سردار منتظرالمهدی کیست | بیوگرافی زندگینامه سوابق ویکی پدیا + عکس

سردار منتظرالمهدی کیست بیوگرافی عکس زندگینامه پست جدید در سایت نکس بخوانید این سردار جدیدکه به عنوان سخنگو با حفظ سمت قبلی معاون شده است و سخنگوی جدید ناجا شده است بدین ترتیب بیوگرافی و زندگینامه این سردار را به زودی برای شما دوستان عزیز تکمیل خواهیم کرد.

سردار منتظرالمهدی بیوگرافی عکس

اطلاعات زیادی راجع به این سردار عزیز در اختیار ما نیست و به زودی اختیارات و فیلم و عکس ها بیوگرافی و زندگینامه سوابق رزومه کاری و همه چیز هایی که به این سردار عزیزم منتهی می شود برای شما دوستان عزیز به صورت کامل بیان خواهیم کرد ولی فعلاً هیچ گونه بیوگرافی و زندگینامه از این سردار عزیز به دست ما نرسیده است و در ویکی پدیا چگونه عکس و فیلم و بیوگرافی و سوابق حسین این سردار ذکر نشده است به زودی در سایت نکس لود برای شما بیوگرافی کامل این فرد را می گذاریم دوستان عزیز می توانند در نظرات برای ما بیوگرافی این مطلب را تکمیل کنیم اگر نظری به ما بفرستند برای شما جایزه تعیین خواهیم کرد.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
م م 1 سال قبل
0

گفتنی است سردار منتظرالمهدی دانش آموخته رشته پزشکی و دارای درجه PHD در رشته روانشناسی سلامت است؛‌ وی تجارب زیادی در امور فرهنگی و اجتماعی داشته و تا قبل از مسئولیت سخنگویی در ستاد مبارزه با مواد مخدر، معاون اجتماعی و سخنگوی سابق نیروی انتظامی بوده است؛ منتظرالمهدی با حفظ سمت مشاور فرمانده ناجا به ستاد مبارزه با مواد مخدر مامور شده بود. منبع تسنیم

م م 1 سال قبل
-2

پزشک عمومی است

محمد 1 سال قبل
1

خیلی زشته که برای بازدید بیشتر تیتر دروغ میزنید

اگه ویکیپدیا اطلاعات داشت که نیاز نبود سایتی که تیتر چرت میزنه را باز کرد

متاسفم برای یه خبرگزاری که از مردم میخواد براش بیوگرافی بفرستن بعد جایزه هم میده

آفرین پس خبرگزاری نیستید ....کپی گزار از خبرگزاری های دیگه هستید

برای پاسخ کلیک کنید