محمد حسینی کیست ؟ شیطان پرستی بیوگرافی زندگینامه + عکس

بیوگرافی زندگینامه عکس آدرس اینستاگرام آدرس تلگرام شیطان پرستی محمد حسینی کیست کیه از سایت نکس لود دریافت کنید. محمد حسینی که به جای خودش رئیس یکی از فرقه های شیطان پرستی شده است و مسلمان و اسلام را منع می کنند و همه مسلمانان جهان را بی عرضه و نادان و نهم خطاب میکنند.

محمد حسینی بیوگرافی زندگینامه

محمد حسینی که در خارج از ایران تشریف دارند هنگام نزدیکی ملت ایران پرشور برای اعتراض علیه تفرقه و جدایی و سبز گرایی و براندازی نظام به پا خواسته بودند اعتراض کرد و گفت شما همان احمق های هستید که زمان یزید بودید که به خاطر پول به خیابان‌ها ریخته‌ای و مسلمان های است که فتوا و امامان خود را می کشید امام علی را شما کشتید. برخی می گویند که محمد حسینی بنیانگذار گروه ری استارت است.

رئیس گروه ری استارت محمد حسینی

برخی شاید گفتند که گروه ری استارت را محمد حسینی شروع کرده است و همان ریسارتر گروه شیطان پرستی و اجنه است که با مقداری تغییر به گروه ری استارت تبدیل شده است و از آنها می خواهند که به آتش زدن چیزهای مقدس در کشور بپردازند و خیره مساجد زیادی را در کشور به آتش کشیدند و زیر آن نیز اثمری استاد را می نویسند آدرس اینستاگرام و تلگرام محمد حسینی در هیچ جای اینترنت نتوانستیم پیدا کنیم ولی به زودی آن را برای شما عزیزان فراهم خواهیم کرد.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید