ 2 سال قبل
-2

خوب بود، کمک کرد

فاطمه 2 سال قبل
2

عالی

Kiana 2 سال قبل
43

یعنی باید با زحمت و تلاش چیزی رو بدست بیاری نه با حیله و طمع. اگر از راه نادرست وارد کاری بشی حتما سرنوشتت خوب نمیشه و کارت عاقبت ندارهپس… بهترین و درست ترین کار رو انجام بده… 💪😘❤️

0
ناشناس 2 سال قبل

عالی

M.R.J 2 سال قبل
8

عالیییییییییییی 😘😘😘😘😘😘😘

BTS 2 سال قبل
9

مرسی💙💜

فاطمه 2 سال قبل
15

از نظر من این باز افرینی مثل نبود کاش یکم نمونه های داستان وار تری مینوشتید اما به هر حال ممنون ایده گرفتم

نویسنده 2 سال قبل
8

کسی که چیزی را بدون اینکه نیازش باشد بخواهد به ان نخواهد رسید

حسین کریمی 2 سال قبل
34

من خیلی از متناش راضی بودم خیلی جزاب بود

-1
محمحد حسین عزیزپور 2 سال قبل

خیلی خوب بود من خیلی از متن هاشو فهمیدم

-1
ناشناس 2 سال قبل

عالیییییییییی 😍😍😍😍😍😍🤩🤩😘😘😘😘😘😘😘😘😘🤩🤩😘😘😘

ژیلا 2 سال قبل
12

خیلی عالیه ممنون 🤗🤗از نویسنده هاش

-2
آیلار 2 سال قبل

ممنون از نویسنده هایه این مطالب خوب

زهرا 2 سال قبل
40

سلام عالی هستن متشکرم از زحماتتون

ناشناس 2 سال قبل
-2

اینا که اصلا بازافرینی نبود خانمون گفته که داستان در موردش بنویسیم

هیچکس 2 سال قبل
12

در روز گاران قدیم مرد فقیری در همسایگی مردی خسیس وطمع کار با همسرش زندگی می کرد.در خانه مرد فقیر درخت انجیری وجود داشت که در زمان درو محصول مرد فقیر وهمسرش انجیر های ان را می چیدند وذخیره می کردند.مرد فقیر وهمسرش بسیار مهربان ومهمان نواز بودند. روزی سرد وزمستانی پیر مردی مسافر به در خانه مرد خسیس رفت و از او خواست یک شب ب او جا ومکان دهد اما مرد خسیس قبول نکرد واو را از خانه بیرون انداخت . پیر مرد ب در خانه مرد فقیر رفت ومرد فقیر وهمسرش اورا پذیرفتندواز انجیر های درخت ب او دادندوپیر مرد مسافر ب خاطر مهمان نوازی مرد فقیر وهمسرش از انان تشکر کرد وبرای جبران محبت مرد فقیر وهمسرش گردنبدی زیبا و گرانبهاب ان دو هدیه داد.مرد خسیس وطمع کار ک این ماجرا را فهمیدنقشه ای کشید تا ان گردنبند را از ان دو بدزدد.مرد همسایه انقدر خسیس بود ک حتی لباس نو برای خود نمی خرید .مرد خسیس شبانه ب خانه مرد فقیر رفت وگردنبند را برداشت ورون جیب لباس خود نهاد اما لباس او انقدر کهنه بود ک جیب او تحمل چیزی ب ان وزن را ندشت و قبل از اینکه مرد خسیس از خانه مرد فقیر بیرون بیاید جیب او پاره شد وگردنبند از جیب او افتاد.وقتی مرد خسیس ب خانه خود رسید صبح شده بود ومرد فقیر برای فروختن گردنبند ب زرگری رفته بود مرد خسیس ک ب خانه خود رسد ب درون جیبش نگاهی انداخت ودید ک جیب لباسش پاره شده وگردنبند از درون جیب اوبیرون امده است وباخود گفت ب راستی ک بار کج ب منزل نمی رسد.

ایلیا 2 سال قبل
4

یه نمونه باز آفرینی 👇👇بار کج به منزل نمی رسد یعنی اینکه کسی از راه نادرست یا غلط بخواهد به موفقیت برسد حتما شکست میخورد زندگی مثل یک ساختمان است و باید برای ساختن و زیبا تر کردن آن تلاش کنیم ولی اگر فردی بخواهد با ابزار نادرست یا بدون برنامه ریزی ساختمان را بسازد قطعا شکست خواهد خورد اگر می خواهید به موفقیت شوید و به هدفتان برسید اول باید برنامه ریزی دوم از راه درست بروید و سوم پشتکار داشته باشید اگر هدفتان برایتان مهم است باید این سه قانون را برای رسیدن به موفقیت رعایت کنید.

❣یک دی او لاور❣ 2 سال قبل
-2

خوب بود. من ازش ایده گرفتم. ولی بهتر بود که به صورت داستان باشه نه توضیح

-2
جونیور 2 سال قبل

اره نظر من هم همینه ای کاش بود

ناشناس 2 سال قبل
6

باز آفرینی مثل اینجوری نیست و این متن کاملا اشتباهه اون طوری که استاد ادبیات ما گفت باید مانند حکایت نگاری یه داستان بسازیم که همچین مولی رو توضیح بده نکه اون مثل رو توضیح بدیم یا معنی کنیم

سحر اثباتی 2 سال قبل
32

باز آفرینی مثل اینجوری نیست و این متن کاملا اشتباهه اون طوری که استاد ادبیات ما گفت باید مانند حکایت نگاری یه داستان بسازیم که همچین مولی رو توضیح بده نکه اون مثل رو توضیح بدیم یا معنی کنیم

ناشناس 2 سال قبل
11

هر گاه کسی کاری که عاقبتی ندارد را انجام دهد مثل دزدی ، کلاه بر داری و… هیچگاه در زندگی خود به آرامش نمی رسد و همیشه در ترس وهراس از آنچه که کرده است به سر می برد . همیشه با دروغ کار خود را پیش می برد و خداوند هم در کار هایش او را یاری نمی کند و او در کار ها موفق نمی شود. پس بار کج به منزل نمی رسد .

محمد امین 2 سال قبل
32

ادم اگر در زندگی خود و حتی در کار های روزمره و شخصی خود با کلک و زرنگی خودش را به بالا یا جلو ببرد هیچ گاه و هیچ وقت آینده و نتیجه خوبی نخواهد داشت.

S 2 سال قبل
5

خیلی خوب بود😍با تشکر و خسته نباشید🌹

ناشناس 2 سال قبل
10

خیلی ممنون

بهار 2 سال قبل
1

عالی

ناشناس 2 سال قبل
0

خیلی عالی

علی رضا 2 سال قبل
1

عالی از سازندش مچکرم خیلی خوبیولی من از سازنده سوال دارم سازنده کیه

سنا 2 سال قبل
6

نظرتون عالیه من برای دبیرم نظرتون رو فرستادم البته ببخشید از روتون تقب کردم نمرمو مدیون شمام مرسی 😀

ایهان باقری 2 سال قبل
1

عالی بود

خیلی عالی بودممنونعالی بود ممنون 2 سال قبل
1

ممنون عالی بود

‌ا 2 سال قبل
1

عالی بود ممنون

-2
خوبه خیلی عالیه 2 سال قبل

خوبهههه

پوریا 2 سال قبل
-1

بله با شما موافقم

پوریا 2 سال قبل
-2

بله با شما موافقم

محمد حسین بابای 2 سال قبل
1

خیلی خوب بود

ایلیا 2 سال قبل
0

متن تون بسیار عالی بود

... 2 سال قبل
3

خوبه

عالی 2 سال قبل
2

عالی

غزال 2 سال قبل
9

بسیار عالی ممنونم

5
سحر 2 سال قبل

خیلی ممنون خوب بود

الی 2 سال قبل
1

عالی 20

امیر 2 سال قبل
0

عالی

Hadi 2 سال قبل
1

خیلی خوب بود من ازش به خوبی استفاده کردم

الکسیس تگزاس 2 سال قبل
-1

عالی بود❤️

ناشناس 2 سال قبل
-2

عالیع

محم 2 سال قبل
6

عالی بود

علیرضا احمدزاده 2 سال قبل
0

عالی

2
قیس 1 سال قبل

خوب

0
علی 2 سال قبل

دستمریزاد

برای پاسخ کلیک کنید