جواب خودارزیابی درس هفدهم ما می توانیم صفحه 159 فارسی هفتم
جواب خودارزیابی صفحه ۱۵۹ کتاب ادبیات فارسی پایه هفتم جواب خودارزیابی درس هفدهم ما می توانیم از سایت نکس لود دریافت کنید.
1. دانش آموزان چه جمله هایی روی برگه های خود می نوشتند؟
2. چرا دونا از دانش آموزان خواسته بود که «نمی توانم» های خود را بنویسند؟
3. منظور بازرس از جمله «فهمیدم که این شاگردان هرگز چنین روزی را فراموش نخواهند کرد» چیست؟
جواب بچه ها در نظرات پایین سایت
مهدی : 1. جمله هایی را که شامل واژه ی نمی توانم بود و نشان دهند ی عدم توانایی آن ها در انجام بسیاری از کار ها بود.
2. چون او می خواست آن ها را متوجه این موضوع کند که هیچ کاری نیست که آن ها نتوانند انجام دهند و بچه های باید ناتوانی را از ذهن و اندیشه خود بیرون کنند و باور داشته باشند که برای انجام هر کاری توانا هستند.
3. با این کار شاگردان همیشه وقتی در کاری با مشکلی مواجه شموند بیاد این روز خواهند افتاد و به یاد خواهند داشت که « نمی توانم » دفن شده است پس آن ها می توانند هر مشکلی را حل کنند.
نویسنده :
هر دو از کارکردهای ذهنی هستند،اما توهم عقیده یا انتظاری است که مبتنی بر آرزوهاست و تخیل فرایندی است که انسان در آن آگاهانه چیزی را تصور میکند که قبلا هرگز در عالم واقع آن را کاملا ادراک و احساس نکرده است..
برای دریافت "جواب خودارزیابی درس هفدهم ما می توانیم صفحه 159 فارسی هفتم" لطفا نظری در نظرات پایین سایت برای ما بفرستید یا از دکمه صورتی ارسال نظر استفاده کنید.
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییثثیثیییثیییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییی
بود
سوال اول جمله هایی را که شامل واژه نمیتوانم بود و نشان دهندهی عدم توانایی ان ها بسیاری از کار ها بود پایان
عالی هست اگر بشه کوتاه باشه جوابها
دانش زباني وادبي
. چرا دونا از دانش آموزان خواسته بود که «نمی توانم» های خود را بنویسند؟
3. منظور بازرس از جمله «فهمیدم که این شاگردان هرگز چنین روزی را فراموش نخواهند کرد» چیست؟ ارمان منتظری
حالا دیگر نمیتوانیمی وجود نداشت
و هروقت به یادش میافتادند میفهمیدند ک او مرده
عالی بود ممنونم
گم شووووووووووو
هرگونه کپی برداری از مطلب یا قالب حرام است