علت درگذشت مهدی محمد طاهری مجری + فیلم لحظه مرگ

ماجرای درگذشت مهدی محمد طاهری مجری شبکه یک

به گزارش نکس لود مهدی محمد طاهری مجری شبکه یک که در تلویزیون مجری برنامه ثریا بود بر اثر سانحه رانندگی به همراه فرزند خردسالش دعوت حق را لبیک گفت و فوت کرد. ایشان مجری بسیار با تقوایی بودند رفتار و کردار ایشان زبانزد عام و خاص بود و ادب و والامقام ایشان را نیز در مورد دیگری ایشان می دیدید. باعث افزایش است که در سوانح رانندگی عزیزان بسیار خوبمان را مثل این فرد از دست میدهیم.

ماجرای درگذشت مهدی محمد طاهری مجری شبکه یک

زمان و مکان تشییع جنازه مهدی محمد طاهری

علت و دلیل اصلی مرگ مهدی محمد طاهری را گفتیم که در اثر سانحه تصادف همراه فرزند کوچکش باهام درگذشتند. زمان و مکان تشییع جنازه این دو بزرگوار با هم به زودی اعلام خواهد شد. کلیپ و فیلم لحظه ای مرگ مهدی محمد طاهری  موجود نیست و هیچگونه فیلمی موقع سانحه و لحظه مرگ ایشان پیدا نکردیم سایت نکس لوت در گذشته این بزرگوار را به خانواده ایشان تسلیت می‌گوید.

درگذشت مجری برنامه شبانه شنبه ثریا شبکه یک

برنامه ثریا که شنبه ها هر هفته درباره مشکلات اقتصادی و سیاسی مردم بحث و گفت و گو می کرد به دلیل بازدید بی شمار مردم از این برنامه تلویزیونی بر سر زبان ها افتاده بود. برنامه جذاب به ثریا که از مهدی محمد طاهری مجری بخش کامپیوتر و نظرسنجی برنامه ثریا بود درگذشت و فوت ایشان شوک بزرگی را برای ایرانیان به همراه آورد.

آیا شایعه مرگ مهدی محمد طاهری درست است ؟

محسن مقصودی تهیه کننده برنامه ثریا با تایید این خبر گفت خاله همسرش محمد مهدی طاهری خوب نیست و در بیمارستان بستری است برای حال ما دعا کنید. همسرم محمد مهدی طاهری پس از شنیدن در گذشته همسرش فشار از شب افتاده و در بیمارستان است. چون هم فرزند و هم همسر خوب خود را از دست داده است محمد مهدی طاهری دوستدار اهل بیت بود و در این روزهای  عزیز از میان ما رفت.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
مرتضی 2 سال قبل
1

طفلک بچش .ولی خودش اگر احتیاط رو داد پس

الناز 2 سال قبل
1

سلام بچه ها از این مطلب چطور استفاده کنم کسی تونست از این مطلب استفاده کنه ؟ لطفا راهنماییم کنید

برای پاسخ کلیک کنید