علت دستگیری برادر جهانگیری بازداشت جرم مهدی جهانگیری واکنش

مهدی جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری دستگیری بازداشت واکنش فیلم علت دلیل اصلی از سایت نکس لود دریافت کنید. اسحاق جهانگیری برادر مهدی جهانگیری است که در واکنش به بازداشت مهدی جهانگیری برادرش توسط قوه قضاییه واکنش نشان داد.

ماجرای دستگیری مهدی جهانی

امروز ۱۴ مهرماه خبر دستگیری مهدی جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری معاون ریاست جمهوری جمهوری اسلامی ایران بازداشت شد و خبر تکان دهنده ای برای ملت و طرفداران اصلاحات بود. اسحاق جهانگیری در انتخابات کمک زیادی برای حسن روحانی کرد تا در انتخابات ۹۶ برنده شوند.

واکنش اسحاق جهانگیری به بازداشت برادرش

اسحاق جهانگیری از بازداشت پسرش در بیانیه گفت اطلاعات دقیقی از دلیل چگونگی دستگیری ضابط ساخت و شاکی برادر ندارم البته هیچ گونه مسئولیت و فعالیت دولتی ندارند. مسئله قابل پیش بینی بود و باید صبر کرد امیدوارم سوء استفاده سیاسی نباشد و عدالت مبارزه با فساد و حاکمیت قانون برای همه یکسان اجرا شود.

برادر اسحاق جهانگیری کیست سوابق

برادر اسحاق جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری و نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران است که در مناظرات نیز به اتهام فساد به او توسط رقبا زاده شد ولی باید منتظر باشیم ببینیم ماجرا چه می شود و نباید زود قضاوت کنیم نظر خودتان را راجع به این موضوع برای ما ارسال کنید.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
EllSomy 2 سال قبل
0

Real Kamagra Achat Malegra Zithromax Sexually Transmitted Infections <a target="_blank" rel="nofollow" href="https://nexload.ir/goto/http://kamagpills.com"></a> Is Keflex Good For Teeth Nfection

برای پاسخ کلیک کنید